Dit vind ik ook altijd zo'n leuke.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
google zelf. Of kijk de tientallen 911 docu's
Duizenden getuigen hebben iets anders gezien?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is makkelijk zat. Het was dan ook géén vliegtuig, dat moge nu toch wel duidelijk zijn. Een of andere Pentagon klojo heeft vanaf de 23e verdieping (command center) op de knoppen gedrukt
Dat valt nog maar te bezien. Eerste uur getuigen hebben het NIET over vliegtuigen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:38 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Duizenden getuigen hebben iets anders gezien?
vergeet niet dat elk van de 110 vloeren (inclusief aangehechte verbindingen met steel-core daargelaten..)quote:
Ach, veel zo niet al deze beweringen bleken achteraf nep te zijn.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:41 schreef Lambiekje het volgende:
google zelf. Of kijk de tientallen 911 docu's
Je doet net alsof 2 tot 3 seconde heel weinig is, maar het is een toename van ~30%, wat best wel aanzienlijk is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 02:51 schreef Orwell het volgende:
[..]
vergeet niet dat elk van de 110 vloeren (inclusief aangehechte verbindingen met steel-core daargelaten..)
steeds weer helemaal opnieuw moet beginnen met zijn snelheids-opbouw...
het gebouw is niet gemaakt van pudding..
vloer na vloer begint de snelheid weer met 0 meter per seconde...om vervolgens aarzelend te stijgen (vanwege vertragende effecten van het losrukken van de vloer) tot de volgende vloer is berijkt.
en dat +100 keer...
zelfs een 2 tot 3 seconde langere valtijd dan met freefall speed blijft bizar...
dan zijn die extra 2 tot 3s verantwoordelijk voor het genadeloos tot stof verpulveren van 100 verdiepingen!
Net als de Laden tapes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:28 schreef Redux het volgende:
[..]
Ach, veel zo niet al deze beweringen bleken achteraf nep te zijn. .
De torens hadden mindens 50 sec langer over de instorting moeten doen. Met daarnaast grote blokken wat had gevallen moeten zijn. Niet 0.5 / 0.2 micron deeltjes.quote:Op woensdag 26 mei 2010 07:55 schreef Toryu het volgende:
[..]
Je doet net alsof 2 tot 3 seconde heel weinig is, maar het is een toename van ~30%, wat best wel aanzienlijk is.
Daarnaast is het natuurlijk niet waar dat het upper block steeds tot stilstand komt. Die maakt gewoon een constante versnelling door, zoals ook in de grafiek te zien is.
In de TU Delft is geen vliegtuig gevlogen... en het WTC, dat waren toch heel wat grotere torens met een andere structuur.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De torens hadden mindens 50 sec langer over de instorting moeten doen. Met daarnaast grote blokken wat had gevallen moeten zijn. Niet 0.5 / 0.2 micron deeltjes.
Het instorten van TU Delft heeft dat wel errrrrug mooi laten zien hoe het wel moet. Een kutgebouw dat beter bestand is tegen vuur en slechter uit elkaar valt dan het ziekelijk overdreven staal-verstevigde vliegtuigbestendigde WTC.
Waarom zouden de torens minstens 50 seconde langer moeten doen over de instorting?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
De torens hadden mindens 50 sec langer over de instorting moeten doen. Met daarnaast grote blokken wat had gevallen moeten zijn. Niet 0.5 / 0.2 micron deeltjes.
Het instorten van TU Delft heeft dat wel errrrrug mooi laten zien hoe het wel moet. Een kutgebouw dat beter bestand is tegen vuur en slechter uit elkaar valt dan het ziekelijk overdreven staal-verstevigde vliegtuigbestendigde WTC.
kloptquote:Op woensdag 26 mei 2010 09:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
In de TU Delft is geen vliegtuig gevlogen... en het WTC, dat waren toch heel wat grotere torens met een andere structuur.
Appels / peren vergelijking.
0,5s vertraging per verdieping en dan zit ik nog aan de lage kant.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:04 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom zouden de torens minstens 50 seconde langer moeten doen over de instorting?
Moest er een speciale natuurkunde wet van toepassing zijn die dag...
Als iets van een paar ton op een betonnen vloertje valt, dan gaat dat vloertje het echt wel verliezen. En dat kost echt niet veel tijd.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
0,5s vertraging per verdieping en dan zit ik nog aan de lage kant.
Maar het meest logisch was geweest als de bovenste 15 verdiepingen er van afgekukeld waren en met z'n val nog en paar onderliggende verdiepingen mee te nemen. Het dient af te brokkelen niet te verpulveren.
het is gewoon de vertragingswet én de actie-reactie wet. Torens hadden minstens 50 sec langer moeten vallen dan hoe het gegaan is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:12 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Als iets van een paar ton op een betonnen vloertje valt, dan gaat dat vloertje het echt wel verliezen. En dat kost echt niet veel tijd.
Waar basseer jij deze uitspraken op? Heb jij een technsiche achtergrond, ben je sloop expert?
Prullenbak fikkies in het WTC?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
klopt
Een brandje door een koffiezetter liep uit de hand bij TU. In het wtc was het ook maar een paar prullenbak fikkies maar dat was na een klein halfuurtje nagenoeg uit. TU Delft woekerde lekker. Dat is NIET gebeurt in het WTC.
wacht wat?quote:Op woensdag 26 mei 2010 01:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat valt nog maar te bezien. Eerste uur getuigen hebben het NIET over vliegtuigen.
Vliegtuigen is ons ingeramd met zéééeeeer knullig animatie.
dat is alleen op TV vertoont. In realiteit is er geen vliegtuig gebruikt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:23 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Prullenbak fikkies in het WTC?
Gast, als je enkel en alleen met dit soort onzin komt, ja dan snap ik wel dat je het niet gelooft.
Er vloog een vliegtuig in elk gebouw
Onzin. 'gewoon' de vertragingswet en de actie-reactie wet, lol. het is 'gewoon' onzin wat je hier verkondigt.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:18 schreef Lambiekje het volgende:
het is gewoon de vertragingswet én de actie-reactie wet. Torens hadden minstens 50 sec langer moeten vallen dan hoe het gegaan is.
Jij was ter plekke op het moment dat dit gebeurde?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
dat is alleen op TV vertoont. In realiteit is er geen vliegtuig gebruikt.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahhahahahaha. Echt, wtf. WTF.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is een leugen. Jij was er niet bij, iemand die ik heb gekend wel. (Niet overleden aan de aanslagen hoor.)quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Inderdaad. Sowieso zijn die argumenten van deze mensen vaak nog slechter dan een willekeurige film van Paris Hilton.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:45 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Dat is een leugen. Jij was er niet bij, iemand die ik heb gekend wel. (Niet overleden aan de aanslagen hoor.)
Jongeeee, je weet zelf toch ook wel dat de Amerikaanse overheid hun geheugen heeft aangepast.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:51 schreef Amos_ het volgende:
Dus tenzij hun netvlies + geheugen achteraf is aangepast...
Dikke onzin dit. Ik ga niet eens de moeite nemen om er inhoudelijk op te reageren. Je roept alleen maar 'feiten' die nergens op gebaseerd zijn of voortkomen uit misinterpretaties van natuurwetten.quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
0,5s vertraging per verdieping en dan zit ik nog aan de lage kant.
Maar het meest logisch was geweest als de bovenste 15 verdiepingen er van afgekukeld waren en met z'n val nog en paar onderliggende verdiepingen mee te nemen. Het dient af te brokkelen niet te verpulveren.
Waar was het vliegtuig dan dat in WTC 7 is gevlogen?quote:Op woensdag 26 mei 2010 09:01 schreef Amos_ het volgende:
[..]
In de TU Delft is geen vliegtuig gevlogen... en het WTC, dat waren toch heel wat grotere torens met een andere structuur.
Appels / peren vergelijking.
Vergeet ook niet dat men mooie nep satellietfoto's aan de wereld toonde om te bewijzen dat Saddam WMD's had. Leugens die dus wel uit zijn gekomen. Ben dus benieuwd welke leugens er (nog) niet zijn uitgekomen.quote:
Nee. Ik heb het er over dat het een halve seconde nodig heeft om één verdieping de vernielen. Kasten,tafels, computers, printers, toiletten, mensen. Dat allemaal te verpulveren tot stof en dat maal ~100 verdiepingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:52 schreef Toryu het volgende:
[..]
Dikke onzin dit. Ik ga niet eens de moeite nemen om er inhoudelijk op te reageren. Je roept alleen maar 'feiten' die nergens op gebaseerd zijn of voortkomen uit misinterpretaties van natuurwetten.
Je hebt gewoon geen flauw idee waar je het over hebt. Waarom zou een verdieping in godsnaam voor een halve seconde een enorme kracht kunnen weerstaan, en daarna zomaar ineens instorten?
Er was geen vliegtuig in WTC 7 binnengevlogen dus ik volg niet wat je bedoelt...quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waar was het vliegtuig dan dat in WTC 7 is gevlogen?
dat gebouw is ook op die ene dinsdag met ~freefall speed vervulvertquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Er was geen vliegtuig in WTC 7 binnengevlogen dus ik volg niet wat je bedoelt...
Jammer dat je mijn posts negeert over de getuige (die ik kende) die dus echt een vliegtuig heeft gezien.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat gebouw is ook op die ene dinsdag met ~freefall speed vervulvert
Een verdieping die op een andere verdieping valt, wat zijn dat? 2 verdiepingen. 2 verdiepingen die op nog een verdieping vallen, wat zijn dat? 3 verdiepingen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
Nee. Ik heb het er over dat het een halve seconde nodig heeft om één verdieping de vernielen. Kasten,tafels, computers, printers, toiletten, mensen. Dat allemaal te verpulveren tot stof en dat maal ~100 verdiepingen.
Jij vindt het normaal dat het met 10 verdiepingen per seconde kan ZONDER explosieven.![]()
Hoe in vredesnaam bestaat het dat men in zulke ultraquatsch geloofd.
Dat was NADAT deze beste jongen ook ernstig geinfecteerd is met de beelden die getoond zijn op TV.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:34 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn posts negeert over de getuige (die ik kende) die dus echt een vliegtuig heeft gezien.
Hoe kom je bij die halve seconde?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het er over dat het een halve seconde nodig heeft om één verdieping de vernielen. Kasten,tafels, computers, printers, toiletten, mensen. Dat allemaal te verpulveren tot stof en dat maal ~100 verdiepingen.
Jij vindt het normaal dat het met 10 verdiepingen per seconde kan ZONDER explosieven.![]()
*proest*quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat was NADAT deze beste jongen ook ernstig geinfecteerd is met de beelden die getoond zijn op TV.
Vergeet niet dat mensen glashard liegen om maar bij de groep te horen. Mensen liegen al over 1+1=3 als de rest van de gehele groep dat zegt dat het zo is (die dan hebben afgesproken om iets totaal verkeerd te zeggen.
Kijk maar naar de docu The Human Zoo. We zijn zo gemakkelijk beïnvloedbaar.
wat ik al zei uit de gewoon een willekeurig getal. De instorting had op zn minst een minuut moeten duren geen 12 secquote:
Sorry dat ik zeg, maar jij bent echt achterlijk.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Jij spoort echt voor geen ene meter.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat was NADAT deze beste jongen ook ernstig geinfecteerd is met de beelden die getoond zijn op TV.
Vergeet niet dat mensen glashard liegen om maar bij de groep te horen. Mensen liegen al over 1+1=3 als de rest van de gehele groep dat zegt dat het zo is (die dan hebben afgesproken om iets totaal verkeerd te zeggen.
Kijk maar naar de docu The Human Zoo. We zijn zo gemakkelijk beïnvloedbaar.
Nee, hij heeft opzich een goed punt, hij geeft namelijk aan dat hij makkelijk beinvloedbaar is.quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:41 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij spoort echt voor geen ene meter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |