Vrees van wel... want de beste debater is niet altijd de beste premier (kijk naar balkie)quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Henk-B het volgende:
Maar gaan er door dit debat mensen anders stemmen?
Westers is een CDA'er hčquote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Mendeljev het volgende:
Het is ook alleen Westers die de vraag aan Cohen stelde. Ik denk dat niemand van de overige deelnemers een correct antwoord kon geven op die vraag omdat het een heel specifieke vraag was. Anders hadden ze die vraag onderling wel gesteld.
Cohen heeft geen verstand van dingen die er toe doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef Plasterk het volgende:
Cohen heeft geen verstand van de zorg
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef nostra het volgende:
Ik zet er een kratje Palm op dat dat antwoord een Dumpert toppert wordt morgen.
Lekker normaal gebleven, rustig, beheerst en helemaal zichzelf. Inderdaad zeg! Mijn stem heeft 'ie.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Welnee, hij is gewoon eerlijk. Daar kan Balkenende nog wat van leren.
Dat sowieso.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Snap best dat Bos geen zin meer had in dit kinderachtige gedoe en meer tijd voor zijn eigen leven wil.
Ik vind Rutte en Balkenende totaal niet overtuigend. Maar idd beter dan de andere twee.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef Bytus het volgende:
Ai... de pijnlijke afgang van Cohen was dat. Hij leek uit het dal te komen fietsen, maar zakt nu met z'n Colnagootje het diepst denkbare dal in.
1. Rutte/Balkenende
3. Wilders
4. Cohen
Jij kijkt bepaald niet objectief. Cohen doet Melkert na in 2002.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Balkenende veel slechter dan Cohen in dit debat.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Monidique het volgende:
Kan Cohen de cijfers noemen? NO HE COHEN'T!
ben je wel eens in een bejaardentehuis geweest?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef dmk het volgende:
[..]
Is inderdaad op sommige plekken niet goed in de zorg echter de hele tijd stellingen dat mensen in een gevangenis er op dat soort gebieden er beter aan toe zijn dan bejaarden in verzorgingstehuizen is gewoon onzin.
Deze reactie is pas subjectief te noemen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Klummie het volgende:
[..]
Jij kijkt bepaald niet objectief. Cohen doet Melkert na in 2002.
Ik vond het echt jammer dat Bos wegging. Bos was ijzersterk de laatste tijd.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:44 schreef Loohcs het volgende:
[..]
Snap best dat Bos geen zin meer had in dit kinderachtige gedoe en meer tijd voor zijn eigen leven wil.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Monidique het volgende:
Kan Cohen de cijfers noemen? NO HE COHEN'T!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |