dat plaatjequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerst D. die '' deed ipv '
'
en nu jij..![]()
[ afbeelding ]
Same herequote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat buitenste ding lukt nog net, zit je wel onaangenaam strak om m'n pols. Zo dik heb ik ze ook weer niet.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
aha!... nou zet 'm maar voor me.. haha
Toen ze zeiden dat ze 10 dagen zouden blijven werd het me duidelijk dat Donny volgende week de sjaak isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat plaatje
Ik dacht gisteren aan een complot. Had zoiets van ouders zijn er dus Dony exit...
Hoezo mag niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mag helaas niet, anders had ik het graag voor je gedaan
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:47 schreef XiC het volgende:
[..]
Toen ze zeiden dat ze 10 dagen zouden blijven werd het me duidelijk dat Donny volgende week de sjaak is
om te proberenquote:
je mag alleen tweedehands spullen verhandelen. Diensten en andere zaken niet...quote:
Bij Kassa was er een stukje over de WK akties van de supermarkten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
om te proberen
Ik ga ze wel allemaal sparen, maar doe alleen (vrije tijd) Nederland, Spanje en Engeland om me pols
he, bah!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je mag alleen tweedehands spullen verhandelen. Diensten en andere zaken niet...
En we zijn super streng
zeker super de boerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Bij Kassa was er een stukje over de WK akties van de supermarkten.
Er was er eentje bij waar, als je alle gadgets wilde sparen, je voor meer dan 5000 euro aan boodschappen moest doen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Er was er eentje bij waar, als je alle gadgets wilde sparen, je voor meer dan 5000 euro aan boodschappen moest doen
Wat zijn dat?quote:
Tjeeeeezus, ze houden ook geen rekening met halve autisten he....eerst dertig weken alleen op vrijdag en dan opeens.......(hoe moest dat ookal weer...) OOOO MIJN KOT!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ook
Halve op vrijdag en finale op zaterdag
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:53 schreef XiC het volgende:
[..]
Tjeeeeezus, ze houden ook geen rekening met halve autisten he....eerst dertig weken alleen op vrijdag en dan opeens.......(hoe moest dat ookal weer...) OOOO MIJN KOT!
ik zag het ook voorbij komen, ik was best even sprakeloos...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag het me afquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:52 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
En dan heb je er mensen bij die dat nog doen ook
mijn schoonmoeder en me moeder spaart voor mij, dus dan valt het wel mee met de kostenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zag het ook voorbij komen, ik was best even sprakeloos...
Je wordt behoorlijk genept door de supermarkten met dergelijke acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |