gewoon een kwestie van africhtenquote:
wat zijn nou weer buddies?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
Winnaar bij de Jongens WK Buddies van de COOP
Verliezer bij de Jongens Bungles van de Super de Boer
Winnaar bij de Meisjes WK Buddies van de COOP
Verliezer bij de Meisjes WK juichbandjes van de Plus
Plus hebben we ook niet, maar wel Deen, da's ook wel een aardige met scherpe prijzenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef D. het volgende:
De grootste en beste supermarkt hier is de Plus, en die zit hier ook nog eens maar 500 meter vandaan, dus de keuze is snel gemaakt
Mijn chips vallen ook een beetje tegenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb spijt van me Salt & Pepper Tuccies... Was ik nou maar voor Hot & Spicey gegaan
ik ga straks een zak cashewnoten soldaat makenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb spijt van me Salt & Pepper Tuccies... Was ik nou maar voor Hot & Spicey gegaan
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben voor snoeppaprika gegaan....wees blij met die Salt&Pepperquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:18 schreef XiC het volgende:
[..]
Ik ben voor snoeppaprika gegaan....wees blij met die Salt&Pepper
[ afbeelding ]
Dat zei ik tochquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker in bad, en dan Tru Calling kijkenLeuke serie
Jaquote:
welke zender is dat?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weltrusten voor straksquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijdenquote:
Zullen we wedden dat er mensen zijn die dat wel doen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze dan niet snappen dat ze zichzelf daarmee in de vingers snijden
Als het toch niet haalbaar is gaan mensen het ook niet sparen lijkt me
volgens mij is die van super de boe rook niet duur... zijn 24 bungels.. en je krijgt ze bij actieproducten... stel je voor 1.50 per artikel.. is 36 euroquote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die vertelde ze niet.. deze waren het duurst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |