Cohen is neergesabeld! Geweldig!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wilders TENENKROMMEND. Ik haat die man.
ik ook niet, maar ik weet wel dat ze onderaan stondenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet echt niets van de standpunten avn PvdA af.
Bij jouw KiesKompas ding?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik weet wel dat ze onderaan stonden
ook een principekwestie - ik stem niet op Geert.quote:
Hier ookquote:
Preciesquote:Op maandag 24 mei 2010 13:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hier ook. Maar om principe stem ik daar niet op. Trots staat op 2, zonde om daar op te stemmen imo. En VVD staat op 3. Daar gaat mijn stem dan ook naar toe.
zo'n beetje alle punten komen overeen bij mijquote:Op maandag 24 mei 2010 13:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
PVV komt bij mij wel overeen met een aantal standpunten die ik heel belangrijk vind maar dan heb je de rest van dat partijprogramma..
Wat vind je daarvan?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen in dienst van de overheid mogen tijdens hun werk geen hoofddoek dragen.
WTF
Ik heb ja gezegd.quote:Op maandag 24 mei 2010 13:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mensen in dienst van de overheid mogen tijdens hun werk geen hoofddoek dragen.
WTF
Ja bij mij ook, maar dat komt door die standpunten over allochtonen enzo.quote:
In mijn ogen hebben ze echt heel goede puntenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar dat komt door die standpunten over allochtonen enzo.
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en jaquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar waarom vinden jullie dat erg dan, een hoofddoek?
Ja, misschien maakt dat je hoofd een beetje leeg en kun je daarna weer leren!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:59 schreef tubacloud het volgende:
Zal ik dalijk gaan mountainbiken? Kan me echt niet concentreren op leerwerk
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en ja
Niet elke vrouw die een hoofddoek draagt wordt onderdrukt hè?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en ja
Het is een gevoel! dat kan je niet uitleggen!
[/hans]
Anders kan ik die chickies geen goed waardeoordeel gevenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar waarom vinden jullie dat erg dan, een hoofddoek?
Waarom dragen ze er dan 1, die dingen heb je toch om je "beschermen" tegen hitsige mannen ?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet elke vrouw die een hoofddoek draagt wordt onderdrukt hè?
Als er burka had gestaan had ik gezegd dat ze iedereen die een burka draagt af mogen schieten.quote:
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom dragen ze er dan 1, die dingen heb je toch om je "beschermen" tegen hitsige mannen ?
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkersquote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?
Ik snap wel dat bij jou PVV bovenaan stond als ik dit zo lees.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
Ik vind dat gewoon niet bij onze cultuur passen
Sniewaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkers
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
PvdA stond bij stemwijzer bovenaan bij mij. En GL tweede.
precies, alleen kut van al die rupsen in het bos die dan overal op je zittenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, misschien maakt dat je hoofd een beetje leeg en kun je daarna weer leren!
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkers
Schotse mannen ook.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.
Niks mis met een sociaal leenstelsel.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:09 schreef Hyman het volgende:
het enige kutte is dat VVD de stufi wilt afschaffen, en de PVV niet
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:10 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee hoor. Echte Christenen dragen altijd een rok, vrind.
En joden dragen altijd een keppeltje en hebben krullende bakkebaarden..quote:
Maar niet christelijke meiden dragen ook rokkenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.
Daar gaat het neit om hè.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar niet christelijke meiden dragen ook rokken
Ja maar die zie je nooitquote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
En joden dragen altijd een keppeltje en hebben krullende bakkebaarden..
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jaaaaa en da's dus mijn punt: waarom mogen zij het wel en moslims niet? Zolang ze herkenbaar blijven (da's dus GEEN gezichtsbedekking als een boerka) zie ik het probleem niet zo.
Die zie ik vaak genoeg.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maar die zie je nooit
Schotse mannen met rokken ook niet, alleen op graspop
Je mag dan ook niet met een petje op vind ik achter de balie bij een overheidsbedrijfquote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.
Juust.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Geen idee, ik snap het gezeik tegen puur hoofddoekjes ook niet. Ik stoor mij veel erger aan al die klapjosti's die hier met van die mislukte petjes oplopen, dan aan een islamitische vrouw met een hoofddoekje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |