De zomer is nog jong, vergeet niet dat I Gotta Feeling vorig jaar ook pas vrij laat in beeld kwam. En Stereo Love nog later, beiden zijn toch wel als zomerhits van 2009 te bestempelenquote:
I Gotta Feeling, ja, die geldt wel als zomerhit van 2009, maar Stereo Love niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:16 schreef Micson het volgende:
[..]
De zomer is nog jong, vergeet niet dat I Gotta Feeling vorig jaar ook pas vrij laat in beeld kwam. En Stereo Love nog later, beiden zijn toch wel als zomerhits van 2009 te bestempelen
Nou nou ik vraag 't me af. Pitbull was ook al supervroeg officieus tot zomerhit gebombardeerd door mensen als jij die dat begin Juli al gingen roepen. Op basis van airplays en hoeveel het in de clubs werd gedraaid denk ik wel dat I Gotta Feeling een grotere hit is geworden vorige zomerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:49 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
I Gotta Feeling, ja, die geldt wel als zomerhit van 2009, maar Stereo Love niet.
Pittbull was eerder dan I Gotta Feeling en die kwalificeert meer als zomerhit van 2009
Bij Pitbull riep ik het begin juni alquote:Op maandag 5 juli 2010 22:20 schreef Micson het volgende:
[..]
Nou nou ik vraag 't me af. Pitbull was ook al supervroeg officieus tot zomerhit gebombardeerd door mensen als jij die dat begin Juli al gingen roepen. Op basis van airplays en hoeveel het in de clubs werd gedraaid denk ik wel dat I Gotta Feeling een grotere hit is geworden vorige zomer
Hij doet me denken aan Justin Bieberquote:
Geef mij maar..quote:
van 1997, echt wtf.quote:
tim berg - bromance misschien?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:15 schreef G-NiLES het volgende:
er is ook zo'n plaatje ZONDER tekst, met een beetje tranceachtig deuntje... al paar keer op 3fm en volgens mij ook laatst op Q-music.
Iemand een idee?
Ik denk het wel ja.quote:
quote:
Lekker nr, draaien ze al een tijdje op BBC. Productie Subfocus meen ik. Vorige single was ook goed!quote:
Jep, merk al dat op Fok erg veel mensen de plaat waarderen en als ik de charts in de UK mag geloven stijgt hij met de week dus daar gaat het misschien wel DE Zomerhit worden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Lekker nr, draaien ze al een tijdje op BBC. Productie Subfocus meen ik. Vorige single was ook goed!
Nice. Heeft wel wat weg van een kruising tussen the opposites en MGMT.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:13 schreef Paul-89 het volgende:
Die Guetta is echt zo beperkt in zijn geluidjes.Allemaal hetzelfde.
Ik denk het niet. Dit soort plaatjes heb je ieder jaar wel, maar het wordt nooit echt een grote hit eigenlijk. Ik denk dat het onder andere komt door het ontbreken van tekst.quote:
één track van hun album is ook geproduceerd door Calvin Harris ;-). Maar ik denk niet dat het een zomerhit wordt, in de UK is-ie alweer aan het zakken geloof ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ik noemde het al een kruising tussen MGMT en Calvin Harris.
Deze?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef WalkingDisaster het volgende:
Dat nummer waar je constant licky lick lick hoordDie is ook vet
lekkere wijvenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Zweistein het volgende:
En weer een plaat met potentie uit Roemenie. Wordt naar het einde steeds beter, dan kom je er helemaal in.
alternatieve clip is deze, vind ik nog beter passen bij het nummer:
Dat zei je op 26 mei ook al. En One is al vaak voorbij gekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Dit gaat iig de festivalzomerhit worden:
Opvolger van:
6 en ik blijf 'm gaaf vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:54 schreef Urquhart het volgende:
We No Speak Americano staat al 8 weken op 1 ofzo, dus dit topic kan ook wel gesloten worden
Jezus christus, hij zingt liedjes van een 8 jarige met een stem van een meisje die schor is?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:41 schreef Tabloid het volgende:
Yolanda Be Cool is niet meer in te halen. 10 Weken in de top40 nu, met 7 daarvan op 1.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit wordt em!
Hij klinkt wel lekker. Beter dan zijn andere nummers.
Ik ook. Vooral deze lange mix. Het zou alleen wel zonder het gejuich mogen. Komt niet over, zo thuis.quote:
precies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Yolanda Be Cool is niet meer in te halen. 10 Weken in de top40 nu, met 7 daarvan op 1.
Dit topic kan dicht. Tot volgend jaar
Ik kan me herinneren dat in 2002 rond deze tijd Perdono nog op 1 stond en The Ketchup Song nog niet eens in de Top 40... toch zal iedereen laatstgenoemde als zomerhit van dat jaar beschouwen. Er is dus nog niets beslist, eind september kunnen we wmb de balans pas opmakenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Yolanda Be Cool is niet meer in te halen. 10 Weken in de top40 nu, met 7 daarvan op 1.
Dit topic kan dicht. Tot volgend jaar
The Ketchup Song stond ook heel oktober nog op 1. Maar ik vind oktober eigenlijk al niet meer gelden voor een zomerhit. Dan liggen de pepernoten al in de winkel en draaien ze in winkelcentra Sinterklaasliedjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat in 2002 rond deze tijd Perdono nog op 1 stond en The Ketchup Song nog niet eens in de Top 40... toch zal iedereen laatstgenoemde als zomerhit van dat jaar beschouwen. Er is dus nog niets beslist, eind september kunnen we wmb de balans pas opmaken
Dat is inderdaad toch wel mijn zomerhit van 2010.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef Stinus het volgende:
Beetje nieuwe Can You Hear Me. Naarmate ik hem meer luister vind ik hem steeds vetter, haha
Ik denk dat deze nog een goede kans maakt!
Vet nummerquote:
Dat wilde ik ook al posten! Nazomerhitje!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |