Ik kus morgen Ratelslangetje.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat weet je nu al?
De dag is nog maar 2,5 uur oud geef het een kans.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:23 schreef Stroopschenker het volgende:
Ik zou vandaag iets gaan doen, maar mijn 'vrienden' hebben mij niet opgehaald, vast omdat ik lelijk ben ofzo.
Ze komen alleen als ze een chauffeur nodig hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
De dag is nog maar 2,5 uur oud geef het een kans.
Waarom?quote:Op zondag 23 mei 2010 02:48 schreef Groningert het volgende:
Ik ben dronken, denk meld t hier ff.
Ben nu wel stoer denkik.
Dat klinkt logisch.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:50 schreef Groningert het volgende:
[..]
Vond t wel dapper van mezelf dat ik t hier kwam melden, vandaar.
Dat is het ook zeker, minder logisch is die avatar van je. wtf heb je daar allemaal opgepleurd?! Heb er net 2 min lang naar zitten staren, maar wtf is het?quote:
Zal ik de grote versie posten? Moet ik hem wel ff zoeken en uploaden.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:56 schreef Groningert het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, minder logisch is die avatar van je. wtf heb je daar allemaal opgepleurd?! Heb er net 2 min lang naar zitten staren, maar wtf is het?
Doe datquote:Op zondag 23 mei 2010 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik de grote versie posten? Moet ik hem wel ff zoeken en uploaden.
Stoere bink!!quote:Op zondag 23 mei 2010 02:50 schreef Groningert het volgende:
[..]
Vond t wel dapper van mezelf dat ik t hier kwam melden, vandaar.
quote:
Mijn UI.quote:
quote:
Ik ben blij dat hij je weet te inspireren.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:06 schreef Groningert het volgende:
[..]
Reminds me , canibus lijkt wel op cannabis dus ik ga zo eerst een joint roken.
Frustrerend!!quote:Op zondag 23 mei 2010 04:24 schreef 78RPM het volgende:
Niet echt dronken maar voel 'm wel nu.... Alleen is het bier bijna op hier...![]()
Moet ik weer naar de shoarmatent, hoewel... Mijn bed = ook wel eenidee!
Ja, heel erg... Dronken = Slapen.quote:
Precies, dan heb je er ook vrede mee dat je je ogen sluit tot eind vd middag.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:35 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja, heel erg... Dronken = Slapen.
Niet droknken= zuipen tot je dronken bent en zie boven!
quote:Op zondag 23 mei 2010 04:37 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Precies, dan heb je er ook vrede mee dat je je ogen sluit tot eind vd middag.
Na 3 bier dronken worden. Hoe oud ben je? 15?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:28 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben na 3 bier gekapt omdat ik geen zin had om dronken te worden
Bijna in de REM fase...quote:Op zondag 23 mei 2010 05:06 schreef Appeleter het volgende:
´nog iemand wakker, want k ben niet dronken![]()
als je gaat slapen, stop jequote:Op zondag 23 mei 2010 02:19 schreef Vendris het volgende:
Hooguit behoorlijk aangeschuten na een leuke gezellige avond, sommige mensen weten tenminste nog wanneer ze moeten stoppen
Wat heb ik hier gemist?quote:Op zondag 23 mei 2010 05:03 schreef VeX- het volgende:
[..]
Na 3 bier dronken worden. Hoe oud ben je? 15?![]()
Ha gnilrednoz wordt na 3 bier dronken.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:28 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben na 3 bier gekapt omdat ik geen zin had om dronken te worden
Met mij samen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Annnet het volgende:
Hier had ik afgelopen nacht moeten zijn.
Ja klopt, Ugjerke en Burnaboy hadden me dronken gevoerd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Met mij samen?
Edit: ownee, je zat dronken in de trein?
Eigenlijk moet je wel bezopen zijn, maar ok... Ben zelf ook nog bezig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef Snaavel het volgende:
telt, GEdronken ook?
Ok, zit nu met mijn 3de pilsje namelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je wel bezopen zijn, maar ok... Ben zelf ook nog bezig.
Neuh, het is een aansporing om in dit topic te melden als je dronken bent, niet echt een gebiedende wijs. Dus met ´t´ is goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Overigens is de TT niet juist.
Meld hier (zonder -t)
Want het is gebiedende wijs en dat is stam van werkwoord.
Wutquote:Op zondag 13 juni 2010 02:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, het is een aansporing om in dit topic te melden als je dronken bent, niet echt een gebiedende wijs. Dus met ´t´ is goed.
http://www.onzetaal.nl/advies/melduaan.phpquote:
quote:In 'Meldt u zich aan!' is de t wél juist. Deze zin is weliswaar nog steeds een aansporing, maar bevat geen echte gebiedende wijs: er is nu wél een onderwerp (u); het wederkerend voornaamwoord is zich (vergelijk: 'Geeft u zich op!', 'Abonneert u zich nu!').
Ja maar het is nu geen aansporing.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:39 schreef Socios het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/melduaan.php
[..]
Check.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Overigens is de TT niet juist.
Meld hier (zonder -t)
Want het is gebiedende wijs en dat is stam van werkwoord.
TT fail nu. (zonder -t) is dubbel! Het is ´zonder t´ of ´-t´, niet ´zonder -t´. Nu is het lekker gewoon met ´t´ dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:54 schreef remlof het volgende:
Check.
Nee. Wij vallen in een zwart gat en jij zingt nu het Brabants volkslied.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Levolution het volgende:
Ik ben niet dronken en meld hier dat ik niet dronken ben, is nu het ruimte-tijdcontinuum verstoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |