Maar het was wel een wereldgoal ofzo, toch?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo stond ik vanmiddag ja. Klote blessuretijd-tegentreffer.BVO helemaal blij.
O meis tochquote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker en hou jullie in de gaten op mijn iPhoneben tru calling aan het kijken
die serie duurt niet zolang.
Ik ben inmiddels niet veel verder gekomen. Mijn mannetje belde met de mededeling dat hij nog nie gegeten had. Dus ik rende naar beneden om de oven aan te zetten. Op de trap dacht ik dat ik er al was, miste ik gewoon de laatste 3 treden, dus lag ik daar op de grond
dus ik oven aangezet, weer naar boven, 10 minuten later weer naar beneden, glij ik uit op de trap, nu heb ik blauwe billen volgens mijn man. Deed erg pijn.
Nu lig ik weer op bed met een zere pink (vsn de eerste val) en blauwe billen.
En ik zeg nog niet weltrusten, want ik weet zeker dat ik zo nog even kom koekeloeren
Hahaha ohh neeee! All the hormonesquote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
klopt, maar hier is geen onderscheid
En ik maakte een typo zag ik, het zijn 3 pleegkinderen....
Het zijn allemaal meiden dus Ik heb het best heel zwaar
Als je er geen kut in ziet is het nog wel te doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
HalloWat een kutsmilie is dat eigenlijk
Ja. Alleen was de scheidsrechter schuldig. Rampzalige man.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het was wel een wereldgoal ofzo, toch?
Ik zie dr ook geen kut in, maar ik vind 'm ook wel kutquote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je er geen kut in ziet is het nog wel te doen.
Aaaaah! Eeh kusje op je pink dan maarquote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook nog wakker en hou jullie in de gaten op mijn iPhoneben tru calling aan het kijken
Ik ben inmiddels niet veel verder gekomen. Mijn mannetje belde met de mededeling dat hij nog nie gegeten had. Dus ik rende naar beneden om de oven aan te zetten. Op de trap dacht ik dat ik er al was, miste ik gewoon de laatste 3 treden, dus lag ik daar op de grond
dus ik oven aangezet, weer naar boven, 10 minuten later weer naar beneden, glij ik uit op de trap, nu heb ik blauwe billen volgens mijn man. Deed erg pijn.
En ik zeg nog niet weltrusten, want ik weet zeker dat ik zo nog even kom koekeloeren
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als je er geen kut in ziet is het nog wel te doen.
Wat dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja. Alleen was de scheidsrechter schuldig. Rampzalige man.
Hoe vaak meot ik nog welterusten zeggen tegen je?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
Volgend mij hebben ze een feesie in het centrumben blij dag ik nog niet slaap
Een kaart voor een schwalbe geven wat geen schwalbe was. (en er een 2e gele kaart voor geven) Liet hij doorspelen hadden we de 2-0 gemaakt en was het beslist.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat dan?
Scheidrechters in Nederland zijn sowieso
Ik denk nog 10 keer ofzoquote:Op zondag 23 mei 2010 00:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe vaak meot ik nog welterusten zeggen tegen je?
alle dames liggen op bedquote:
hahahaha ja dat ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Hahaha ohh neeee! All the hormones![]()
Mijn vader heeft 4 dochters en die werd al gek
Tja, ik ken dat gevoelquote:Op zondag 23 mei 2010 00:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Een kaart voor een schwalbe geven wat geen schwalbe was. (en er een 2e gele kaart voor geven) Liet hij doorspelen hadden we de 2-0 gemaakt en was het beslist.
Geld is the magic word. En een lange piemel een goede tweede.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verbaas me er altijd weer over waarom voetballers die een beetje op een goed/hoog niveau spelen altijd zulke knappe vriendinnen hebben. Ook op hoofdklasseniveau is dat zo.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |