Sowieso gaat het grootste gedeelte van nederland toch weer CDA stemmen, gewoon omdat ze dat altijd doenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik neem het CDA niet meer serieus dus daar kijk ik niet eens naar.
Dat wordt gewoon als heel klein percentage inkomstenbelasting gerekend, uiteindelijk doet de een er dan misschien langer over om het af te betalen maar je betaald per maand maar een klein deel.quote:
Alleen dat filmpje was raar.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet, daarom vraag ik het. Ik dacht ook van niet.Maar ik vind het alsnog kut dan.
Ja ik ook, en toch had ik CU uit Kieskompasquote:Op maandag 24 mei 2010 14:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daarom vind ik CU en SGP ook gewoon ronduit kut
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Hyman het volgende:
Tis wel jammer dat TON niet zo groot is, anders had ik dat wel gekozen
quote:Op maandag 24 mei 2010 14:24 schreef Hyman het volgende:
Tis wel jammer dat TON niet zo groot is, anders had ik dat wel gekozen
Die reclame toont het niveau aan van ze.quote:
Da's dan wel weer een goed punt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:22 schreef -SG- het volgende:
Overigens vind ik dat er geen hoofddoeken in overheidsinstellingen mogen omdat kerk en overheid gescheiden zijn in Nederland. Dan vind ik ook dat hoofddoeken niet mogen in overheidsinstellingen.
Wat kan mij dat schelen, als die standpunten maar kloppenquote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die reclame toont het niveau aan van ze.
Gewoon een goede PR stunt.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die reclame toont het niveau aan van ze.
Wat is er mis met kerncentrales?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
CDA wil kerncentrales en zero tolerance beleid.
Toen Rutger langsgingquote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Hyman het volgende:
Net als die piratenpartij, stelletje amateurs, hoop dure woorden, maar voorderest zijn ze nergens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |