Oh, wil je die kant op. In die zin is Merkel natuurlijk wel de grootste baas van het internationale politieke toneel.quote:
Dat was nu niet wat ik bedoelde, bij Bush in zijn nadagen was JP kind aan huis.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het niet, Balkenende is natuurlijk wel iemand die heel goed ligt bij Merkel. Mede Christendemocraat, binnen de Christendemocratie zitten ze ook weer aardig op een lijn en ze zijn beide hoogopgeleide academici.
Al gevonden.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:14 schreef LosPollos het volgende:
Is het debat ergens terug te kijken? Welke zender was het?
Duh, Duitsers zijn helemaal neuzelaars.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:14 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Oh, wil je die kant op. In die zin is Merkel natuurlijk wel de grootste baas van het internationale politieke toneel.
"Untersuchung des Mechanismus von Zerfallsreaktionen mit einfachem Bindungsbruch und Berechnung ihrer Geschwindigkeitskonstanten auf der Grundlage quantenchemischer und statistischer Methoden"
Dat is toch even andere koek dan:
"Overheidsregelgeving en maatschappelijke organisaties"
Leer mij het CDA en de VVD kennen. Ze willen beide maar wat graag over rechts. Zie ook Balkenende 1; het ging toen fout omdat de LPF meeregeerde. Als je zo'n partij (nu de PVV) buiten de regering laat, is de situatie stabieler.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:10 schreef Ryan3 het volgende:
Volgens mij is een CDA-VVD coalitie met gedoogsteun van PVV toch een utopie?
Daar voelen noch CDA noch VVD zich goed bij.
Met de LPF was grote barbatruc, dat gaat met PVV net zo.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Leer mij het CDA en de VVD kennen. Ze willen beide maar wat graag over rechts. Zie ook Balkenende 1; het ging toen fout omdat de LPF meeregeerde. Als je zo'n partij (nu de PVV) buiten de regering laat, is de situatie stabieler.
Ik weet dat dit in good ol' Danmark gebeurt, maar hier.... ze zullen dat toch niet als optie nemen? Er zijn veel partijleden, waaronder coryfeeën, die toch in verzet zullen komen, lijkt me.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:21 schreef Boldface het volgende:
[..]
Leer mij het CDA en de VVD kennen. Ze willen beide maar wat graag over rechts. Zie ook Balkenende 1; het ging toen fout omdat de LPF meeregeerde. Als je zo'n partij (nu de PVV) buiten de regering laat, is de situatie stabieler.
In Denemarken gebeurt het gewoon al zo. Of lees anders dit nog even:
Minderheidsregering?
Goed punt idd, Wilders is links-populistisch afgedwaald.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:24 schreef Bolkesteijn het volgende:
Als Wilders nou nog economisch rechts was zoals hij dat in zijn vroegere jaren was, dan had ik een minderheidsregering nog enige kans gegeven. Nu lijkt het mij uitgesloten, Wilders kan met zo'n programma als hij nu heeft gewoon geen steun verlenen aan een CDA-VVD kabinet op de manier waarop CDA en VVD dat zouden willen op economisch gebied. Of Wilders moet natuurlijk fors kiezersbedrog gaan plegen.
Ik denk dat ook de partij-democratie ene mondje meepraat, anders dan in de PVV. Niet iedereen binnen CDA of VVD zal hierop zitten te wachten.....quote:
Ja, ik word dan een beetje, ik weet niet, deprie. Zit ik al zo lang op Fok!. Gaan de vogeltjes alweer fluiten.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n vrolijk gehoor, ben er dol op.
Dan moet je nog ff wakkerblijven, zometeen zingen er veel meer.quote:Op zondag 23 mei 2010 03:36 schreef Ryan3 het volgende:
1 vogeltje was dat trouwens, hoor nu niets meer.
Rond 4 uur?quote:Op zondag 23 mei 2010 03:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dan moet je nog ff wakkerblijven, zometeen zingen er veel meer.
Dat is zijn taak als politicus. Hij moet inbeuken op het persoon Cohen en diens geloofwaardigheid omlaag zien te halen. Dat kun je hem amper kwalijk nemen... Ja, okay... Femke Halsema die doet het perfect, zij complimenteert tegenstanders met wat ze goed doen, en pakt ze aan op wat ze fout doen (in haar mening).quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft hij gisteren laten zien in het verkiezingsdebat. Hij liet zien hoe min hij zwaar op de persoon van Cohen speelde over zijn opmerking over het bezoek aan slachtoffer en dader. Laat hem liever over de inhoud hebben.
Stelling: Rutte is niet geschikt voor het ambt als premier.
quote:Op zondag 23 mei 2010 04:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hier: http://nos.nl/video/15906(...)?from=video.carousel
Ik zit momenteel te luisteren.
Bedankt, maar ik eet laurierdropjes.quote:
Ik had em ook al gevonden, ben nu ook aan het luisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hier: http://nos.nl/video/15906(...)?from=video.carousel
Ik zit momenteel te luisteren.
Mee eens. Misschien over een jaar of 10. Hij moet nog veel leren. Bij gebrek aan inhoud is hij het die Wilders probeert na te doen. Moppen en wat op de man hakken. Pubers doen dat ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft hij gisteren laten zien in het verkiezingsdebat. Hij liet zien hoe min hij zwaar op de persoon van Cohen speelde over zijn opmerking over het bezoek aan slachtoffer en dader. Laat hem liever over de inhoud hebben.
Stelling: Rutte is niet geschikt voor het ambt als premier.
why?quote:
Nou ik zal het dit keer niet zien. Ik erger mij al dood aan zijn voorkomen.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:01 schreef eriksd het volgende:
Zometeen zit hij in Buitenhof.
Hee, EG, heb je al een eigen youtubekanaal waar je je frustratie opneemt?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ik zal het dit keer niet zien. Ik erger mij al dood aan zijn voorkomen.
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind om te kijken naar iemand die wil dat alleen zij die het nodig hebben een uitkering krijgen, stel je voor dat je niet elke dag doorbetaald kunt fokken! De gruwel, ik zou nog maar wat anti vvd topics maken!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt het wel zwaar he?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Imo het beste programma in zijn soort op de Nederlandse TV. De presentator stelt erg goede vragen, gasten mogen rustig uitpraten en ze nodigen ook de juiste gasten uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |