Joris, wat the fuck doe je nou? Commerciele crap.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Nee het volgende:
Mogelijke 'zomerhitjes' dit binnen besloten kring blijven, zoals het hoort.
Deze graagquote:
Doe mij die maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:38 schreef Starman89 het volgende:
Om ook ff een bijdrage te leveren, hier mijn zomerhit. Ben bang dat ie geen potentie heeft om uit te groeien tot DE zomerhit van 2010, want dat zijn tegenwoordig toch alleen maar baggernummers....
Deze geef ik een goede kansquote:
linkjequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Allema fout! Het wordt een scandinavische zangeres. Ze heeft NL nog niet bereikt maar onze buurlanden (incl overzee) wel.
Lykke Li?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Allema fout! Het wordt een scandinavische zangeres. Ze heeft NL nog niet bereikt maar onze buurlanden (incl overzee) wel.
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:07 schreef SeeNoEvil het volgende:
Dit gaat hem worden samen met ''Alors on dance'':
Bekijk deze YouTube-video
Zal waarschijnlijk geen top 40 hit worden nee, maar hij's tof.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef teknomist het volgende:
Niet echt geschikt voor de top-40, maar voor mij wel de zomerplaat van 2010.
Lekker relevant ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Grobbel het volgende:
Wel risicovol om nummers te durven suggeren als potentiële zomerhit van het jaar als ze allang hoog in de hitlijsten staan. Toe maar, wat een inzicht!
Anna Bergendahl?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Dit is hem inderdaad!quote:
Maar dat moet ook voor een zomerhit. Er zou wel nog iets van een gek geluidje of iets aparters in mogen dat klopt, maar dit keur ik goed zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Tim86 het volgende:
Simplistisch nummertje..dertien in een dozijn imo
Inderdaad!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is hem inderdaad!![]()
Want een zomerhit heeft:
- zon, strand, sex, mooie lichamen in de videoclip
- vrolijk, simpel deuntje, waar je (een beetje) op kunt dansen
- exotische ritmes (al dan niet verstopt)
- soms ook een gek dingetje dat in je hoofd blijft hangen
Dat zeg ik net: ik wil dat lekkere wijf blijven zien... Bovendien zoek ik vaker ff een clip op op u-tube en om iedere keer te dl-en is ook zo watquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:07 schreef Tim86 het volgende:
Haha dan ben je het nummer snel beu denk ik, waarom download je hem niet gewoon en knalt hem in winamp oid?
Echt allemaal hetzelfde die nummers van Inna maar zal door veel jeugd etc. wel opgepakt worden. Persoonlijk vind ik er geen ruk aan.quote:
Het gaat ook helemaal niet om jouw persoonlijke voorkeur, dus het is nogal onzinnig om allerlei favoriete clips te gaan posten. Het gaat om de Zomerhit 2010!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echt allemaal hetzelfde die nummers van Inna maar zal door veel jeugd etc. wel opgepakt worden. Persoonlijk vind ik er geen ruk aan.
En wie bepaalt dan of die nummers goed genoeg zijn om Zomerhit te worden ? Er staan in dit topic zoveel nummers die het niet gaan worden en die nog niet eens de potentie hebben om het eventueel te worden. Er staat hier nergens waar het nummer wat je post aan moet voldoen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om jouw persoonlijke voorkeur, dus het is nogal onzinnig om allerlei favoriete clips te gaan posten. Het gaat om de Zomerhit 2010!
Goed dat je dat aankaart, die zouden idd niet gepost moeten wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan of die nummers goed genoeg zijn om Zomerhit te worden ? Er staan in dit topic zoveel nummers die het niet gaan worden en die nog niet eens de potentie hebben om het eventueel te worden.
Is wel erg een kopie van Deja-vu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is hem inderdaad!![]()
Want een zomerhit heeft:
- zon, strand, sex, mooie lichamen in de videoclip
- vrolijk, simpel deuntje, waar je (een beetje) op kunt dansen
- exotische ritmes (al dan niet verstopt)
- soms ook een gek dingetje dat in je hoofd blijft hangen
Het hele album heeft daar iets van weg, dus geen zomerhit voor mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, onder het motto 'Hoe gaan we goedkoop een hitje scoren?'
Gatverdamme. In uranus.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om jouw persoonlijke voorkeur, dus het is nogal onzinnig om allerlei favoriete clips te gaan posten. Het gaat om de Zomerhit 2010!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan of die nummers goed genoeg zijn om Zomerhit te worden ? Er staan in dit topic zoveel nummers die het niet gaan worden en die nog niet eens de potentie hebben om het eventueel te worden. Er staat hier nergens waar het nummer wat je post aan moet voldoen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed dat je dat aankaart, die zouden idd niet gepost moeten worden
quote:
Die bovenste is zo slecht dat ie weer geniaal is.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:02 schreef BramKVO het volgende:
Ok, in Belgie is het absoluut deze (en in NL binnenkort ook denk ik) :
En nog een Belg die een Europese hit ah scoren is :
Tom Waesquote:Op zondag 27 juni 2010 12:02 schreef BramKVO het volgende:
Ok, in Belgie is het absoluut deze (en in NL binnenkort ook denk ik) :
Staat hier al weken op nummer één.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:02 schreef BramKVO het volgende:
Het mooiste is nog dat die mensen in die tent niet doorhebben dat ze door hem in de zeik worden gezetquote:
Waarom klinken al die Guetta platen zo ontzettend hetzelfde? Bietje die koe blijven uitmelken nu het nog kan. Bah.quote:
Best lekker deuntje, maar niet echt zomers genoeg. (naar mijn mening)quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:02 schreef Stinus het volgende:
Ik zeg:
Hele luchtige clip en aanstekelijk lekker deuntje![]()
edit:
ze staan dus bovenaan in Top 40 in Nieuw Zeeland:
http://www.rianz.org.nz/rianz/chart.asp
Ik vind het echt een verschrikkelijk irritant nummer. Jammer dan Alors on Dance te vroeg is gekomen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:36 schreef Dewardo het volgende:
yeah, komt mijn profetie toch uit!
had ik voorspeld op 11 mei:
zomerhit 2010: We no speak americano
Zomerhit 2010
graag gedaan mensen, graag gedaan
In het Frans schrijf je Dance ook op zijn Frans. Dus Danse.quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:51 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik vind het echt een verschrikkelijk irritant nummer. Jammer dan Alors on Dance te vroeg is gekomen.
boeiendquote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In het Frans schrijf je Dance ook op zijn Frans. Dus Danse.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
In het Frans schrijf je Dance ook op zijn Frans. Dus Danse.
Ook erg lekker nummertjequote:Op donderdag 1 juli 2010 16:28 schreef Nijmegen17 het volgende:
Dit kan hem ook zomaar worden: Lecenzo ft. Big Ali
Je link doet t nie... en je ha dhet in voorgaande posts over een scandinavische zangeres die een hit scoort... wie dan??quote:
Is inderdaad een goedequote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:33 schreef peenvogel86 het volgende:
[..]
Je link doet t nie... en je ha dhet in voorgaande posts over een scandinavische zangeres die een hit scoort... wie dan??
Hier een paar scandinavische toppertjes![]()
Vind t ook nog een leuk liedje
Ja raden... wat heb ik daar nou aan? Ik neem aan dat het uit Denemarken komt? Jaar oud? Ken maar één goed Deens nummer van een jaar oud:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:51 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
Is inderdaad een goedeRaden maar! Heb vernomen dat de single binnenkort uitgebracht gaat worden; in het Scandinavische land is de eigen versie al een jaar oud.
Alleen voor mij?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:03 schreef peenvogel86 het volgende:
[..]
Ja raden... wat heb ik daar nou aan? Ik neem aan dat het uit Denemarken komt? Jaar oud? Ken maar één goed Deens nummer van een jaar oud:
maja hier gaan ze geen Deens nummer uitbrengen... dus... raden is zinloos zonder hints
Ik vind dit niet bepaald zomers?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:37 schreef CatsInTheWell het volgende:
Geen idee of-ie al gepost is, maar ach:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:11 schreef peenvogel86 het volgende:
En sowieso een zangeres... Toch niet die stomme robyn he?
Ik klikte en ik huilde na 15 seconden.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef sidothebounce het volgende:
Vandaag verschenen op YouTube: een kanshebber voor de titel 'Zomerhit 2010'?
Een herkenbare melodie, een luchtige verhaallijn, zomerse beelden, rap, zang, vioolspel en dat alles vooral met een grote knipoog... "Zomerhitsig!"![]()
Volgens mij heb je hem ook zelf op Youtube gezet, niet?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef sidothebounce het volgende:
Een herkenbare melodie, een luchtige verhaallijn, zomerse beelden, rap, zang, vioolspel en dat alles vooral met een grote knipoog... "Zomerhitsig!"![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 08:54 schreef Stinus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je hem ook zelf op Youtube gezet, niet?
Is dat het deuntje van Snow - Informer?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:24 schreef sidothebounce het volgende:
Volgens mij kwam er nog een straaltje bloed mee uit m'n oren toen dat refrein voorbij kwam. Misschien had ik er niet op moeten klikken terwijl ik net mikado aan het spelen was...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik klikte en ik huilde na 15 seconden.
Het klopt trouwens dat het melodietje doet denken aan Informer, een stukje herkenbaarheid in het geheel, lekker nummer bovendien van Snowquote:Op zondag 4 juli 2010 20:53 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Is dat het deuntje van Snow - Informer?
Ik vind 'm echt leukquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:36 schreef Dewardo het volgende:
yeah, komt mijn profetie toch uit!
had ik voorspeld op 11 mei:
zomerhit 2010: We no speak americano
Zomerhit 2010
graag gedaan mensen, graag gedaan
negatieve aandacht is ook aandacht, allemachtig wat een troepquote:Op zondag 4 juli 2010 23:48 schreef sidothebounce het volgende:
Haha, wat een lovende reacties... Van tranen tot bloedende oren: in ieder geval wekt het clipje emoties op, toch wat bereikt...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |