Ja hoor.. ik heb besloten dat verzoekjes vandaag mogen..(alleen die van jou ken ik op het eerste gezicht niet... zo ff luisteren!!!)quote:
Haha. Doet me denken aan m'n zondagen, de dag nadat ik een wedstrijd gevoetbald had. Ik kon meestal niets meer, pijntjes aan alle kanten, met name spierpijn.quote:
ik moet maandag een handbaltournooi fluiten, en aan het eind van zo'n dag loop ik ook als een oude kerelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan m'n zondagen, de dag nadat ik een wedstrijd gevoetbald had. Ik kon meestal niets meer, pijntjes aan alle kanten, met name spierpijn.
Oh, dat hoeft niet, ie van kally is ook goed hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik heb besloten dat verzoekjes vandaag mogen..(alleen die van jou ken ik op het eerste gezicht niet... zo ff luisteren!!!)
Morgen 'moet' ik weer trainen, desnoods door de spierpijn heenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan m'n zondagen, de dag nadat ik een wedstrijd gevoetbald had. Ik kon meestal niets meer, pijntjes aan alle kanten, met name spierpijn.
WOW, knap.quote:
Op een hometrainer is het een stuk makkelijker hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOW, knap.
Ik ga morgen eens naar me werk fietsen, dat is 22 km![]()
Maar net dat kleine stukkie naar me huis, fietste ik 20-24 km per uurBest pittig zeg!
nee gelukkig niet, maar wordt morgen mooi weer, dus ik dacht, even kijken hoelang het fietsen is naar me werk. Want ik wil 2 dagen op de fiets naar me werkquote:
Dat ga ik bij het scheidsrechteren bij voetbal, wat ik volgend seizoen ga doen, ook krijgen. Ik merkte bij het fluiten bij schoolvoetbal dat ik enorm veel drive heb om het spel van dichtbij te volgen. Dat bekoop je later een keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet maandag een handbaltournooi fluiten, en aan het eind van zo'n dag loop ik ook als een oude kerel
Ah, ff testenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, maar wordt morgen mooi weer, dus ik dacht, even kijken hoelang het fietsen is naar me werk. Want ik wil 2 dagen op de fiets naar me werk
Lijkt me echt lastig om alles rond de cirkel goed te volgen. Daar gaat het er echt fysiek aan toe.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik blijf nooit in het midden waggelen, ik loop altijd mee, en ga ook heel vaak achter de verdediging staan omdat er op de cirkel ook ontzettend veel gebeurt.
eten en naar bed gaan gaan bij jou altijd in etappes?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
en ik heb nog steeds niet gegeten
Ga ik nu effe doen, tot zo!
er ontgaat me vrij weinig. Ben gewend om koppel te fluiten, dan kijk je sowieso al heel anders naar een wedstrijd. Meer oog voor plekken waar de bal niet is...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig om alles rond de cirkel goed te volgen. Daar gaat het er echt fysiek aan toe.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eten en naar bed gaan gaan bij jou altijd in etappes?
quote:
Tnxquote:
Ik dacht gisteren toen ik aangeschoten terugwaggelde naar huis gelijk: als jij me gewaarschuwd had was het vast goed gegaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben er ook weer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het regent gehaktballen
ben nu echt weg
Ik lag helemaal dubbel om die filmquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het regent gehaktballen
ben nu echt weg
Ah, die was wel grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het regent gehaktballen
ben nu echt weg
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren toen ik aangeschoten terugwaggelde naar huis gelijk: als jij me gewaarschuwd had was het vast goed gegaan.
quote:
Is een luxe extraatje dan, deze opdoffer zorgt er de komende tijd wel voor dat het niet snel meer zo mis gaat.quote:
Tja je zei ook alleen andere plannen, niet dat je ging drinken met je vriendenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is een luxe extraatje dan, deze opdoffer zorgt er de komende tijd wel voor dat het niet snel meer zo mis gaat.
Nee, voor zo'n lange zin had ik geen tijd meer. Dat was dus de fout.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja je zei ook alleen andere plannen, niet dat je ging drinken met je vrienden
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, voor zo'n lange zin had ik geen tijd meer. Dat was dus de fout.
Die heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hou op Happy Feet heb ik zo vaak gezien dat ik niet meer wou kijken bij de pinguins in de dierentuin
Jongste kan ook alle dansjes meedoen
Hij is best wel leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien
we hebben wel dat spel voor de PS2 liggen
Ik geloof dat ik ooit een stukje gezien heb, maar dat ie me niet kon boeienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is best wel leuk![]()
Ik vind het alleen leuker als jongste mee gaat dansen
Denk ook niet dat het iets voor jou isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit een stukje gezien heb, maar dat ie me niet kon boeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Geile foto van mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geile foto van mezelf:Nou!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Geile foto van mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat blijktquote:
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb een vraag aan jullie
Bestaat er een harde schijf, die je vol kan gooien met al je cd's, en die je dan kan aansluiten op je Harman Kardon set? Zodat ik niet al die cd's in de huiskamer heb staan?
Of eventueel op tvDie staat ook gelinkt aan mijn set
Ik neem het maar gewoon van je aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb gewoon zelfkennis!
proostquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
* Even een wijntje inschenkt
Als ik me niet zo volgevreten had zou ik er nu ook een nemen.quote:
Je zit zo vol met eten dat je niet meer kunt drinken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik me niet zo volgevreten had zou ik er nu ook een nemen.![]()
Eigenlijk wilde ik hier een smilie plaatsen die ja knikt en tegelijk zielig kijkt maar aangezien die er niet is:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je zit zo vol met eten dat je niet meer kunt drinken?
Dan zakt het juist snellerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik me niet zo volgevreten had zou ik er nu ook een nemen.![]()
Ik heb ook nog tuccies, maar ook stokbrood dus ik kijk straks welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik sla over vanavond
Ik zit aan een lekkere grote pot hee en ik heb tuccies
Ik heb net besloten dat ik voor Bayern benquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staat hier zo ook aan op de achtergrond
Ik ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb net besloten dat ik voor Bayern ben.
Tuc's heb ik ook, maar ik ga voor chippies vanavondquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog tuccies, maar ook stokbrood dus ik kijk straks wel
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:45 schreef D. het volgende:
[..]
Tuc's heb ik ook, maar ik ga voor chippies vanavond
O die is vast lekker, ik bedoel Cheese Onionquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Oven Baked Cheese Onion
Nog nooit gehad, dus tijd om eens te proberen
Die Oven Baked chipsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
die zijn niet lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn niet lekker
De Naturel en de Paprika variant wel
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die zijn niet lekker
De Naturel en de Paprika variant wel
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.plussupermarkt.nl/juichbandjes/
Ik spaar ze
Ik heb Nederland, Honduras en Denemarken al
Ja, misschienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar misschien vind jij ze wel lekker
Waar blijven de liedjes?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik verveel me dood mensen!
quote:
En dan morgen lekker naar de wcquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |