Nou, dan zit er voor ons niets anders op dan wachtenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
M'n stem werkt niet meeDus word morgen
Waarschijnlijk wel jaquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Uit verveling heb ik gewoon een advertentie op een datingsite gezet... hahaah.. oh my god
Jep!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dan zit er voor ons niets anders op dan wachten
sinds wanneer hebben we de gewone versie?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
Uit verveling heb ik gewoon een advertentie op een datingsite gezet... hahaah.. oh my god
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zal jullie op de hoogte houden!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
sinds wanneer hebben we de gewone versie?
[GEZ] Prins op het witte paardquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
hij blijft leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OOHHH MAAAIII KOTTTT..
wat dom van me!
Uuuhm dat bandje moet ook op een andere....intiemere plaats.....quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Inter
Ik heb juichbandje Italie. Stomme dingen zijn dat, veel te klein ook.
zitten 2 drukkertje opquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Inter
Ik heb juichbandje Italie. Stomme dingen zijn dat, veel te klein ook.
Je hebt ze ook gewoon omquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zitten 2 drukkertje opBij mij zit hij op het binnenste drukkertje
Hoe dikke polsen heb je dan wel niet
je had toch een contactadvertentie gezet?quote:
Dat buitenste ding lukt nog net, zit je wel onaangenaam strak om m'n pols. Zo dik heb ik ze ook weer niet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zitten 2 drukkertje opBij mij zit hij op het binnenste drukkertje
Hoe dikke polsen heb je dan wel niet
Eerst D. die 'quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
OOHHH MAAAIII KOTTTT..
wat dom van me!
aha!... nou zet 'm maar voor me.. hahaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je had toch een contactadvertentie gezet?
Zo zou het eruit zien in V&A
dat plaatjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst D. die '' deed ipv '
'
en nu jij..![]()
[ afbeelding ]
Same herequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat buitenste ding lukt nog net, zit je wel onaangenaam strak om m'n pols. Zo dik heb ik ze ook weer niet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aha!... nou zet 'm maar voor me.. haha
Toen ze zeiden dat ze 10 dagen zouden blijven werd het me duidelijk dat Donny volgende week de sjaak isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat plaatje
Ik dacht gisteren aan een complot. Had zoiets van ouders zijn er dus Dony exit...
Hoezo mag niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag helaas niet, anders had ik het graag voor je gedaan
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:47 schreef XiC het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat ze 10 dagen zouden blijven werd het me duidelijk dat Donny volgende week de sjaak is
om te proberenquote:
je mag alleen tweedehands spullen verhandelen. Diensten en andere zaken niet...quote:
Bij Kassa was er een stukje over de WK akties van de supermarkten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
om te proberen
Ik ga ze wel allemaal sparen, maar doe alleen (vrije tijd) Nederland, Spanje en Engeland om me pols
he, bah!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mag alleen tweedehands spullen verhandelen. Diensten en andere zaken niet...
En we zijn super streng
zeker super de boerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Kassa was er een stukje over de WK akties van de supermarkten.
Er was er eentje bij waar, als je alle gadgets wilde sparen, je voor meer dan 5000 euro aan boodschappen moest doen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er was er eentje bij waar, als je alle gadgets wilde sparen, je voor meer dan 5000 euro aan boodschappen moest doen
Wat zijn dat?quote:
Tjeeeeezus, ze houden ook geen rekening met halve autisten he....eerst dertig weken alleen op vrijdag en dan opeens.......(hoe moest dat ookal weer...) OOOO MIJN KOT!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook
Halve op vrijdag en finale op zaterdag
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:53 schreef XiC het volgende:
[..]
Tjeeeeezus, ze houden ook geen rekening met halve autisten he....eerst dertig weken alleen op vrijdag en dan opeens.......(hoe moest dat ookal weer...) OOOO MIJN KOT!
ik zag het ook voorbij komen, ik was best even sprakeloos...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag het me afquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dan heb je er mensen bij die dat nog doen ook
mijn schoonmoeder en me moeder spaart voor mij, dus dan valt het wel mee met de kostenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het ook voorbij komen, ik was best even sprakeloos...
Je wordt behoorlijk genept door de supermarkten met dergelijke acties.
ik heb gelijk naar het Nederlandse Autisten Platform (NAP) gebeld, maar ik kreeg geen contact...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:53 schreef XiC het volgende:
[..]
Tjeeeeezus, ze houden ook geen rekening met halve autisten he....eerst dertig weken alleen op vrijdag en dan opeens.......(hoe moest dat ookal weer...) OOOO MIJN KOT!
Ow........quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm, knuffel-sleutelhangers..
deze keer in wk-editie
Zolang je je er niet door laat leiden nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het ook voorbij komen, ik was best even sprakeloos...
Je wordt behoorlijk genept door de supermarkten met dergelijke acties.
Paar keer pampers en plop-koeken halen en je bent er zoquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef XiC het volgende:
[..]
Paar keer pampers en plop-koeken halen en je bent er zo
En dan had je ook nog een keer kerst-bungles...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorgaande bungels..
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorgaande bungels..
Klopt!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan had je ook nog een keer kerst-bungles...
onze kerstboom hing toen helemaal vol
die zeggen me helemaal nietsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voorgaande bungels..
zowieso geen boodschappen doen bij super de boer.. veel te duur!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Die moet ik hier thuis niet laten zien
Tuurlijk wel, met die stralend lachende blonde doos op de fiets in de reclame....en dan bungelen die dingen tussen haar spaken aan het sleutels....quote:
Zit ook niet in de buurt dus kom er zelden, heel soms als ik er toevallig in de buurt benquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zowieso geen boodschappen doen bij super de boer.. veel te duur!
duurder nog dan Albert Heijnquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zowieso geen boodschappen doen bij super de boer.. veel te duur!
was het maar zo makkelijk!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Deur open, hond eruit, klaar
Of bedoel je dat niet?
Ja klopt helemaal!quote:
wat zijn nou weer buddies?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
Winnaar bij de Jongens WK Buddies van de COOP
Verliezer bij de Jongens Bungles van de Super de Boer
Winnaar bij de Meisjes WK Buddies van de COOP
Verliezer bij de Meisjes WK juichbandjes van de Plus
Plus hebben we ook niet, maar wel Deen, da's ook wel een aardige met scherpe prijzenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef D. het volgende:
De grootste en beste supermarkt hier is de Plus, en die zit hier ook nog eens maar 500 meter vandaan, dus de keuze is snel gemaakt
Mijn chips vallen ook een beetje tegenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb spijt van me Salt & Pepper Tuccies... Was ik nou maar voor Hot & Spicey gegaan
ik ga straks een zak cashewnoten soldaat makenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb spijt van me Salt & Pepper Tuccies... Was ik nou maar voor Hot & Spicey gegaan
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben voor snoeppaprika gegaan....wees blij met die Salt&Pepperquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:18 schreef XiC het volgende:
[..]
Ik ben voor snoeppaprika gegaan....wees blij met die Salt&Pepper
[ afbeelding ]
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker in bad, en dan Tru Calling kijkenLeuke serie
Jaquote:
welke zender is dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten voor straksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijdenquote:
Zullen we wedden dat er mensen zijn die dat wel doen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijden
Als het toch niet haalbaar is gaan mensen het ook niet sparen lijkt me
volgens mij is die van super de boe rook niet duur... zijn 24 bungels.. en je krijgt ze bij actieproducten... stel je voor 1.50 per artikel.. is 36 euroquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vertelde ze niet.. deze waren het duurst
De meeste consumenten beseffenz ich dat niet eensquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijden
Als het toch niet haalbaar is gaan mensen het ook niet sparen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |