Benny toch nog nietquote:
quote:
Weet ik niet.. dan moeten ze zich maar bij me melden!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Marlalala het volgende:
[..]
![]()
Lopen hier op dit forum geen leuke mannen rond
C_A gaat nog een serie kijken in bedquote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
C_A gaat nog een serie kijken in bed
Ze heeft nog wel even meegepost vanuit bad
Hoi Mar
Nee Tru Calling nuquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé Symphonic
![]()
C_a, ja die is niet goed wijs haha. Die post zelfs als ze eeh ziek op het toilet zit![]()
Ze ligt zeker weer Glee te kijken
Ach als je je kind niet verwendquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef Marlalala het volgende:
Maar echt, na vandaag ben ik terug gekomen op mijn 'ik zou best snel moeder willen worden'. Wat dacht ik
quote:
quote:
whehehequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hé Symphonic
![]()
C_a, ja die is niet goed wijs haha. Die post zelfs als ze eeh ziek op het toilet zit![]()
Ze ligt zeker weer Glee te kijken
Ik denk dat dat wel meevalt. Nee is gewoon nee, nou ja dat zeg ik nu.quote:
Ik wel maar die gaat niet mee naar het toilet hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe
Ik ben toch blij dat ik geen laptop heb
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:03 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Nee is gewoon nee, nou ja dat zeg ik nu.
Maar ik bedoel meer, pff wat vermoeiend om de hele dag in de weer te zijn met een kind. Op een gegeven moment zijn we samen maar een middagdutje gaan doenik hield het niet meer, ik wilde ook dreinen....
ik ook niet.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehe
Ik ben toch blij dat ik geen laptop heb
Mijn knullen ook altijd belachelijk vroegquote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ook niet.
Mijn geestelijk gehandicapte stiefdochter staat om een uur of 8 weer vrolijk bij het bed
En dat stief ben ik ook wel klaar mee, het zijn gewoon mijn dochters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |