quote:Op zondag 23 mei 2010 04:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hier: http://nos.nl/video/15906(...)?from=video.carousel
Ik zit momenteel te luisteren.
Bedankt, maar ik eet laurierdropjes.quote:
Ik had em ook al gevonden, ben nu ook aan het luisteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 04:06 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hier: http://nos.nl/video/15906(...)?from=video.carousel
Ik zit momenteel te luisteren.
Mee eens. Misschien over een jaar of 10. Hij moet nog veel leren. Bij gebrek aan inhoud is hij het die Wilders probeert na te doen. Moppen en wat op de man hakken. Pubers doen dat ook.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:27 schreef EchtGaaf het volgende:
Heeft hij gisteren laten zien in het verkiezingsdebat. Hij liet zien hoe min hij zwaar op de persoon van Cohen speelde over zijn opmerking over het bezoek aan slachtoffer en dader. Laat hem liever over de inhoud hebben.
Stelling: Rutte is niet geschikt voor het ambt als premier.
why?quote:
Nou ik zal het dit keer niet zien. Ik erger mij al dood aan zijn voorkomen.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:01 schreef eriksd het volgende:
Zometeen zit hij in Buitenhof.
Hee, EG, heb je al een eigen youtubekanaal waar je je frustratie opneemt?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou ik zal het dit keer niet zien. Ik erger mij al dood aan zijn voorkomen.
Ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vind om te kijken naar iemand die wil dat alleen zij die het nodig hebben een uitkering krijgen, stel je voor dat je niet elke dag doorbetaald kunt fokken! De gruwel, ik zou nog maar wat anti vvd topics maken!quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je hebt het wel zwaar he?quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Imo het beste programma in zijn soort op de Nederlandse TV. De presentator stelt erg goede vragen, gasten mogen rustig uitpraten en ze nodigen ook de juiste gasten uit.quote:
Grappig, Buitenhof heeft juist een imago "links" te zijn. Had deze reactie niet van jou verwacht.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Imo het beste programma in zijn soort op de Nederlandse TV. De presentator stelt erg goede vragen, gasten mogen rustig uitpraten en ze nodigen ook de juiste gasten uit.
Ik had ook mijn voorkeursergernissen. Nu word ik ziek van al die koppen. Allemaal even voorspelbaar als een slechte Walt Disney film. Veel praten niets zeggen. Gelukkig duurt het allemaal niet meer zo lang.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar dat een opgefokte Polak of een zelfingenomen Witteman er niet zitten maakt een hoop goed.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:02 schreef Dichtpiet. het volgende:
Grappig, Buitenhof heeft juist een imago "links" te zijn. Had deze reactie niet van jou verwacht.
Is Polak dan gestopt bij Buitenhof? Of had je 't specifiiek over de uitzending van vandaag?quote:Op zondag 23 mei 2010 12:09 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar dat een opgefokte Polak of een zelfingenomen Witteman er niet zitten maakt een hoop goed.Overigens was mij het linkse imago nog niet opgevallen. Laatst zat ik bijvoorbeeld naar de uitzending met Casper de Vries te kijken (EUR hoogleraar monetaire economie) en daar werden erg goede oprechte vragen gesteld, en waren het niet eens de speculanten die de presentator de zwarte piet toe schoof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |