Yeah, wat aardig .. en twee tellen later zegt zo'n eikel dat de misbruik van kinderen binnen de katholieke kerk door homo's komt .. wat zijn we toch tolerant hé ..quote:Op zondag 23 mei 2010 12:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er religies die steeds toleranter worden t.o.v. homo's. In de RK kerk krijgen ze tegenwoordig gewoon de hostie.
En de SP maakt van Nederland een communistische heilstaat. Nee bedankt. Thank god for coalitievormingen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef Aloulou het volgende:
Coalitieakkoorden neemt niet weg dat Koos gelijk heeft. Als je wil weten hoe dit land geregeerd zou worden onder een partij die alle vrijheid heeft zijn programma door te voeren kijk je naar het verkiezingsprogramma. Bij de PVV zou dat dus betekenen dat Geert de huidige democratische rechtsstaat direct de nek omdraait. Wat hij overigens best weet alleen hij meent dat het nodig is omdat de dreiging vanuit de Islam groter is en om a-democratische maatregelen vraagt. Dat wij allemaal weten dat dit niet gebeurt is omdat er in het huidige stelsel inderdaad een coalitie gevormd moet worden en dus ook Geert water bij de wijn moet doen. Maar dat neemt niet weg dan hun ideale maatschappij er een is waarvan ik zeker weet dat 95% van de huidige Nederlanders puntje bij paaltje zich voor zouden schamen.
Ja Koos, nee Koos, vooral op de S(c)P blijven stemmenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar gaat het goddomme toch niet om? Dus de PVV is een prima partij omdat zij waarschijnlijk niet de kans krijgt om haar belachelijke plannen uit te voeren? Dat slaat natuurlijk nergens op.
Oja, volgens jou wil de PVV alle moslims uit het land gooien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daar gaat het goddomme toch niet om? Dus de PVV is een prima partij omdat zij waarschijnlijk niet de kans krijgt om haar belachelijke plannen uit te voeren? Dat slaat natuurlijk nergens op.
Omdraaien van de bewijslast, werkt altijd. Gewoon heel hard het vingertje naar anderen blijven wijzen. Ook al wil de SP Nederland omvormen tot een communistische heilstaat, dan maakt dat de PVV nog geen toffe partij. Beetje onzinnige argumentatie dus.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:58 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Ja Koos, nee Koos, vooral op de S(c)P blijven stemmen
Heb ik de update hierover gemist?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Discriminerende moslim trut is aan de kant gezet. Presentatie gaat niet door.
Dat is zeker waarom jij bij kritiek op de islam steeds naar het christendom wijst? Niet echt 'omdraaien' maar meer onterecht weggeneraliseren? Holle kreten zijn het, die jij hier uitkraamt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdraaien van de bewijslast, werkt altijd.
Klopt, er zijn maar weinig mensen die met vrijheid om kunnen gaan. Zodra de vrijheid die ze zelf willen er ook voor anderen blijkt te zijn, beginnen ze zelf onderdrukkertje te spelen. We moeten dit, we moeten dat, zij worden net zo goed zenuwachtig als de kudde niet bij elkaar blijft. Jij moet vinden wat ik vind, want wat ik vind is het enige juiste, ik vind het namelijk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het probleem is dat je nooit last hebt van mensen die echt tolerant zijn en voor zichzelf kunnen zorgen. De gevaarlijkste debielen zijn idealisten die zo overtuigd zijn van hun ideaal dat ze de rest van de wereld dat ideaal per wet willen opleggen. Hun vrijheid is de enige vrijheid.
quote:
Er niks mis met kritiek op een religie. Wilders gaat echt veel verder dan het uiten van kritiek. Hij wil moslims omvormen tot 2e-rangsburgers.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dat is zeker waarom jij bij kritiek op de islam steeds naar het christendom wijst? Niet echt 'omdraaien' maar meer onterecht weggeneraliseren? Holle kreten zijn het, die jij hier uitkraamt.
We hadden het niet over Wilders hier, het ging om de kritiek die wij hadden op de islam over hun homostandpunten (zoals gerepresenteerd door die troela).quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er niks mis met kritiek op een religie. Wilders gaat echt veel verder dan het uiten van kritiek. Hij wil moslims omvormen tot 2e-rangsburgers.
Is het zeker dat het "de echte" is of misschien iemand die denkt grappig te zijn?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Van NEderland bekent kleur mag ik de middag niet meer presenteren omdat ik antihomo schiin te zijn. Ik heb in een aflevering van de meiden van halal gezegd dat ik moslim homo niet accepteer. Ik heb niets tegen homo’s maar elsevier en Geenstijl vonden het nodig om een relletje te veroorzaken en ze hebben gewonnen. Ik mag niet presenteren. Wat vind je hiervan?
Gr Jihad (de meiden van halal
Reactie door Jihad alariachi — maandag 24 mei 2010 @ 23.39
Weg met die schijnheilige trut.
Weet je; laten we er dan gewoon lekker over ophoudenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:08 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
We hadden het niet over Wilders hier, het ging om de kritiek die wij hadden op de islam over hun homostandpunten (zoals gerepresenteerd door die troela).
Goed zo. Is dat ook weer opgelost.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:06 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Van NEderland bekent kleur mag ik de middag niet meer presenteren omdat ik antihomo schiin te zijn. Ik heb in een aflevering van de meiden van halal gezegd dat ik moslim homo niet accepteer. Ik heb niets tegen homo’s maar elsevier en Geenstijl vonden het nodig om een relletje te veroorzaken en ze hebben gewonnen. Ik mag niet presenteren. Wat vind je hiervan?
Gr Jihad (de meiden van halal
Reactie door Jihad alariachi — maandag 24 mei 2010 @ 23.39
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Prego het volgende:
[..]
mooi zo!
De schuld ligt overigens natuurlijk bij een ander, typisch...
Ik vraag me echt af hoe ik dit moet rijmen met elkaarquote:Ik heb in een aflevering van de meiden van halal gezegd dat ik moslim homo niet accepteer. Ik heb niets tegen homo’s
Het lijkt wel of men vindt dat je alles maar gewoon mag en kan zeggen, als je er maar aan toevoegt dat je niets tegen homo's hebt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me echt af hoe ik dit moet rijmen met elkaar
Inderdaad. En het ergste is natuurlijk dat de linkse kerk het slikt als zoete koek.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het lijkt wel of men vindt dat je alles maar gewoon mag en kan zeggen, als je er maar aan toevoegt dat je niets tegen homo's hebt.
Ze heeft niks tegen homo's, maar wel als ze moslim zijn. Dat mag niet.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:40 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag me echt af hoe ik dit moet rijmen met elkaar
Rechts beschouwt zichzelf toch als de voorvechter van de vrijheid van meningsuiting?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:46 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Inderdaad. En het ergste is natuurlijk dat de linkse kerk het slikt als zoete koek.
*Sugt
Ja en? Ze is toch niet aangeklaagd!! Ze mag alleen die dag niet meer presenteren, omdat haar instelling niet te rijmen valt met de doelstelling van die dag. Logisch, toch?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts beschouwt zichzelf toch als de voorvechter van de vrijheid van meningsuiting?
... en geen vlagverbranding, rellen, optochten, doodsbedreigingen etc.quote:
Heb je hem weer met zijn holle retoriek. Je komt ook niet verder dan domme vergelijkingen en lompe vragen als antwoord, is het wel?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rechts beschouwt zichzelf toch als de voorvechter van de vrijheid van meningsuiting?
Zum kotsen. Veel te braaf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:51 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Wat is rechts eigenlijk humaan, niet?
Een moslim mag toch geen seks voor het huwelijk? Die zal dan denk ik ook opgaan voor de moslimhomo toch? Al je kinderen die wel seks voor het huwelijk hebben gehad worden dus verstoten?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:10 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, tolereren dus. Dat is wat anders dan in je geloofsgemeenschap accepteren.
[..]
Wel dat hij ophoudt met praktizerend homoseksueel zijn. Het is het een of het ander.
Dus met andere woorden mag je ook gewoon moslims of christenen niet willen accepteren binnen een club/bedrijf toch? Want je hebt het niet alleen over een gemeenschap. Die gemeenschappen runnen ook bedrijven enzquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dit gaat natuurlijk niet over discriminatie. Ik vind het altijd een beetje een zielig fenomeen. Jaren vechten tegen ondedrukking, en dan hebben ze gewonnen en dan blijkt dat ze helemaal niet tegen onderdrukking vochten, maar dat ze zelf de onderdrukker wilden worden. Zo van nu zijn wij aan de beurt om voor iedereen te bepalen wat die wel en niet mag doen. Dat is stuivertje wisselen, dat heeft niks met de oplossing van het probleem te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |