Yolanda Be Cool is niet meer in te halen. 10 Weken in de top40 nu, met 7 daarvan op 1.quote:Op zondag 8 augustus 2010 00:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Dit wordt em!
Hij klinkt wel lekker. Beter dan zijn andere nummers.
Ik ook. Vooral deze lange mix. Het zou alleen wel zonder het gejuich mogen. Komt niet over, zo thuis.quote:
precies.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Yolanda Be Cool is niet meer in te halen. 10 Weken in de top40 nu, met 7 daarvan op 1.
Dit topic kan dicht. Tot volgend jaar
Ik kan me herinneren dat in 2002 rond deze tijd Perdono nog op 1 stond en The Ketchup Song nog niet eens in de Top 40... toch zal iedereen laatstgenoemde als zomerhit van dat jaar beschouwen. Er is dus nog niets beslist, eind september kunnen we wmb de balans pas opmakenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:51 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Yolanda Be Cool is niet meer in te halen. 10 Weken in de top40 nu, met 7 daarvan op 1.
Dit topic kan dicht. Tot volgend jaar
The Ketchup Song stond ook heel oktober nog op 1. Maar ik vind oktober eigenlijk al niet meer gelden voor een zomerhit. Dan liggen de pepernoten al in de winkel en draaien ze in winkelcentra Sinterklaasliedjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:48 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat in 2002 rond deze tijd Perdono nog op 1 stond en The Ketchup Song nog niet eens in de Top 40... toch zal iedereen laatstgenoemde als zomerhit van dat jaar beschouwen. Er is dus nog niets beslist, eind september kunnen we wmb de balans pas opmaken
Dat is inderdaad toch wel mijn zomerhit van 2010.quote:Op zondag 11 juli 2010 16:39 schreef Stinus het volgende:
Beetje nieuwe Can You Hear Me. Naarmate ik hem meer luister vind ik hem steeds vetter, haha
Ik denk dat deze nog een goede kans maakt!
Vet nummerquote:
Dat wilde ik ook al posten! Nazomerhitje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |