ja hoor absoluutquote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan je genote worden om een post die je hebt geedit?
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd hoeveel notes ik heb. Vast veel van mijn ONZ escapades. Krijg je over het algemeen snel een note op Fok?
NEIN NEIN NEIN, ZUMBEIEREN, ZUMHAMBURG, ZUM EUROPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Weet je wel hoe slecht m'n Duits is. Daarvoor moet ik Van Gaal even bellen.
Neequote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef iBenny het volgende:
Ik wil ook een Symphonic-note
* iBenny is nieuwsgierig én jaloers
0quote:
Oeh.quote:
je hebt er 3 en die zijn al oudquote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef Bellatrix het volgende:
Ben benieuwd hoeveel notes ik heb. Vast veel van mijn ONZ escapades. Krijg je over het algemeen snel een note op Fok?
O ok.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
je hebt er 3 en die zijn al oud
en lang niet iedere note is banwaardig hoor, maar iemand die loopt te klootviolen kun je zo wel mooi een beetje in de gaten houden.
quote:
quote:
hahahaha... het schijntquote:Op zondag 23 mei 2010 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat zegt ze tegen type Albert Verlindes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:Weet ik het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
That's all folks!
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahahaha... het schijntNee niet over beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
hahahaha... het schijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik dnek dat haar vader FOK! heeft ontdekt en de router heeft opgegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
[..]
hahahaha... het schijntvolgens mij was Vaduz daar mee begonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ah, jij mist dr ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is al 3 dagen niet geweest![]()
qui?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zie dat Thiemo de Bakker morgen om 11.00 uur live uitgezonden wordt op tv. Dus heel laat ga ik niet slapen.
Weet je, het sfeertje was best wel lachen daar, zeker na een paar biertjesquote:
de exit van vorige week gaf me meer voldoening, ik zat echt dijenkletsend met met lachtranen in mijn ogen hier op het forumquote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Koen66 het volgende:
lol, had vandaag m'n laptop niet aangehad, was drukkig bezig.
Zie nu pas wie er gisteren zijn uitgevlogen
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik dnek dat haar vader FOK! heeft ontdekt en de router heeft opgegeten
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de exit van vorige week gaf me meer voldoening, ik zat echt dijenkletsend met met lachtranen in mijn ogen hier op het forum![]()
Dit vind ik nou weer jammerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de exit van vorige week gaf me meer voldoening, ik zat echt dijenkletsend met met lachtranen in mijn ogen hier op het forum![]()
Ik mis haar inderdaad..quote:Op zondag 23 mei 2010 00:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
volgens mij was Vaduz daar mee begonnen
[..]
Ah, jij mist dr ook
Ze is al 3 dagen niet geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet je, het sfeertje was best wel lachen daar, zeker na een paar biertjes
Dit moet je denken.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |