Ha gnilrednoz wordt na 3 bier dronken.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:28 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben na 3 bier gekapt omdat ik geen zin had om dronken te worden
Met mij samen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Annnet het volgende:
Hier had ik afgelopen nacht moeten zijn.
Ja klopt, Ugjerke en Burnaboy hadden me dronken gevoerd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Met mij samen?
Edit: ownee, je zat dronken in de trein?
Eigenlijk moet je wel bezopen zijn, maar ok... Ben zelf ook nog bezig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:43 schreef Snaavel het volgende:
telt, GEdronken ook?
Ok, zit nu met mijn 3de pilsje namelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je wel bezopen zijn, maar ok... Ben zelf ook nog bezig.
Neuh, het is een aansporing om in dit topic te melden als je dronken bent, niet echt een gebiedende wijs. Dus met ´t´ is goed.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Overigens is de TT niet juist.
Meld hier (zonder -t)
Want het is gebiedende wijs en dat is stam van werkwoord.
Wutquote:Op zondag 13 juni 2010 02:36 schreef Socios het volgende:
[..]
Neuh, het is een aansporing om in dit topic te melden als je dronken bent, niet echt een gebiedende wijs. Dus met ´t´ is goed.
http://www.onzetaal.nl/advies/melduaan.phpquote:
quote:In 'Meldt u zich aan!' is de t wél juist. Deze zin is weliswaar nog steeds een aansporing, maar bevat geen echte gebiedende wijs: er is nu wél een onderwerp (u); het wederkerend voornaamwoord is zich (vergelijk: 'Geeft u zich op!', 'Abonneert u zich nu!').
Ja maar het is nu geen aansporing.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:39 schreef Socios het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/melduaan.php
[..]
Check.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:33 schreef Q.E.D. het volgende:
Overigens is de TT niet juist.
Meld hier (zonder -t)
Want het is gebiedende wijs en dat is stam van werkwoord.
TT fail nu. (zonder -t) is dubbel! Het is ´zonder t´ of ´-t´, niet ´zonder -t´. Nu is het lekker gewoon met ´t´ dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:54 schreef remlof het volgende:
Check.
Nee. Wij vallen in een zwart gat en jij zingt nu het Brabants volkslied.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:56 schreef Levolution het volgende:
Ik ben niet dronken en meld hier dat ik niet dronken ben, is nu het ruimte-tijdcontinuum verstoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |