Eens.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:13 schreef Paul-89 het volgende:
Die Guetta is echt zo beperkt in zijn geluidjes.Allemaal hetzelfde.
Ik denk het niet. Dit soort plaatjes heb je ieder jaar wel, maar het wordt nooit echt een grote hit eigenlijk. Ik denk dat het onder andere komt door het ontbreken van tekst.quote:
één track van hun album is ook geproduceerd door Calvin Harris ;-). Maar ik denk niet dat het een zomerhit wordt, in de UK is-ie alweer aan het zakken geloof ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 03:29 schreef Paul-89 het volgende:
Ik noemde het al een kruising tussen MGMT en Calvin Harris.
Deze?quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:28 schreef WalkingDisaster het volgende:
Dat nummer waar je constant licky lick lick hoordDie is ook vet
lekkere wijvenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Zweistein het volgende:
En weer een plaat met potentie uit Roemenie. Wordt naar het einde steeds beter, dan kom je er helemaal in.
alternatieve clip is deze, vind ik nog beter passen bij het nummer:
Dat zei je op 26 mei ook al. En One is al vaak voorbij gekomen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:28 schreef kikoooooo het volgende:
Dit gaat iig de festivalzomerhit worden:
Opvolger van:
6 en ik blijf 'm gaaf vinden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:54 schreef Urquhart het volgende:
We No Speak Americano staat al 8 weken op 1 ofzo, dus dit topic kan ook wel gesloten worden
Jezus christus, hij zingt liedjes van een 8 jarige met een stem van een meisje die schor is?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 12:41 schreef Tabloid het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |