Tnxquote:
Ik dacht gisteren toen ik aangeschoten terugwaggelde naar huis gelijk: als jij me gewaarschuwd had was het vast goed gegaan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:57 schreef Kally het volgende:
Zo ik ben er ook weer
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het regent gehaktballen
ben nu echt weg
Ik lag helemaal dubbel om die filmquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het regent gehaktballen
ben nu echt weg
Ah, die was wel grappigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het regent gehaktballen
ben nu echt weg
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren toen ik aangeschoten terugwaggelde naar huis gelijk: als jij me gewaarschuwd had was het vast goed gegaan.
quote:
Is een luxe extraatje dan, deze opdoffer zorgt er de komende tijd wel voor dat het niet snel meer zo mis gaat.quote:
Tja je zei ook alleen andere plannen, niet dat je ging drinken met je vriendenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is een luxe extraatje dan, deze opdoffer zorgt er de komende tijd wel voor dat het niet snel meer zo mis gaat.
Nee, voor zo'n lange zin had ik geen tijd meer. Dat was dus de fout.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Tja je zei ook alleen andere plannen, niet dat je ging drinken met je vrienden
quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, voor zo'n lange zin had ik geen tijd meer. Dat was dus de fout.
Die heb ik nooit gezienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:11 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Hou op Happy Feet heb ik zo vaak gezien dat ik niet meer wou kijken bij de pinguins in de dierentuin
Jongste kan ook alle dansjes meedoen
Hij is best wel leukquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien
we hebben wel dat spel voor de PS2 liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |