quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In het Frans schrijf je Dance ook op zijn Frans. Dus Danse.
Ook erg lekker nummertjequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Nijmegen17 het volgende:
Dit kan hem ook zomaar worden: Lecenzo ft. Big Ali
Je link doet t nie... en je ha dhet in voorgaande posts over een scandinavische zangeres die een hit scoort... wie dan??quote:
Is inderdaad een goedequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:33 schreef peenvogel86 het volgende:
[..]
Je link doet t nie... en je ha dhet in voorgaande posts over een scandinavische zangeres die een hit scoort... wie dan??
Hier een paar scandinavische toppertjes![]()
Vind t ook nog een leuk liedje
Ja raden... wat heb ik daar nou aan? Ik neem aan dat het uit Denemarken komt? Jaar oud? Ken maar één goed Deens nummer van een jaar oud:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Is inderdaad een goedeRaden maar! Heb vernomen dat de single binnenkort uitgebracht gaat worden; in het Scandinavische land is de eigen versie al een jaar oud.
Alleen voor mij?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef peenvogel86 het volgende:
[..]
Ja raden... wat heb ik daar nou aan? Ik neem aan dat het uit Denemarken komt? Jaar oud? Ken maar één goed Deens nummer van een jaar oud:
maja hier gaan ze geen Deens nummer uitbrengen... dus... raden is zinloos zonder hints
Ik vind dit niet bepaald zomers?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:37 schreef CatsInTheWell het volgende:
Geen idee of-ie al gepost is, maar ach:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef peenvogel86 het volgende:
En sowieso een zangeres... Toch niet die stomme robyn he?
Ik klikte en ik huilde na 15 seconden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef sidothebounce het volgende:
Vandaag verschenen op YouTube: een kanshebber voor de titel 'Zomerhit 2010'?
Een herkenbare melodie, een luchtige verhaallijn, zomerse beelden, rap, zang, vioolspel en dat alles vooral met een grote knipoog... "Zomerhitsig!"![]()
Volgens mij heb je hem ook zelf op Youtube gezet, niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef sidothebounce het volgende:
Een herkenbare melodie, een luchtige verhaallijn, zomerse beelden, rap, zang, vioolspel en dat alles vooral met een grote knipoog... "Zomerhitsig!"![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 08:54 schreef Stinus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem ook zelf op Youtube gezet, niet?
Is dat het deuntje van Snow - Informer?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef sidothebounce het volgende:
Volgens mij kwam er nog een straaltje bloed mee uit m'n oren toen dat refrein voorbij kwam. Misschien had ik er niet op moeten klikken terwijl ik net mikado aan het spelen was...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik klikte en ik huilde na 15 seconden.
Het klopt trouwens dat het melodietje doet denken aan Informer, een stukje herkenbaarheid in het geheel, lekker nummer bovendien van Snowquote:Op zondag 4 juli 2010 20:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is dat het deuntje van Snow - Informer?
Ik vind 'm echt leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:36 schreef Dewardo het volgende:
yeah, komt mijn profetie toch uit!
had ik voorspeld op 11 mei:
zomerhit 2010: We no speak americano
Zomerhit 2010
graag gedaan mensen, graag gedaan
negatieve aandacht is ook aandacht, allemachtig wat een troepquote:Op zondag 4 juli 2010 23:48 schreef sidothebounce het volgende:
Haha, wat een lovende reacties... Van tranen tot bloedende oren: in ieder geval wekt het clipje emoties op, toch wat bereikt...![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |