Joris, wat the fuck doe je nou? Commerciele crap.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:39 schreef Nee het volgende:
Mogelijke 'zomerhitjes' dit binnen besloten kring blijven, zoals het hoort.
Deze graagquote:
Doe mij die maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:38 schreef Starman89 het volgende:
Om ook ff een bijdrage te leveren, hier mijn zomerhit. Ben bang dat ie geen potentie heeft om uit te groeien tot DE zomerhit van 2010, want dat zijn tegenwoordig toch alleen maar baggernummers....
Deze geef ik een goede kansquote:
linkjequote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Allema fout! Het wordt een scandinavische zangeres. Ze heeft NL nog niet bereikt maar onze buurlanden (incl overzee) wel.
Lykke Li?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef ThePianoMan het volgende:
Allema fout! Het wordt een scandinavische zangeres. Ze heeft NL nog niet bereikt maar onze buurlanden (incl overzee) wel.
quote:Op maandag 24 mei 2010 17:07 schreef SeeNoEvil het volgende:
Dit gaat hem worden samen met ''Alors on dance'':
Bekijk deze YouTube-video
Zal waarschijnlijk geen top 40 hit worden nee, maar hij's tof.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:52 schreef teknomist het volgende:
Niet echt geschikt voor de top-40, maar voor mij wel de zomerplaat van 2010.
Lekker relevant ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 11:45 schreef Grobbel het volgende:
Wel risicovol om nummers te durven suggeren als potentiële zomerhit van het jaar als ze allang hoog in de hitlijsten staan. Toe maar, wat een inzicht!
Anna Bergendahl?quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:25 schreef ThePianoMan het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |