Nee, dat klopt helemaal. Bovendien dalen de prijzen zelfs bij een totale afschaffing van de HRA nog steeds maar iets van 5%, volgens CPB-berekeningen. En er zijn echt niet veel mensen die nog meer dan 95% hypotheek op hun huis hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef verzer het volgende:
De reden dat de prijzen zo hoog zijn geworden komt toch door de hypotheekrenteaftrek![]()
Verlaging van de huizenprijzen door afschaf betekent gewoon dat de huizen dalen naar hun reële waarde door marktwerking toch? Ik dacht dat dit precies is wat de partijen die zich liberaal noemen en voor de vrije markt voor moeten staan.... Door de aftrek blijft gewoon de bubble in stand die juist onstaan is door deze aftrek lijkt me....
Zijn er economie kenners hier die me kunnen uitleggen waar ik fout zit hier
ja, bij PvdA valt niet heel veel te halen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef Zith het volgende:
Rutte had trouwens Wilders moeten uitdagen bij topic Economie/bezuinigen, hij had alle wildersstemmers er zo uitgezogen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef MilaNL het volgende:
Ik had m niet op loop staanhier nogmaals:
[ afbeelding ]
Dat had Oud links kunnen weten toen ze hem ten val brachten.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
De PvdA mist hem ook. Cohén mist hem waarschijnlijk.
Doe eens allebei niet zo belachelijk. Jullie snappen best dat hij bedoelt dat hij het anders wil doen.quote:
Ik ben het nog met je eens ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat dus. Als de bijstand hoger is dan het minimumloon ga je echt niet aan het werk om minder te verdienen dan als je thuis zit.
Tja, maar die is er niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef pberends het volgende:
Bos had makkelijk gewonnen van de drie rechtse lieden.
Dat weet ik niet. Als PvdA'er moet hij namelijk wel een triest verhaal verdedigen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef pberends het volgende:
Bos had makkelijk gewonnen van de drie rechtse lieden.
Hoe lang zoekt ze actief naar werkquote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn moeder zou graag werken hoor, maar niemand neemt haar aan als ze vertelt dat ze eigenlijk ziek is.
Eens!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:29 schreef addictivebeat het volgende:
Cohen heeft Prem nodig tegen Wilders.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:30 schreef Monidique het volgende:
VVD-standpunt over de zorg: Wij willen dat de zorg beter wordt en goedkoper.
Joh,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |