O bah, geen stommerds hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nevermind!
Ik had een reactie, maar het was een stommerd.. ken 'm al
Kom je vaak dezelfde personen tegen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:52 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, nevermind!
Ik had een reactie, maar het was een stommerd.. ken 'm al
En dan is dit je aller allerlaatste optie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Al m'n series lopen teneinde, ik weet niet wat ik met mijn tijd moet.
simpel... nieuwe series kijkenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Hier ligt iedereen (inclusief lief) in een stevige coma
Verhaaltjes vertellen aan onsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Tru calling al gezien?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:53 schreef Cee het volgende:
Erg hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan is dit je aller allerlaatste optie?
Nee, paar jaar geleden toen het begon heb ik gehoord dat het echt bar slecht is dus ik ben er nooit aan begonnen.quote:
Ik heb het ook al een tijdje op dvd staan, mijn series liepen ook ten einde dus ben op aanraden van D. Gaan kijken. Nog geen spijt van gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, paar jaar geleden toen het begon heb ik gehoord dat het echt bar slecht is dus ik ben er nooit aan begonnen.
Goed dat je het er ff bijzegdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n hamster uit z'n kooi halen. En daarmee bedoel ik gewoon, letterlijk, de hamster uit z'n kooi.
ik heb vanmorgen de hamster van mijn dochter uit zijn kooi gehaald. Geplet door zijn voerbakquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
Ik ga m'n hamster uit z'n kooi halen. En daarmee bedoel ik gewoon, letterlijk, de hamster uit z'n kooi.
Ik voel me direct SBS6 publiek, ze herhalen veel en hopen dan dat er iets blijft hangen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:00 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen de hamster van mijn dochter uit zijn kooi gehaald. Geplet door zijn voerbak
de vakantievoerbak stond er nog in, en hij heeft geprobeerd daar onder te kruipen, en dat was niet zo slimquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoeveel voer zat daar in?
![]()
Zo, het beest loopt nu rond op de gang, hij wilde door mijn trui heen bijten.
Issie doodquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de vakantievoerbak stond er nog in, en hij heeft geprobeerd daar onder te kruipen, en dat was niet zo slim
Het was ook meer dat het stenen bakje te zwaar was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |