De meeste consumenten beseffenz ich dat niet eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijden
Als het toch niet haalbaar is gaan mensen het ook niet sparen lijkt me
Eh, neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat er mensen zijn die dat wel doen?
Ja want wij zijn zo aanvallendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Anders moet ik me dadelijk weer lopen verdedigen he
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel verslavend. Geloof ik maar 1 seizoen toch?
Serie junkiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ga de pc afsluiten
Weltrusten voor straks allemaal. Wordt wel laat bij mij, want het is echt verslavend!!
alvast welterustenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten voor straks allemaal. Wordt wel laat bij mij, want het is echt verslavend!!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
fijne avond nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier c_a, we zien je morgenover een paar minuten weer!
volgens mij gisterenookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Mar zou ook zo eens internetproblemen kunnen hebben, had ze een paar dagen ook een keer last van.
Dat was gister bij het oppassen.. waar ze volgens mij nog isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Mar zou ook zo eens internetproblemen kunnen hebben, had ze een paar dagen ook een keer last van.
Ow ja dat zou kunnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan Vaduz niet weten want die was er gisteren nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gister bij het oppassen.. waar ze volgens mij nog is
Ik ben weer helemaal goed. Heb zelfs al weer zin in een biertje, maar dat doe ik toch maar niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je alweer een beetje opgeknapt?
Ah ja, ze treinde, dat doe je vaak voor langer dan een dag weg. (denk ik zo)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gister bij het oppassen.. waar ze volgens mij nog is
Vaduz leest terugquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan Vaduz niet weten want die was er gisteren niet
Je kan niet zonder onsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nog effe in badvandaar dat ik nog reageer
ik zou het inderdaad maar even laten staan als ik jou wasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal goed. Heb zelfs al weer zin in een biertje, maar dat doe ik toch maar niet.
Ja moppieeeeeeeeeee ik ben hierquote:
whehehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nog effe in badvandaar dat ik nog reageer
O bah, geen stommerds hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nevermind!
Ik had een reactie, maar het was een stommerd.. ken 'm al
Kom je vaak dezelfde personen tegen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nevermind!
Ik had een reactie, maar het was een stommerd.. ken 'm al
En dan is dit je aller allerlaatste optie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Al m'n series lopen teneinde, ik weet niet wat ik met mijn tijd moet.
simpel... nieuwe series kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Hier ligt iedereen (inclusief lief) in een stevige coma
Verhaaltjes vertellen aan onsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Tru calling al gezien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Erg hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan is dit je aller allerlaatste optie?
Nee, paar jaar geleden toen het begon heb ik gehoord dat het echt bar slecht is dus ik ben er nooit aan begonnen.quote:
Ik heb het ook al een tijdje op dvd staan, mijn series liepen ook ten einde dus ben op aanraden van D. Gaan kijken. Nog geen spijt van gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, paar jaar geleden toen het begon heb ik gehoord dat het echt bar slecht is dus ik ben er nooit aan begonnen.
Goed dat je het er ff bijzegdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n hamster uit z'n kooi halen. En daarmee bedoel ik gewoon, letterlijk, de hamster uit z'n kooi.
ik heb vanmorgen de hamster van mijn dochter uit zijn kooi gehaald. Geplet door zijn voerbakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n hamster uit z'n kooi halen. En daarmee bedoel ik gewoon, letterlijk, de hamster uit z'n kooi.
Ik voel me direct SBS6 publiek, ze herhalen veel en hopen dan dat er iets blijft hangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen de hamster van mijn dochter uit zijn kooi gehaald. Geplet door zijn voerbak
de vakantievoerbak stond er nog in, en hij heeft geprobeerd daar onder te kruipen, en dat was niet zo slimquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel voer zat daar in?
![]()
Zo, het beest loopt nu rond op de gang, hij wilde door mijn trui heen bijten.
Issie doodquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vakantievoerbak stond er nog in, en hij heeft geprobeerd daar onder te kruipen, en dat was niet zo slim
Het was ook meer dat het stenen bakje te zwaar was...
En terugquote:
ja en plat ookquote:
nee het is helaas geen grapje, dat beestje is echt helemaal geplet....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?!
Ik dacht dat je een grapje maakte![]()
hebben jullie nog een postkantoor?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef D. het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag op het postkantoor zo'n vuvuzulenzo ding, of hoe dat ook heet
Yep, een echtequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hebben jullie nog een postkantoor?
Hier zijn ze allemaal al gesloten.
Kun je fijn buiten herrie makenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef D. het volgende:
Ik kreeg trouwens vandaag op het postkantoor zo'n vuvuzulenzo ding, of hoe dat ook heet
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef D. het volgende:
Wat bedoel je dan?quote:
Die jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
is dat zo'n oranjetoeter die iedereen heeft tegenwoordig?
Als je er doorheen praat wordt het geluid versterktquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die heb ik ook sinds gister... maar ik krijg dr geen geluid uit!!..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je er doorheen praat wordt het geluid versterkt
Ik ben er weer! Ik heb jullie ook gemist, vooral gisteravondquote:
Ooooo ja ik ken hetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef D. het volgende:
[..]
Nou. behoorlijk wat whiskey en 5,5 uurtjes slaap
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:41 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik ben er weer! Ik heb jullie ook gemist, vooral gisteravond![]()
Vandaag had ik het te druk met mormelina
Aaaaaaahhhhhh. Uit al die mannen die er heen gaan die wél in jouw categorie vallen, moet je net weer deze hebben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
LEUKKKK![]()
![]()
Lekkere jongen gezien.. maar straight..
Echt, ze is best een lief kind hoor maar ook vreselijk vreselijk vreselijk verwend! Jengelenm gillen, krijsen als ze haar zin niet krijgtquote:
Nee ik had een fles wijn op, en was ook behoorlijk vroeg opquote:
Uhuh, en d'r liepen 2 jongentjes rond, en die waren wel cute.. maar te jongquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Aaaaaaahhhhhh. Uit al die mannen die er heen gaan die wél in jouw categorie vallen, moet je net weer deze hebben?
Heeft jongste bij mij nu ook, maar dat is niet door verwend dat komt door papaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:45 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Echt, ze is best een lief kind hoor maar ook vreselijk vreselijk vreselijk verwend! Jengelenm gillen, krijsen als ze haar zin niet krijgt
Ow, nou, er stond tussen de regels door dat ik waarschijnlijk zo een keertje plat gaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee ik had een fles wijn op, en was ook behoorlijk vroeg op
Jij bent toch ook maar net 20?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Uhuh, en d'r liepen 2 jongentjes rond, en die waren wel cute.. maar te jong
Stiekem is dit geen slowchat!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef Bellatrix het volgende:
Potverdorie, kijk een film en we zijn direct in een ander topic.
O ja dat snapte ik welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, er stond tussen de regels door dat ik waarschijnlijk zo een keertje plat ga
Ja sorry, werd een beetje afgeleidquote:
Dat is een geldig excuusquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Heeft jongste bij mij nu ook, maar dat is niet door verwend dat komt door papa
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, maar zij waren 15 ofzo.. misschien nog niet eens..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:50 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Dat is een geldig excuus![]()
Dit meisje krijgt in alles haar zin en wordt door papa en mama behandeld als een babyprinses.
Op een gegeven moment zat ze te krijsen als de 'zanger' van een speedmetalband. Ik heb haar op de gang gezet en daar ging het een half uur lang door. Ze mocht pas weer binnen komen als ze 'klaar' was. Op een gegeven moment werd het stil, ging de deur open en hoorde ik een stemmetje :'ik ben klaar'
Naar bed geloof ik, apartquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Marlalala het volgende:
Waar zijn iBenny en Charmed-Angel eigenlijk?
Ik moest even wat leukers doenquote:
Hahaha cute 'mama ik heb nagedacht 'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Als die van mij begint zet ik hem op zijn kamer, dan na 10 minuten, mama ik heb nagedacht![]()
Hij weet het altijd precies maar doet het 5 minuten later weer
Benny toch nog nietquote:
quote:
Weet ik niet.. dan moeten ze zich maar bij me melden!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Lopen hier op dit forum geen leuke mannen rond
C_A gaat nog een serie kijken in bedquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
C_A gaat nog een serie kijken in bed
Ze heeft nog wel even meegepost vanuit bad
Hoi Mar
Nee Tru Calling nuquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé Symphonic
![]()
C_a, ja die is niet goed wijs haha. Die post zelfs als ze eeh ziek op het toilet zit![]()
Ze ligt zeker weer Glee te kijken
Ach als je je kind niet verwendquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef Marlalala het volgende:
Maar echt, na vandaag ben ik terug gekomen op mijn 'ik zou best snel moeder willen worden'. Wat dacht ik
quote:
quote:
whehehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé Symphonic
![]()
C_a, ja die is niet goed wijs haha. Die post zelfs als ze eeh ziek op het toilet zit![]()
Ze ligt zeker weer Glee te kijken
Ik denk dat dat wel meevalt. Nee is gewoon nee, nou ja dat zeg ik nu.quote:
Ik wel maar die gaat niet mee naar het toilet hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe
Ik ben toch blij dat ik geen laptop heb
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Nee is gewoon nee, nou ja dat zeg ik nu.
Maar ik bedoel meer, pff wat vermoeiend om de hele dag in de weer te zijn met een kind. Op een gegeven moment zijn we samen maar een middagdutje gaan doenik hield het niet meer, ik wilde ook dreinen....
ik ook niet.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe
Ik ben toch blij dat ik geen laptop heb
Mijn knullen ook altijd belachelijk vroegquote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet.
Mijn geestelijk gehandicapte stiefdochter staat om een uur of 8 weer vrolijk bij het bed
En dat stief ben ik ook wel klaar mee, het zijn gewoon mijn dochters
En di eouders tienduizend keer bellen, heel bezorgd, moesten ze haar weer aan de lijn. Mormelina huilen, moeder in tranen pffff. Get over it....quote:
we hebben samen 7 kinderen. 2x2 eigen en 4 pleegkinderen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn knullen ook altijd belachelijk vroeg![]()
En
Dat je dat hebt als je een baby van 3 weken hebt snap ik het, maar kom opquote:Op zondag 23 mei 2010 00:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En di eouders tienduizend keer bellen, heel bezorgd, moesten ze haar weer aan de lijn. Mormelina huilen, moeder in tranen pffff. Get over it....
Ahhhh wat liefquote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben samen 7 kinderen. 2x2 eigen en 4 pleegkinderen.
Haar oudste dochter is geestelijk gehandicapt en woont in een woongroep en is alleen zaterdagvond en zondagochtend thuis. Maar stuk voor stuk hebben ze een kamertje in mijn hart
Nou dat is heel mooiquote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we hebben samen 7 kinderen. 2x2 eigen en 4 pleegkinderen.
Haar oudste dochter is geestelijk gehandicapt en woont in een woongroep en is alleen zaterdagvond en zondagochtend thuis. Maar stuk voor stuk hebben ze een kamertje in mijn hart
breng haar maar twee weekjes hierquote:Op zondag 23 mei 2010 00:07 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En di eouders tienduizend keer bellen, heel bezorgd, moesten ze haar weer aan de lijn. Mormelina huilen, moeder in tranen pffff. Get over it....
* -Vaduz- staat vaak met zijn vlaggetje vooraan.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
K'nijntjeeeee! [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze is bijna 3quote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat je dat hebt als je een baby van 3 weken hebt snap ik het, maar kom op
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
* -Vaduz- staat vaak met zijn vlaggetje vooraan.
Weltrusten D.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef D. het volgende:
Ik houd het voor gezien voor vanavond
Alvast iedereen een prettige nacht(rust) toegewenst![]()
Slaap lekker D.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef D. het volgende:
klopt, maar hier is geen onderscheidquote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Nou dat is heel mooiJe hoort vaak genoeg andere verhalen over (pleeg-)kinderen.
Fijn
slaap lekkerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef D. het volgende:
Hahaha gráág!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
breng haar maar twee weekjes hier
dan is het over ook
Ik ben ook nog wakker en hou jullie in de gaten op mijn iPhonequote:
Slaap lekker D.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef D. het volgende:
Zo stond ik vanmiddag ja. Klote blessuretijd-tegentreffer.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar hier is geen onderscheid
En ik maakte een typo zag ik, het zijn 3 pleegkinderen....
Het zijn allemaal meiden dus Ik heb het best heel zwaar
Halloquote:
Maar het was wel een wereldgoal ofzo, toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo stond ik vanmiddag ja. Klote blessuretijd-tegentreffer.BVO helemaal blij.
O meis tochquote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker en hou jullie in de gaten op mijn iPhoneben tru calling aan het kijken
die serie duurt niet zolang.
Ik ben inmiddels niet veel verder gekomen. Mijn mannetje belde met de mededeling dat hij nog nie gegeten had. Dus ik rende naar beneden om de oven aan te zetten. Op de trap dacht ik dat ik er al was, miste ik gewoon de laatste 3 treden, dus lag ik daar op de grond
dus ik oven aangezet, weer naar boven, 10 minuten later weer naar beneden, glij ik uit op de trap, nu heb ik blauwe billen volgens mijn man. Deed erg pijn.
Nu lig ik weer op bed met een zere pink (vsn de eerste val) en blauwe billen.
En ik zeg nog niet weltrusten, want ik weet zeker dat ik zo nog even kom koekeloeren
Hahaha ohh neeee! All the hormonesquote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar hier is geen onderscheid
En ik maakte een typo zag ik, het zijn 3 pleegkinderen....
Het zijn allemaal meiden dus Ik heb het best heel zwaar
Als je er geen kut in ziet is het nog wel te doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HalloWat een kutsmilie is dat eigenlijk
Ja. Alleen was de scheidsrechter schuldig. Rampzalige man.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het was wel een wereldgoal ofzo, toch?
Ik zie dr ook geen kut in, maar ik vind 'm ook wel kutquote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je er geen kut in ziet is het nog wel te doen.
Aaaaah! Eeh kusje op je pink dan maarquote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker en hou jullie in de gaten op mijn iPhoneben tru calling aan het kijken
Ik ben inmiddels niet veel verder gekomen. Mijn mannetje belde met de mededeling dat hij nog nie gegeten had. Dus ik rende naar beneden om de oven aan te zetten. Op de trap dacht ik dat ik er al was, miste ik gewoon de laatste 3 treden, dus lag ik daar op de grond
dus ik oven aangezet, weer naar boven, 10 minuten later weer naar beneden, glij ik uit op de trap, nu heb ik blauwe billen volgens mijn man. Deed erg pijn.
En ik zeg nog niet weltrusten, want ik weet zeker dat ik zo nog even kom koekeloeren
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je er geen kut in ziet is het nog wel te doen.
Wat dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Alleen was de scheidsrechter schuldig. Rampzalige man.
Hoe vaak meot ik nog welterusten zeggen tegen je?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Volgend mij hebben ze een feesie in het centrumben blij dag ik nog niet slaap
Een kaart voor een schwalbe geven wat geen schwalbe was. (en er een 2e gele kaart voor geven) Liet hij doorspelen hadden we de 2-0 gemaakt en was het beslist.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat dan?
Scheidrechters in Nederland zijn sowieso
Ik denk nog 10 keer ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe vaak meot ik nog welterusten zeggen tegen je?
alle dames liggen op bedquote:
hahahaha ja dat ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ohh neeee! All the hormones![]()
Mijn vader heeft 4 dochters en die werd al gek
Tja, ik ken dat gevoelquote:Op zondag 23 mei 2010 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een kaart voor een schwalbe geven wat geen schwalbe was. (en er een 2e gele kaart voor geven) Liet hij doorspelen hadden we de 2-0 gemaakt en was het beslist.
Geld is the magic word. En een lange piemel een goede tweede.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaas me er altijd weer over waarom voetballers die een beetje op een goed/hoog niveau spelen altijd zulke knappe vriendinnen hebben. Ook op hoofdklasseniveau is dat zo.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Letterlijk?! in dat geval... stoot je hoofd nietquote:Op zondag 23 mei 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
Lieve schatten, ik duik ook mijn bed in (letterlijk he)
Slaap lekker allemaal![]()
Hahahahaquote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hahahaha ja dat ook.
Als ze straks allemaal ongesteld zijn mag er wel een kliko in de wc
Zijn al die jongens zo bovengemiddeld geschapen dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geld is the magic word. En een lange piemel een goede tweede.
Ohhhhhh noooessssss! Not the Kally!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
Die chips vind ik dus echt smerigquote:Op zondag 23 mei 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
Oei ik heb een zak Croky Sate chips gevonden
Als ik soms zie wat daar bungelt in dat broekje wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn al die jongens zo bovengemiddeld geschapen dan?
-edit-quote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zijn al die jongens zo bovengemiddeld geschapen dan?
Slaap lekkerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik soms zie wat daar bungelt in dat broekje wel.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik soms zie wat daar bungelt in dat broekje wel.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:25 schreef Marlalala het volgende:
[..]
HahahahaEn natuurlijk bepaald zijn ze het dan allemaal tegelijk
![]()
En dan zoeken ze een kledingstuk wat een ander heeft geleend en dan vindt die ene dat onder het matras van haar zusje. En dan wordt die ene kwaad en omdat ik 'trut' zei kreeg ik huisarrest. en dat geeft een hoop gedonder....
Ik zie dat je een post geedit hebt, wat stond daar?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
zijn dat geen eh beschermstukken oid?
ik weet hetquote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie dat je een post geedit hebt, wat stond daar?
nietsquote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik zie dat je een post geedit hebt, wat stond daar?
het stomme is: als er eentje niet thuis is, dan is het stil in huis....quote:Op zondag 23 mei 2010 00:29 schreef Marlalala het volgende:
[..]
En later krijg je er zoons bij![]()
Zucht.
Toch heeft het wel wat, een groot gezin.
Dat herken ik wel!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het stomme is: als er eentje niet thuis is, dan is het stil in huis....
heel raar maar echt waar
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, ze weet hoe ze jullie nieuwsgierig moet maken
quote:
Russel Howard is leuk jaquote:
Ja, het heeft er toch gestaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan je genote worden om een post die je hebt geedit?
Geen idee.quote:
Ik vind dat we het allemaal mogen weten.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het heeft er toch gestaan.
Maar goed, verder geen gevolgen voor Mar.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, het heeft er toch gestaan.
Maar goed, verder geen gevolgen voor Mar.
Weet je wel hoe slecht m'n Duits is. Daarvoor moet ik Van Gaal even bellen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind dat we het allemaal mogen weten.Zeg het anders in het Duits.
ja hoor absoluutquote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan je genote worden om een post die je hebt geedit?
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd hoeveel notes ik heb. Vast veel van mijn ONZ escapades. Krijg je over het algemeen snel een note op Fok?
NEIN NEIN NEIN, ZUMBEIEREN, ZUMHAMBURG, ZUM EUROPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet je wel hoe slecht m'n Duits is. Daarvoor moet ik Van Gaal even bellen.
Neequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook een Symphonic-note
* iBenny is nieuwsgierig én jaloers
0quote:
Oeh.quote:
je hebt er 3 en die zijn al oudquote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd hoeveel notes ik heb. Vast veel van mijn ONZ escapades. Krijg je over het algemeen snel een note op Fok?
O ok.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt er 3 en die zijn al oud
en lang niet iedere note is banwaardig hoor, maar iemand die loopt te klootviolen kun je zo wel mooi een beetje in de gaten houden.
quote:
quote:
hahahaha... het schijntquote:Op zondag 23 mei 2010 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat zegt ze tegen type Albert Verlindes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:Weet ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahahaha... het schijntNee niet over beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
hahahaha... het schijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dnek dat haar vader FOK! heeft ontdekt en de router heeft opgegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
hahahaha... het schijntvolgens mij was Vaduz daar mee begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ah, jij mist dr ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is al 3 dagen niet geweest![]()
qui?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat Thiemo de Bakker morgen om 11.00 uur live uitgezonden wordt op tv. Dus heel laat ga ik niet slapen.
Weet je, het sfeertje was best wel lachen daar, zeker na een paar biertjesquote:
de exit van vorige week gaf me meer voldoening, ik zat echt dijenkletsend met met lachtranen in mijn ogen hier op het forumquote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Koen66 het volgende:
lol, had vandaag m'n laptop niet aangehad, was drukkig bezig.
Zie nu pas wie er gisteren zijn uitgevlogen
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dnek dat haar vader FOK! heeft ontdekt en de router heeft opgegeten
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de exit van vorige week gaf me meer voldoening, ik zat echt dijenkletsend met met lachtranen in mijn ogen hier op het forum![]()
Dit vind ik nou weer jammerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de exit van vorige week gaf me meer voldoening, ik zat echt dijenkletsend met met lachtranen in mijn ogen hier op het forum![]()
Ik mis haar inderdaad..quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgens mij was Vaduz daar mee begonnen
[..]
Ah, jij mist dr ook
Ze is al 3 dagen niet geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet je, het sfeertje was best wel lachen daar, zeker na een paar biertjes
Dit moet je denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |