Ik kus morgen Ratelslangetje.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:28 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat weet je nu al?
De dag is nog maar 2,5 uur oud geef het een kans.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:23 schreef Stroopschenker het volgende:
Ik zou vandaag iets gaan doen, maar mijn 'vrienden' hebben mij niet opgehaald, vast omdat ik lelijk ben ofzo.
Ze komen alleen als ze een chauffeur nodig hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:31 schreef Rucky het volgende:
[..]
De dag is nog maar 2,5 uur oud geef het een kans.
Waarom?quote:Op zondag 23 mei 2010 02:48 schreef Groningert het volgende:
Ik ben dronken, denk meld t hier ff.
Ben nu wel stoer denkik.
Dat klinkt logisch.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:50 schreef Groningert het volgende:
[..]
Vond t wel dapper van mezelf dat ik t hier kwam melden, vandaar.
Dat is het ook zeker, minder logisch is die avatar van je. wtf heb je daar allemaal opgepleurd?! Heb er net 2 min lang naar zitten staren, maar wtf is het?quote:
Zal ik de grote versie posten? Moet ik hem wel ff zoeken en uploaden.quote:Op zondag 23 mei 2010 02:56 schreef Groningert het volgende:
[..]
Dat is het ook zeker, minder logisch is die avatar van je. wtf heb je daar allemaal opgepleurd?! Heb er net 2 min lang naar zitten staren, maar wtf is het?
Doe datquote:Op zondag 23 mei 2010 02:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal ik de grote versie posten? Moet ik hem wel ff zoeken en uploaden.
Stoere bink!!quote:Op zondag 23 mei 2010 02:50 schreef Groningert het volgende:
[..]
Vond t wel dapper van mezelf dat ik t hier kwam melden, vandaar.
quote:
Mijn UI.quote:
quote:
Ik ben blij dat hij je weet te inspireren.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:06 schreef Groningert het volgende:
[..]
Reminds me , canibus lijkt wel op cannabis dus ik ga zo eerst een joint roken.
Frustrerend!!quote:Op zondag 23 mei 2010 04:24 schreef 78RPM het volgende:
Niet echt dronken maar voel 'm wel nu.... Alleen is het bier bijna op hier...![]()
Moet ik weer naar de shoarmatent, hoewel... Mijn bed = ook wel eenidee!
Ja, heel erg... Dronken = Slapen.quote:
Precies, dan heb je er ook vrede mee dat je je ogen sluit tot eind vd middag.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:35 schreef 78RPM het volgende:
[..]
Ja, heel erg... Dronken = Slapen.
Niet droknken= zuipen tot je dronken bent en zie boven!
quote:Op zondag 23 mei 2010 04:37 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Precies, dan heb je er ook vrede mee dat je je ogen sluit tot eind vd middag.
Na 3 bier dronken worden. Hoe oud ben je? 15?quote:Op zondag 23 mei 2010 01:28 schreef gnilrednoz het volgende:
ik ben na 3 bier gekapt omdat ik geen zin had om dronken te worden
Bijna in de REM fase...quote:Op zondag 23 mei 2010 05:06 schreef Appeleter het volgende:
´nog iemand wakker, want k ben niet dronken![]()
als je gaat slapen, stop jequote:Op zondag 23 mei 2010 02:19 schreef Vendris het volgende:
Hooguit behoorlijk aangeschuten na een leuke gezellige avond, sommige mensen weten tenminste nog wanneer ze moeten stoppen
Wat heb ik hier gemist?quote:Op zondag 23 mei 2010 05:03 schreef VeX- het volgende:
[..]
Na 3 bier dronken worden. Hoe oud ben je? 15?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |