Dit is hem inderdaad!quote:
Maar dat moet ook voor een zomerhit. Er zou wel nog iets van een gek geluidje of iets aparters in mogen dat klopt, maar dit keur ik goed zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:01 schreef Tim86 het volgende:
Simplistisch nummertje..dertien in een dozijn imo
Inderdaad!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dit is hem inderdaad!![]()
Want een zomerhit heeft:
- zon, strand, sex, mooie lichamen in de videoclip
- vrolijk, simpel deuntje, waar je (een beetje) op kunt dansen
- exotische ritmes (al dan niet verstopt)
- soms ook een gek dingetje dat in je hoofd blijft hangen
Dat zeg ik net: ik wil dat lekkere wijf blijven zien... Bovendien zoek ik vaker ff een clip op op u-tube en om iedere keer te dl-en is ook zo watquote:Op zaterdag 26 juni 2010 12:07 schreef Tim86 het volgende:
Haha dan ben je het nummer snel beu denk ik, waarom download je hem niet gewoon en knalt hem in winamp oid?
Echt allemaal hetzelfde die nummers van Inna maar zal door veel jeugd etc. wel opgepakt worden. Persoonlijk vind ik er geen ruk aan.quote:
Het gaat ook helemaal niet om jouw persoonlijke voorkeur, dus het is nogal onzinnig om allerlei favoriete clips te gaan posten. Het gaat om de Zomerhit 2010!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Echt allemaal hetzelfde die nummers van Inna maar zal door veel jeugd etc. wel opgepakt worden. Persoonlijk vind ik er geen ruk aan.
En wie bepaalt dan of die nummers goed genoeg zijn om Zomerhit te worden ? Er staan in dit topic zoveel nummers die het niet gaan worden en die nog niet eens de potentie hebben om het eventueel te worden. Er staat hier nergens waar het nummer wat je post aan moet voldoen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om jouw persoonlijke voorkeur, dus het is nogal onzinnig om allerlei favoriete clips te gaan posten. Het gaat om de Zomerhit 2010!
Goed dat je dat aankaart, die zouden idd niet gepost moeten wordenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan of die nummers goed genoeg zijn om Zomerhit te worden ? Er staan in dit topic zoveel nummers die het niet gaan worden en die nog niet eens de potentie hebben om het eventueel te worden.
Is wel erg een kopie van Deja-vu.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:55 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dit is hem inderdaad!![]()
Want een zomerhit heeft:
- zon, strand, sex, mooie lichamen in de videoclip
- vrolijk, simpel deuntje, waar je (een beetje) op kunt dansen
- exotische ritmes (al dan niet verstopt)
- soms ook een gek dingetje dat in je hoofd blijft hangen
Het hele album heeft daar iets van weg, dus geen zomerhit voor mijquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep, onder het motto 'Hoe gaan we goedkoop een hitje scoren?'
Gatverdamme. In uranus.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:49 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Het gaat ook helemaal niet om jouw persoonlijke voorkeur, dus het is nogal onzinnig om allerlei favoriete clips te gaan posten. Het gaat om de Zomerhit 2010!
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En wie bepaalt dan of die nummers goed genoeg zijn om Zomerhit te worden ? Er staan in dit topic zoveel nummers die het niet gaan worden en die nog niet eens de potentie hebben om het eventueel te worden. Er staat hier nergens waar het nummer wat je post aan moet voldoen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Goed dat je dat aankaart, die zouden idd niet gepost moeten worden
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |