PVV U bent het op 8 punten oneensquote:Op maandag 24 mei 2010 14:25 schreef Zeroku het volgende:
Meeste overeenstemming met:
U heeft met meer dan één partij de hoogste overeenstemming. Zie de tabel hieronder voor de uitslag.
U kunt op de pagina extra gewicht onderwerpen selecteren die u belangrijk vindt.
SP U bent het op 12 punten oneens
PvdA
PVV
GroenLinks
Trots op Nederland
ChristenUnie
Partij voor de Dieren
VVD
SGP
D66
CDA U bent het op 9 punten eens
Grappig dat ze ook niet staan aangevinkt standaard op stemwijzerquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar die kan je dan ook gewoon niet serieus nemen.
Sowieso one-issue partijen.
aparte keuzesquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PVV U bent het op 8 punten oneens
PvdA
SP
Trots op Nederland
CDA
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
VVD
GroenLinks
D66
SGP U bent het op 13 punten eens
SPquote:Op maandag 24 mei 2010 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PVV U bent het op 8 punten oneens
PvdA
SP
Trots op Nederland
CDA
Partij voor de Dieren
ChristenUnie
VVD
GroenLinks
D66
SGP U bent het op 13 punten eens
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou wetenquote:
Lenin.quote:
Idd, als ik jouw lijst zo ziequote:Op maandag 24 mei 2010 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou weten
Ik had niet alles gezien maar wat ik gezien had.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:32 schreef Zeroku het volgende:
Gisteren was Rutte trouwens best aardig bezig, bij het debat.
Als hij nu zou regeren in Nederland, dan zou ik een huurmoordenaar laten inschakelenquote:
Balkie beantwoorde de vragen niet, stelde steeds tegenvragen en ging erop door hoe goed de afgelopen kabinetten wel niet waren en wat voor geweldige dingen hij heeft bereikt maar als hij werd gewezen op het feit dat al die kabinetten de eindstreep niet gehaald hebben werd hij ineens stil.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:34 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had niet alles gezien maar wat ik gezien had.
Cohen was echt een noob.
Wilders liet mensen niet uitspreken, uitermate irritant.
Rutte was goed bezig, durft ook zijn eigen fouten toe te geven.
En balkie kan ik niet echt een oordeel over geven, maar hij heeft zich wel staande gehouden.
Jouw lijst is wel heel tegenstrijdig idd.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als ik nu moest stemmen, zou ik blanco stemmen, omdat ik het niet meer zou weten
Ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Religie. Er zijn ook Christenen die altijd een rok dragen, worden die dan ook onderdrukt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |