Gemiddeld zo'n 28km per uurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hey D. Mijn fiets is binnen
Hoeveel km per uur fietste jij nou op je hometrainer?
Ja hoor.. ik heb besloten dat verzoekjes vandaag mogen..(alleen die van jou ken ik op het eerste gezicht niet... zo ff luisteren!!!)quote:
Haha. Doet me denken aan m'n zondagen, de dag nadat ik een wedstrijd gevoetbald had. Ik kon meestal niets meer, pijntjes aan alle kanten, met name spierpijn.quote:
ik moet maandag een handbaltournooi fluiten, en aan het eind van zo'n dag loop ik ook als een oude kerelquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan m'n zondagen, de dag nadat ik een wedstrijd gevoetbald had. Ik kon meestal niets meer, pijntjes aan alle kanten, met name spierpijn.
Oh, dat hoeft niet, ie van kally is ook goed hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja hoor.. ik heb besloten dat verzoekjes vandaag mogen..(alleen die van jou ken ik op het eerste gezicht niet... zo ff luisteren!!!)
Morgen 'moet' ik weer trainen, desnoods door de spierpijn heenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha. Doet me denken aan m'n zondagen, de dag nadat ik een wedstrijd gevoetbald had. Ik kon meestal niets meer, pijntjes aan alle kanten, met name spierpijn.
WOW, knap.quote:
Op een hometrainer is het een stuk makkelijker hequote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WOW, knap.
Ik ga morgen eens naar me werk fietsen, dat is 22 km![]()
Maar net dat kleine stukkie naar me huis, fietste ik 20-24 km per uurBest pittig zeg!
nee gelukkig niet, maar wordt morgen mooi weer, dus ik dacht, even kijken hoelang het fietsen is naar me werk. Want ik wil 2 dagen op de fiets naar me werkquote:
Dat ga ik bij het scheidsrechteren bij voetbal, wat ik volgend seizoen ga doen, ook krijgen. Ik merkte bij het fluiten bij schoolvoetbal dat ik enorm veel drive heb om het spel van dichtbij te volgen. Dat bekoop je later een keer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik moet maandag een handbaltournooi fluiten, en aan het eind van zo'n dag loop ik ook als een oude kerel
Ah, ff testenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee gelukkig niet, maar wordt morgen mooi weer, dus ik dacht, even kijken hoelang het fietsen is naar me werk. Want ik wil 2 dagen op de fiets naar me werk
Lijkt me echt lastig om alles rond de cirkel goed te volgen. Daar gaat het er echt fysiek aan toe.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik blijf nooit in het midden waggelen, ik loop altijd mee, en ga ook heel vaak achter de verdediging staan omdat er op de cirkel ook ontzettend veel gebeurt.
eten en naar bed gaan gaan bij jou altijd in etappes?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
en ik heb nog steeds niet gegeten
Ga ik nu effe doen, tot zo!
er ontgaat me vrij weinig. Ben gewend om koppel te fluiten, dan kijk je sowieso al heel anders naar een wedstrijd. Meer oog voor plekken waar de bal niet is...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me echt lastig om alles rond de cirkel goed te volgen. Daar gaat het er echt fysiek aan toe.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
eten en naar bed gaan gaan bij jou altijd in etappes?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |