abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81913115
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wat ik al zei uit de gewoon een willekeurig getal. De instorting had op zn minst een minuut moeten duren geen 12 sec
lollol. waarom moet dat?
pi_81913136
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat was NADAT deze beste jongen ook ernstig geinfecteerd is met de beelden die getoond zijn op TV.
Ja vandaar dat wij meteen een telefoontje kregen naar het bedrijf over wat hij had gezien.
quote:
Vergeet niet dat mensen glashard liegen om maar bij de groep te horen. Mensen liegen al over 1+1=3 als de rest van de gehele groep dat zegt dat het zo is (die dan hebben afgesproken om iets totaal verkeerd te zeggen.

Kijk maar naar de docu The Human Zoo. We zijn zo gemakkelijk beïnvloedbaar.
Peer pressure is wat anders dan iemand die het gezien heeft. Zoals gezegd rende hij meteen daarna ook weg (logisch) en heeft ons vrij snel daarna gebeld.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_81913243
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Jammer dat je mijn posts negeert over de getuige (die ik kende) die dus echt een vliegtuig heeft gezien.
Dude... WTC 7 is niet geraakt door een vliegtuig. Dit gebouw was enigszins beschadigd door vallend puin en er woedde ook een flinke brand die volgens zeggen niet werd geblust. Niettemin vind ik het raar dat een gebouw van dergelijke omvang door toedoen van brand en beschadigingen op een dergelijke manier instort. Ik kan daar echt met mijn pet niet bij.
  woensdag 26 mei 2010 @ 11:45:37 #154
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_81913253
Dit is een beetje vergelijkbaar met Einstein (wij) die probeert uit te leggen wat de relativiteitstheorie inhoudt tegenover een groep VMBO'ers (Lambiek, Ticker, mediacurator)...

Het is ondankbaar werk en vrijwel onmogelijk.
pi_81913364
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dude... WTC 7 is niet geraakt door een vliegtuig. Dit gebouw was enigszins beschadigd door vallend puin en er woedde ook een flinke brand die volgens zeggen niet werd geblust. Niettemin vind ik het raar dat een gebouw van dergelijke omvang door toedoen van brand en beschadigingen op een dergelijke manier instort. Ik kan daar echt met mijn pet niet bij.
Ik heb het niet over WTC 7
pi_81913530
Echt briljant dit
pi_81913608
raar he?
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:04:58 #158
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81914264
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
dat is alleen op TV vertoont. In realiteit is er geen vliegtuig gebruikt.
Lambiekje is niet gek, hij is gewoon een vliegtuig.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:05:10 #159
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_81914273
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 11:45 schreef Zwansen het volgende:
Dit is een beetje vergelijkbaar met Einstein (wij) die probeert uit te leggen wat de relativiteitstheorie inhoudt tegenover een groep VMBO'ers (Lambiek, Ticker, mediacurator)...

Het is ondankbaar werk en vrijwel onmogelijk.
Het heeft niets met je leervermogen te maken.

Dus in wezen geef je hiermee aan dat alle ingenieurs, architecten, piloten en andere experts seniel zijn. Ik denk eerder dat jij niet kan bevatten dat een regering tot zulke gevaarlijke dingen toe in staat is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_81914296
Het record op de 400m sprint is 43.18 seconden. In Lambiekje's wereld zijn er dus mensen die een instortend gebouw voor kunnen blijven
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:07:09 #161
52357 Lambiekje
pi_81914361
quote:
I was formerly a commissioned officer in the so-called "military unit 46179" also known as the Soviet nuclear intelligence and it so happened that I knew from my former service about in-built thermonuclear demolition scheme of the World Trade Center in New York. In fact, I knew about the WTC nuclear demolition project long before it was implemented on the 9/11.
bron
Een nuclear device. Dat is in mijn ogen altijd al de meest logische verklaring geweest.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_81914406
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het heeft niets met je leervermogen te maken.

Dus in wezen geef je hiermee aan dat alle ingenieurs, architecten, piloten en andere experts seniel zijn. Ik denk eerder dat jij niet kan bevatten dat een regering tot zulke gevaarlijke dingen toe in staat is.
Ja , daar geef je precies aan wat er bij jou scheelt in discussies als deze. Jij kijkt niet naar gebeurtenissen en feiten an sich, jij bekijkt gebeurtenissen en feiten altijd met onderliggende basis 'de regering is tot gevaarlijke dingen toe in staat'.
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:09:55 #163
52357 Lambiekje
pi_81914496
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:05 schreef Toryu het volgende:
Het record op de 400m sprint is 43.18 seconden. In Lambiekje's wereld zijn er dus mensen die een instortend gebouw voor kunnen blijven
ja wat een instorting gaat altijd met horten en stoten. Maar nee op 911 is het ultrasmooth met superfijnstof verpulvering.

TU delft instorting laat duidelijk zien hoe het wel hoort.
pi_81914516
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:07 schreef Lambiekje het volgende:

Een nuclear device. Dat is in mijn ogen altijd al de meest logische verklaring geweest.
Tuuuurlijk. 1 of andere rus roept iets, en omdat wat hij roept mooi in het plaatje past nemen we wat hij roept klakkeloos als waarheid aan
pi_81914533
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:09 schreef Lambiekje het volgende:

ja wat een instorting gaat altijd met horten en stoten. Maar nee op 911 is het ultrasmooth met superfijnstof verpulvering.

TU delft instorting laat duidelijk zien hoe het wel hoort.
Altijd? Er zijn regels voor instortingen?
Wat een onzin.
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:12:10 #166
52357 Lambiekje
pi_81914595
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:08 schreef Redux het volgende:

[..]

Ja , daar geef je precies aan wat er bij jou scheelt in discussies als deze. Jij kijkt niet naar gebeurtenissen en feiten an sich, jij bekijkt gebeurtenissen en feiten altijd met onderliggende basis 'de regering is tot gevaarlijke dingen toe in staat'.
uhh ik wil niet heel vervelend zijn ... maar was de VS ook niet aan het liegen over Saddam's WMDs?
De onderzoekl naar 911 was ettelijke maanden tegengehouden. Hulp aan New Orleans was express laat op gang gekomen. En dan nu weer een liegende en bedriegende regering die zaken omtrent de olieversplling in een doofpot probeert te stoppen. En sowieso de eerste weken voor obstructie heeft gezorgd. Maar dat is inmiddels business as usual.

kortom de regering van VS is een zieke psychopaat.
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:13:05 #167
52357 Lambiekje
pi_81914643
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:10 schreef Redux het volgende:

[..]

Altijd? Er zijn regels voor instortingen?
Wat een onzin.
Natuurlijk zijn er regels... Duidelijk dat je geen natuurkunde hebt mogen genieten.
pi_81914684
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

uhh ik wil niet heel vervelend zijn ... maar was de VS ook niet aan het liegen over Saddam's WMDs?
De onderzoekl naar 911 was ettelijke maanden tegengehouden. Hulp aan New Orleans was express laat op gang gekomen. En dan nu weer een liegende en bedriegende regering die zaken omtrent de olieversplling in een doofpot te stoppen.

kortom de regering van VS is een zieke psychopaat.
Dat is jouw perceptie. Jij bekijkt het handelen van overheden per definitie als negatief, no matter what. Die insteek heb je altijd en overal, bij welke gebeurtenis dan ook.
pi_81914691
Maar goed, je blijft dus negeren dat die kennis van ons daadwerkelijk dat gezien heeft. Peer pressure is niet aan de orde want hij rende, met zijn collega, hard weg van de plaats daar. Ze hebben het beiden gezien.
pi_81914708
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er regels... Duidelijk dat je geen natuurkunde hebt mogen genieten.
lol, jij hebt misschien wel natuurkunde mogen 'genieten', maar hebt er geen hol van begrepen.
pi_81914720
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:07 schreef Lambiekje het volgende:
Want een nuclaire ontploffing zorgt ervoor dat een instortend gebouw, vrij vertaald naar jouw woorden, "tijdens het instorten zich niet aan natuurwetten houdt"?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_81914743
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Mijn dag is weer goed.

Please enlighten me. Vertel me de regels.
pi_81914799
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Want een nuclaire ontploffing zorgt ervoor dat een instortend gebouw, vrij vertaald naar jouw woorden, "tijdens het instorten zich niet aan natuurwetten houdt"?
A tear in the fabric of reality, Jim
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:18:05 #174
52357 Lambiekje
pi_81914854
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:13 schreef Redux het volgende:

[..]

Dat is jouw perceptie. Jij bekijkt het handelen van overheden per definitie als negatief, no matter what. Die insteek heb je altijd en overal, bij welke gebeurtenis dan ook.
Noem dan iets positiefs wat ze doen?!!

EU staat op klappen. Duitsland wil uit de Euro. Portugal die een 3x zo hoge schulden last heeft dan Griekenland. Ierland dat op springen staat. En dollar dat alleen in leven is omdat er ziekelijke veel wordt bijgedrukt.

NKorea die een nucleaire oorlog aan het forceren is.

En ondertussen hebben we een olielekkage waarbij 5 à 6 miljoen liter olie per dag dat wegstroomt. Wat nu bij in de Atlantische Oceaan-loop belandt.

Banken die het niet meer trekken. Landen die het niet meer trekken. Maar nee we zijn goed bezig?!!
  woensdag 26 mei 2010 @ 12:18:05 #175
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_81914855
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:14 schreef Amos_ het volgende:
Maar goed, je blijft dus negeren dat die kennis van ons daadwerkelijk dat gezien heeft. Peer pressure is niet aan de orde want hij rende, met zijn collega, hard weg van de plaats daar. Ze hebben het beiden gezien.
No-planes theorie deugt
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')