De meeste consumenten beseffenz ich dat niet eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijden
Als het toch niet haalbaar is gaan mensen het ook niet sparen lijkt me
Eh, neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we wedden dat er mensen zijn die dat wel doen?
Ja want wij zijn zo aanvallendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef D. het volgende:
[..]
Anders moet ik me dadelijk weer lopen verdedigen he
Geloof het wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel verslavend. Geloof ik maar 1 seizoen toch?
Serie junkiequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed ik ga de pc afsluiten
Weltrusten voor straks allemaal. Wordt wel laat bij mij, want het is echt verslavend!!
alvast welterustenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten voor straks allemaal. Wordt wel laat bij mij, want het is echt verslavend!!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
fijne avond nogquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
Slaap lekker alvast!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:33 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier c_a, we zien je morgenover een paar minuten weer!
volgens mij gisterenookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Mar zou ook zo eens internetproblemen kunnen hebben, had ze een paar dagen ook een keer last van.
Dat was gister bij het oppassen.. waar ze volgens mij nog isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Mar zou ook zo eens internetproblemen kunnen hebben, had ze een paar dagen ook een keer last van.
Ow ja dat zou kunnenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat kan Vaduz niet weten want die was er gisteren nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gister bij het oppassen.. waar ze volgens mij nog is
Ik ben weer helemaal goed. Heb zelfs al weer zin in een biertje, maar dat doe ik toch maar niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ben je alweer een beetje opgeknapt?
Ah ja, ze treinde, dat doe je vaak voor langer dan een dag weg. (denk ik zo)quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was gister bij het oppassen.. waar ze volgens mij nog is
Vaduz leest terugquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat kan Vaduz niet weten want die was er gisteren niet
Je kan niet zonder onsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nog effe in badvandaar dat ik nog reageer
ik zou het inderdaad maar even laten staan als ik jou wasquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ben weer helemaal goed. Heb zelfs al weer zin in een biertje, maar dat doe ik toch maar niet.
Ja moppieeeeeeeeeee ik ben hierquote:
whehehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit nog effe in badvandaar dat ik nog reageer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |