Ja bij mij ook, maar dat komt door die standpunten over allochtonen enzo.quote:
In mijn ogen hebben ze echt heel goede puntenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja bij mij ook, maar dat komt door die standpunten over allochtonen enzo.
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en jaquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar waarom vinden jullie dat erg dan, een hoofddoek?
Ja, misschien maakt dat je hoofd een beetje leeg en kun je daarna weer leren!quote:Op maandag 24 mei 2010 13:59 schreef tubacloud het volgende:
Zal ik dalijk gaan mountainbiken? Kan me echt niet concentreren op leerwerk
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en ja
Niet elke vrouw die een hoofddoek draagt wordt onderdrukt hè?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik vind dat dat gewoon niet hoort, en ik vind het een teken van onderdrukking, en ja
Het is een gevoel! dat kan je niet uitleggen!
[/hans]
Anders kan ik die chickies geen goed waardeoordeel gevenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Maar waarom vinden jullie dat erg dan, een hoofddoek?
Waarom dragen ze er dan 1, die dingen heb je toch om je "beschermen" tegen hitsige mannen ?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet elke vrouw die een hoofddoek draagt wordt onderdrukt hè?
Als er burka had gestaan had ik gezegd dat ze iedereen die een burka draagt af mogen schieten.quote:
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
[..]
Waarom dragen ze er dan 1, die dingen heb je toch om je "beschermen" tegen hitsige mannen ?
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkersquote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?
Ik snap wel dat bij jou PVV bovenaan stond als ik dit zo lees.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:04 schreef Hyman het volgende:
Ik vind dat gewoon niet bij onze cultuur passen
Sniewaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat doen ze ook alleen maar op zondag, stelletje hielenlikkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |