Ik geloof dat ik ooit een stukje gezien heb, maar dat ie me niet kon boeienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is best wel leuk![]()
Ik vind het alleen leuker als jongste mee gaat dansen
Denk ook niet dat het iets voor jou isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit een stukje gezien heb, maar dat ie me niet kon boeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Geile foto van mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Geile foto van mezelf:Nou!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Geile foto van mezelf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat blijktquote:
Goeie vraag!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:21 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb een vraag aan jullie
Bestaat er een harde schijf, die je vol kan gooien met al je cd's, en die je dan kan aansluiten op je Harman Kardon set? Zodat ik niet al die cd's in de huiskamer heb staan?
Of eventueel op tvDie staat ook gelinkt aan mijn set
Ik neem het maar gewoon van je aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb gewoon zelfkennis!
proostquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:30 schreef Kally het volgende:
* Even een wijntje inschenkt
Als ik me niet zo volgevreten had zou ik er nu ook een nemen.quote:
Je zit zo vol met eten dat je niet meer kunt drinken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik me niet zo volgevreten had zou ik er nu ook een nemen.![]()
Eigenlijk wilde ik hier een smilie plaatsen die ja knikt en tegelijk zielig kijkt maar aangezien die er niet is:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Je zit zo vol met eten dat je niet meer kunt drinken?
Dan zakt het juist snellerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Als ik me niet zo volgevreten had zou ik er nu ook een nemen.![]()
Ik heb ook nog tuccies, maar ook stokbrood dus ik kijk straks welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik sla over vanavond
Ik zit aan een lekkere grote pot hee en ik heb tuccies
Ik heb net besloten dat ik voor Bayern benquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Staat hier zo ook aan op de achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |