Gemiste kans, probeer het eens met argumenten.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:20 schreef Handdoekje het volgende:
Linkse hippie.
neequote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:21 schreef OeJ het volgende:
[..]
Gemiste kans, probeer het eens met argumenten.
Wat mij betreft wel. Dat linkse gelul komt mijn strot uit.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:16 schreef OeJ het volgende:
Nog een extra vraag (met name voor de Wildersfans): Straks blijft er één zender over, als het aan de PVV ligt, mag daar dan alleen het onvervalste PVV-geluid te horen zijn?
Ok, dus dan moet ik per se vinden, wat jij vindt? (dat domme gelul). Ik pieker daar nog niet over.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:56 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Dat linkse gelul komt mijn strot uit.
Ja want mijn mening is moreel hoogstaander dan die van een linkse rakker.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:00 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ok, dus dan moet ik per se vinden, wat jij vindt? (dat domme gelul). Ik pieker daar nog niet over.
U voldoet aan de TT.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:56 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Dat linkse gelul komt mijn strot uit.
Zoals? Noem eens wat van die geweldige meningen dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:02 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Ja want mijn mening is moreel hoogstaander dan die van een linkse rakker.
Is toch de beproefde strategie van Vlaams Belang in Vlaanderen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:08 schreef OeJ het volgende:
Ook zoiets raars, Wilders klaagt over het feit dat de PO zo links is, dan krijgt hij vele kansen om een ander geluid te laten horen (want uitgenodigd wordt hij echt wel), en dan doet hij niet. Om dan vervolgens zich weer te beklagen. Zo kan ik het ook!
Rechts superieur voelend geschreeuw.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:02 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Hier ben ik maar gestopt met lezen, alsof dat domme wilders volk een mening heeft. Iemand met meer dan 2 hersencellen stemt namelijk niet om dictator wilders, en met 2 of minder hersencellen is iemand niet in staat een mening te vormen.quote:Wilders-tokkies met een mening.![]()
Je ontwijkt de vraag, mister. WAT, WAT IS DIE SUPERIEURE MENING DAN WEL?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:52 schreef Opmaat het volgende:
Rechtse mensen zijn nu eenmaal moreel superieur aan linkserikken. Het geluid van rechts dient daarom luid en duidelijk op alle TV-zenders te worden verkondigd. Dom links gelul moet daarentegen zo veel mogelijk geweerd worden. Pauw en Witteman direct ontslaan dus.
Je schrijft heel veel doms in 1 berichtje maar laat ik proberen mijn visie op deze domme vraag te geven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:16 schreef OeJ het volgende:
En waarom gaat Wilders niet gewoon in 'linkse' programma's zitten? Waar is hij zo bang voor, als hij dan toch zo'n goed verhaal heeft, moet je daar toch iedereen van willen overtuigen, nietwaar? (Roep iets over demoniseren, en die sukkels die op hem stemmen trappen er met beide benen in, hoe dom kun je zijn).
Jij valt mij nu ook aan, ik durf me nog steeds te verweren hoor, ik ben niet bang. Dus wat probeer je mij - of jezelf - nu eigenlijk wijs te maken?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:00 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Je schrijft heel veel doms in 1 berichtje maar laat ik proberen mijn visie op deze domme vraag te geven.
Stel wilders komt in een links programma nu is het heel toevallig zo dat er toevallig nnog 4 extreem linkse gasten uitgenodigt zijn.
1 extreme jood wiens hele familie uitgemoord is door slechte blanke duitsers.
1 extremist van AFA
1 alexander pechtold
en als toetje nog een Job Cohen
Die alle 4 Wilders voor de meest verschikkelijke dingen uit gaan maken. En Telkens als Wilders zjin verhaaltje wilt doen wordt die onder broken door 4 linkse extremisten aan tafel EN door de linkse commentator die dan meteen afkapt en over een heel ander onderwerp begint.
Kortom waarom zou je in een vijandige omgeving gaan zitten als je er niets aan hebt?
Hij kan zijn verhaaltje niet doen en zal altijd aangevallen worden.
ik geef Wilders groot gelijk gewoon boycotten die linkse troep en zodra die aan de macht is meteen de subsidie kraan dichtdraaien.
Zelfde voor het CBS geen wonder dat die Wilders zijn beleid niet wilt doorrekenen CBS kan zo 80% van zijn subsidie vergeten
Als de publieke omroep dan zo links is, hoe kan het dan dat hij voortdurend in het nieuws is en met zijn kop in beeld komt?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:00 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Je schrijft heel veel doms in 1 berichtje maar laat ik proberen mijn visie op deze domme vraag te geven.
Stel wilders komt in een links programma nu is het heel toevallig zo dat er toevallig nnog 4 extreem linkse gasten uitgenodigt zijn.
1 extremist van AFA
1 alexander pechtold
Die alle 4 Wilders voor de meest verschikkelijke dingen uit gaan maken. En Telkens als Wilders zjin verhaaltje wilt doen wordt die onder broken door 4 linkse extremisten aan tafel EN door de linkse commentator die dan meteen afkapt en over een heel ander onderwerp begint.
Kortom waarom zou je in een vijandige omgeving gaan zitten als je er niets aan hebt?
ik geef Wilders groot gelijk gewoon boycotten die linkse troep en zodra die aan de macht is meteen de subsidie kraan dichtdraaien.
Zelfde voor het CBS geen wonder dat die Wilders zijn beleid niet wilt doorrekenen CBS kan zo 80% van zijn subsidie vergeten
Dit, PVV heeft geen geloofwaardige ervaring op dit gebied en het feit dat ie gisteren niet bij Radio 1 debat kon zijn helpt ook niet echt. Wel grappig hoe de politieke agenda zo snel om kan slaan, Wilders heeft nu ook ruim 10 zetels minder dan een half jaar terugquote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:41 schreef Lubbert het volgende:
Het is maar goed dat de wereld in een financiele crissis zit. Dat is namelijk de oplossing van het ''probleem'' Wilders te zijn. Er zijn dus veel belangrijkere zaken op te lossen dan irritante Marokkaantjes. Elluk nadeel hep zn voordeel.
En voor de mensen thuis lijkt het alsof hij niet durft of niks te melden heeft, beeldvorming is a bitch.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:00 schreef RodeBril het volgende:
[..]
1 extremist van AFA
1 alexander pechtold
Ja, we zijn in diepe, diepe, diepe rouw. Die arme Geert Wilders toch. De man zou maar wat tegenwicht krijgen. SCHANDE! DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dit, PVV heeft geen geloofwaardige ervaring op dit gebied en het feit dat ie gisteren niet bij Radio 1 debat kon zijn helpt ook niet echt.
Op naar de 0 zetels!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wilders heeft nu ook ruim 10 zetels minder dan een half jaar terug
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:08 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ja, we zijn in diepe, diepe, diepe rouw. Die arme Geert Wilders toch. De man zou maar wat tegenwicht krijgen. SCHANDE! DAT DIT KAN IN NEDERLAND?!
Wat is er dan?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of hij zondag hard gaat falen
0 zal nooit lukken, maar Wilders is een beetje een magneet voor SP-stemmers met verkeerde prioriteiten en een paar verdwaalde VVD'ers.quote:
Hij doet zondag toch gewoon mee en Wilders heeft sowieso al aangegeven dat die NOOIT meer met Alexander Pechtold debat wilt gaan omdat deze linkse extremist Wilders uit heeft gescholden als een klein kind voor racist en hitler jeugd.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
En voor de mensen thuis lijkt het alsof hij niet durft of niks te melden heeft, beeldvorming is a bitch.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel mekkeren maar niet verdiepen
1e TV lijsttrekkersdebat bij RTL 4
PENISBAARD! Ik wist dat je het zou begrijpen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:14 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht
Waar de fuck woon jij dat je dat de hele dag hoort.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:15 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Hij doet zondag toch gewoon mee en Wilders heeft sowieso al aangegeven dat die NOOIT meer met Alexander Pechtold debat wilt gaan omdat deze linkse extremist Wilders uit heeft gescholden als een klein kind voor racist en hitler jeugd.
Als je geintressert ben in WIlders kan je zijn site volgen en zie je precies waar hij aan heeft gewerkt ik kan je vertellen dat Wilders een druk baasje is en altijd hard aan het werk in tegenstelling tot een Jobje bijvoorbeeld die de ganze dag thee aan het drinken in zijn torentje.
En de mensen thuis zien ook dat er helemaal niet over immigratie is gesproken bij de CBS cijfers of in het Radio1 Debatje, terwijl de mensen thuis wel de hele dag arabisch egschreeuw horen buiten.
De mensen zijn niet zo dom als jij beweert hoor.
heel vroeger was het een beschaafde stad achter de duinen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij dat je dat de hele dag hoort.
Omdat Wilders een racist is, druif. En leer eens fatsoenlijk Nederlands.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:15 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Hij doet zondag toch gewoon mee en Wilders heeft sowieso al aangegeven dat die NOOIT meer met Alexander Pechtold debat wilt gaan omdat deze linkse extremist Wilders uit heeft gescholden als een klein kind voor racist en hitler jeugd.
Als je geintressert ben in WIlders kan je zijn site volgen en zie je precies waar hij aan heeft gewerkt ik kan je vertellen dat Wilders een druk baasje is en altijd hard aan het werk in tegenstelling tot een Jobje bijvoorbeeld die de ganze dag thee aan het drinken in zijn torentje.
En de mensen thuis zien ook dat er helemaal niet over immigratie is gesproken bij de CBS cijfers of in het Radio1 Debatje, terwijl de mensen thuis wel de hele dag arabisch egschreeuw horen buiten.
Achja, je bent toch een trollkloon, ik zie je overal over Arabieren nuilen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:17 schreef RodeBril het volgende:
[..]
heel vroeger was het een beschaafde stad achter de duinen.
Dit ja dus daarom STEM WILDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:19 schreef OeJ het volgende:
En wat betreft dat "Arabisch geschreeuw", ik hoop dat je het overleefd hoor. WALGELIJK! Ja, laten we een wet maken die dat verbiedt. Dat kan toch gewoon niet.
Job Cohen heeft hier niks mee te makenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:15 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Arabisch geschreeuw de hele dag?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:15 schreef RodeBril het volgende:
[..]
jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:21 schreef Rookert het volgende:
Arabisch geschreeuwBen jij er ook zo één die de Islam in 1 adem noemt met Marokkaanse kuthangjongeren?
Den Helder?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:17 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Je bedoelt de rellende voetbalsupporters van F.C. Den Haag die om de week in het gareel gehouden moeten worden door een heel peloton M.E, omdat zij zich anders niet kunnen gedragen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:17 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Een verbod op te veel uitroeptekens zou in de grondwet moeten staan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:21 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Dit ja dus daarom STEM WILDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen NEderlands in Nederland zou in de grondwet moeten staan.
Wat ben je toch een kortzichtig figuur. En de Nederlanders die in het buitenland wonen, mogen daar wel blijven? Als je zo consequent bent kunnen die ook wel het land uitgeschopt worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:21 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Ik ontwijk niks. Rechts heeft nu eenmaal de waarheid in pacht. Links is leeg, hol en meelijwekkend hypocriet.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 08:58 schreef OeJ het volgende:
[..]
Je ontwijkt de vraag, mister. WAT, WAT IS DIE SUPERIEURE MENING DAN WEL?
Oh, je bedoelt dus dat je vrijheid van meningsuiting wilt verbieden? Dat versta jij onder superieur?
En wéér geen enkel (geldig) argument. Niet eentje. Wanneer ga ik je erop betrappen???quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:53 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Ik ontwijk niks. Rechts heeft nu eenmaal de waarheid in pacht. Links is leeg, hol en meelijwekkend hypocriet.
Dat ik dit mocht meemaken, Penisbaard die ergens serieus op ingaat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:57 schreef Penisbaard het volgende:
De enige echt linkse omroepen die ik zo kan verzinnen zijn de VARA en LLiNK, de andere omroepen hebben allemaal andere doeleinden. LLINK gaat al weg, waarna je met PowNed, Wakker Nederland, AVRO en de TROS zat rechtse omroepen hebt. De VARA heeft nou eenmaal goed bekeken programma's, dan is niet gelijk alles links. Blijkbaar is die pauperzooi van de TROS en die musicalzooi van de AVRO gewoon het rechtse geluid.
Wèl als ik daarmee te maken heb en krijg (hoor). Dan moet je daar heel hard tegenaan schoppen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:00 schreef TrippleDistilled het volgende:
don't criticize wat you can't understand.
De meeste staan op random mode en schreeuwen zomaar wat.
Maakt dat zoveel uit, wie zich superieur voelt aan wie? Het gaat om het resultaat van handelingen en meningen. Je kunt je beter afvragen of je daar wel zo blij mee moet zijn met Wilders aan de macht.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:24 schreef cheqy het volgende:
[..]
Typsch, normaal is dit iets voor links.
Het verschil niet kennen tussen het CBS en het CPB.. en dat mag stemmen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:00 schreef RodeBril het volgende:
[..]
1 extremist van AFA
1 alexander pechtold
Welkom in de wereld van de 2 hersencelligen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:21 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Terechte klacht, therefore:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het verschil niet kennen tussen het CBS en het CPB.. en dat mag stemmen.
Of je bent vergeten alles in hoofdletters te zetten of:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Terecht het volgende:
Schuld van de Linkse Kerk. Een van de meest machtige organisaties die Nederland ooit gekend heeft, zo zijn alle Hoge Heren in Den Haag aangesloten bij deze sinistere club. De plucheplakkers? Lid van de Linkse Kerk. De ambtenarij? (Aspirant)lid van de Linkse Kerk. De omroepbazen? Jawel, lid van de Linkse Kerk.
*blaat* *blaat*. Eh...schuld waaraan precies?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Terecht het volgende:
Schuld van de Linkse Kerk. Een van de meest machtige organisaties die Nederland ooit gekend heeft, zo zijn alle Hoge Heren in Den Haag aangesloten bij deze sinistere club. De plucheplakkers? Lid van de Linkse Kerk. De ambtenarij? (Aspirant)lid van de Linkse Kerk. De omroepbazen? Jawel, lid van de Linkse Kerk.
Dan zijn we er blijkbaar nog niet over uitgepraat. Als het je niet bevalt, 1001 andere topics beschikbaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef Henk-B het volgende:
WEER EEN WILDERS TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Aan alles dat de domrechtse kiezer niet bevalt. Wilders heeft het samenzweringsdenken gecultiveerd. Hordes kwaadaardige moslims zullen hier de boel komen overnemen, de EU is vast van plan de soevereiniteit van lidstaten op te heffen en hun burgers te knechten, en de publieke omroepen hersenspoelen de achteloze burger met enge linkse ideeen. Dit alles valt volgens hem toe te schrijven aan de Linkse Kerk. Bozige blanke burgermannetjes vallen kennelijk dit allesomvattende complot en zien in Wilders, maar daarvoor ook Verdonk en natuurlijk de Goddelijke Kale -Fortuyn-, de redder die het volk zal ontdoen van de verstikkende teugels van linkse krachten opdat we eindelijk in vrijheid kunnen leven, er geen slachtoffers meer bestaan en iedereen verantwoordelijk is voor de eigen situatie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
*blaat* *blaat*. Eh...schuld waaraan precies?
Als er één partij is die mensen allerlei regels op wil leggen dan is het wel de PVV, maar goed, als jij dat verstaat onder vrijheid...dan zijn we heel snel uitgepraat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Aan alles dat de domrechtse kiezer niet bevalt. Wilders heeft het samenzweringsdenken gecultiveerd. Hordes kwaadaardige moslims zullen hier de boel komen overnemen, de EU is vast van plan de soevereiniteit van lidstaten op te heffen en hun burgers te knechten, en de publieke omroepen hersenspoelen de achteloze burger met enge linkse ideeen. Bozige blanke burgermannetjes vallen kennelijk dit allesomvattende complot en zien in Wilders, maar daarvoor ook Verdonk en natuurlijk de Goddelijke Kale -Fortuyn-, de redder die het volk zal ontdoen van de verstikkende teugels van linkse krachten opdat we eindelijk in vrijheid kunnen leven, er geen slachtoffers meer bestaan en iedereen verantwoordelijk is voor de eigen situatie.
Zo klopt ie weerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef OeJ het volgende:
Even een opsomming van de PVV-standpunten:
géén vrijheid meer van onderwijs. jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer van geloof. jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer van de kleding die je aantrekt. jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer van de gebouwen die je neer wilt zetten (lees: moskeen). jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer het boek te lezen dat je wilt lezen (lees: de Koran). jawel, maar niet voor moslims
verplicht de Nederlandse vlag buitenhangen (op scholen)
De Eerste Kamer afschaffen (als het er is, is het geen bepalende factor, maar hoe belangrijk als het er niet meer is, zal dan blijken?)
Minder publieke netten, dus minder ruimte voor andere geluiden dan die van de PVV.
Nog even doorgaan...?
WAIT OH SNAP DIE SHIT IS AAN JONGE!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
Afschaffen van coffeeshops. (geen jointjes meer).
Niet alleen voor Moslims, hij wil ook mensen die anders denken (die verderfelijke VARA en andere 'linksen') de mond snoeren.quote:
Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als er één partij is die mensen allerlei regels op wil leggen dan is het wel de PVV, maar goed, als jij dat verstaat onder vrijheid...dan zijn we heel snel uitgepraat.
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.
Meestal zijn dat linkse mensen zoals tsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die andere mensen niet in hun waarde laten.
Aso's.
Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal zijn dat linkse mensen zoals ts
Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.
Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doet
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.
In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.
Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.
Tja. Dat kan. Het zal zo zijn. Ik haal er mijn schouders bij op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.
dat dus, of dat van links of rechts komt..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die andere mensen niet in hun waarde laten.
Aso's.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Prego het volgende:
[..]
dat dus, of dat van links of rechts komt..
Kap toch eens met dat eeuwige links tegen rechts stelletje kleuters
Rechten van 1 bepaalde bevolkingsgroep ontnemen moreel hoogstaander noemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:02 schreef Opmaat het volgende:
[..]
omdat je bij linkse hippies geen argumentatie nodig hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Omdat je geen fatsoenlijk weerwoord kunt bedenken?
Waarom stel je dezelfde vraag niet aan degene die ik quote?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:29 schreef OeJ het volgende:
[..]
Maakt dat zoveel uit, wie zich superieur voelt aan wie?
Linkse hippie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
omdat je bij linkse hippies geen argumentatie nodig hebt.
Het superioriteitsdenken is al een aantal jaren bezig met het maken van een ruk naar rechts.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom stel je dezelfde vraag niet aan degene die ik quote?
Grappig. Als ik verschillende topics en berichten op de FP bekijk is het toch voornamelijk het linkse deel dat zichzelf verschrikkelijk geweldig en intelligent vindt. Volgens hen is de rest maar dom gepeupel, kortzichtig en zijn het paupers en tokkies waarvan het stemrecht ontnomen dient te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het superioriteitsdenken is al een aantal jaren bezig met het maken van een ruk naar rechts.
Er is niet één soort superioriteitsdenken, he. Het rechtse superioriteitsdenken zit meer in de trant van daadkracht en dapperheid, daartegenover spiegelen ze links af als laffe theedrinkers en ruggegraatloze compromissluiters, of -god verhoede- dhimmi's. Daarbij komt dat volgens rechts het linkse superioriteitsdenken het gevolg van een samenzwering is, het onderwijs en de media hebben de burger nl gehersenspoeld om te geloven in linkse ideeen. Links heeft volgens hen een gemanipuleerde werkelijksheidsbeleving, daar waar rechts deze samenzwering van linkse krachten heeft doorzien en wél zelfstandig na kan denken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Grappig. Als ik verschillende topics en berichten op de FP bekijk is het toch voornamelijk het linkse deel dat zichzelf verschrikkelijk geweldig en intelligent vindt. Volgens hen is de rest maar dom gepeupel, kortzichtig en zijn het paupers en tokkies waarvan het stemrecht ontnomen dient te worden.
Maar het is natuurlijk altijd makkelijker om de dingen te zien zoals je het zelf wilt.
Leer eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, werkloos tokkie-tuig.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:15 schreef RodeBril het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:27 schreef OeJ het volgende:
[..]
Wat ben je toch een kortzichtig figuur. En de Nederlanders die in het buitenland wonen, mogen daar wel blijven? Als je zo consequent bent kunnen die ook wel het land uitgeschopt worden.
Derksen had het alleen over de onhandige timing, midden in verkiezingsstrijd, om in een partij die nog steeds officieel geen inspraak van de leden kent, wat onrust te gaan stoken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:25 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Psssssst, die Nederlanders dragen bij aan de samenleving.
En waarom Wilders niet komt opdraven bij Linkse programma's ?
Voorbeeld : Brinkman zat bij dat programma van Andries Knevel en dat is niet eens een links programma
Daar zat de hoofdredacteur van Voetbal international en het enige waar die vent het over had was, ja die democratisering van de PVV veroorzaakt wel onstabiliteit he en dat heeft ie wel 5 keer naar voren proberen te brengen , en ik vraag me dan oprecht af waar dat nou voor nodig is
De enige boodschap die Brinkman uitdraagt in dat programma is de zo veel gevraagde democratisering van de PVV en de oprichting van een jongeren beweging ( de wildersjugend HAHAHAHAHAHA................
dat is dan de humor van linkse fokkers )
De 2 presentatoren grepen niet in en dan heb je het nog over een zogenaamd rechts programma
Bij een links programma zouden de presentatoren deze vragen zelf gesteld hebben, lijkt me dus duidelijk genoeg.
Je komt naar zo'n programma toe om zaken duidelijk te maken , niet om de grond in getrapt te worden.
De VARA is een omroep die veel zend tijd heeft , de TS vergeet even voor het gemak dat de eerste echt rechtse omroep .powned maar weinig zendtijd heeft
De TROS tegenover de vara zetten is hetzelfde als D66 tegenover de VVD positioneren, geen extreme tegenstelling dus .
Daaruit kan je concluderen dat de VARA samen met de VPRO en de NPS wel degelijk de oververtegenwoordigde linkse kerk propageren.
En als er maar een net overblijft dan.moet het gewoon een omroep zoals de BBC worden , niks meer en niks minder.
Ik zou niet weten hoe je het ander zou moeten omschrijven.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.
Wat lul je ooit?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:12 schreef Sakura het volgende:
De pvv is door en door dictatoriaal, er is maar 1 persoon die bepaald wat er met al die zetels en stemmen gebeurd en dat is führer wilders. Niemand maar dan ook absoluut niemand kan ook maar enige invloed uitoefenen wat hij gaat doen mat al die zetels en stemmen die hij straks in de 2de kamer hoopt te halen.
Eng hoor, als iemand veel in Israel is wasquote:Als je dan ook nog weet dat wilders achter de schermen zeer veel financieele steun krijgt van de amerikaans-joodse lobby, zeer veel in israel te vinden is, dan wordt het ronduit zeer eng.
Je krijgt dan de situatie dat een buitenlandse macht zich via een dictatoriale beweging ingekocht heeft in de nederlandse democratie.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:25 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
En waarom Wilders niet komt opdraven bij Linkse programma's ?
Voorbeeld : Brinkman zat bij dat programma van Andries Knevel en dat is niet eens een links programma
Daar zat de hoofdredacteur van Voetbal international en het enige waar die vent het over had was, ja die democratisering van de PVV veroorzaakt wel onstabiliteit he en dat heeft ie wel 5 keer naar voren proberen te brengen , en ik vraag me dan oprecht af waar dat nou voor nodig is
De enige boodschap die Brinkman uitdraagt in dat programma is de zo veel gevraagde democratisering van de PVV en de oprichting van een jongeren beweging ( de wildersjugend HAHAHAHAHAHA................
dat is dan de humor van linkse fokkers )
De 2 presentatoren grepen niet in en dan heb je het nog over een zogenaamd rechts programma
Bij een links programma zouden de presentatoren deze vragen zelf gesteld hebben, lijkt me dus duidelijk genoeg.
Je komt naar zo'n programma toe om zaken duidelijk te maken , niet om de grond in getrapt te worden.
TROS is gewoon uitgesproken rechts, de AVRO staat ook iets ter rechterzijde van het centrum. De TROS heeft jarenlang een actualiteitenrubriek gehad met TROS Aktua, het is dus niet zo dat zij niet de kans hebben gekregen om een discussieprogramma te maken. Tegenwoordig is het voornamelijk plat vermaak dat de TROS en in zekere mate ook de AVRO bieden, kennelijk heeft rechts geen behoefte aan enige intellectuele verbreding en verdieping. Ik denk ook niet dat die er zal komen met Powned en Wakker Nederland.quote:De VARA is een omroep die veel zend tijd heeft , de TS vergeet even voor het gemak dat de eerste echt rechtse omroep .powned maar weinig zendtijd heeft
De TROS tegenover de vara zetten is hetzelfde als D66 tegenover de VVD positioneren, geen extreme tegenstelling dus .
Daaruit kan je concluderen dat de VARA samen met de VPRO en de NPS wel degelijk de oververtegenwoordigde linkse kerk propageren.
En als er maar een net overblijft dan.moet het gewoon een omroep zoals de BBC worden , niks meer en niks minder.
Maar WAAROM spelen moslims nou altijd het slachtoffer? Waarom moeten hun nou weer aparte scholen hebben? Gesubsideerde websites etc etc.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef OeJ het volgende:
Even een opsomming van de PVV-standpunten:
géén vrijheid meer van onderwijs.
géén vrijheid meer van geloof.
géén vrijheid meer van de kleding die je aantrekt.
géén vrijheid meer van de gebouwen die je neer wilt zetten (lees: moskeen).
géén vrijheid meer het boek te lezen dat je wilt lezen (lees: de Koran).
verplicht de Nederlandse vlag buitenhangen (op scholen)
De Eerste Kamer afschaffen (als het er is, is het geen bepalende factor, maar hoe belangrijk als het er niet meer is, zal dan blijken?)
Minder publieke netten, dus minder ruimte voor andere geluiden dan die van de PVV.
Nog even doorgaan...?
Gedraag je eens, smerige socialist.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Leer eens fatsoenlijk Nederlands schrijven, werkloos tokkie-tuig.
Dan kan hij dus volledig bepalen wat zijn beleid is zonder dat daar iemand invloed op uit kan oefenen. Hij kan al zijn stemmers volledig naast zich neer leggen en als een volledig dictator zijn wil doordrijven bijnnen zijn beweging. Overigens past dit volledig in het plaatje dat hij zijn stemmers minacht zoals hij zelf al eerder gezegt heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:25 schreef Thas het volgende:
[..]
Wat lul je ooit?
"wat hij gaat doen met al die zetels en stemmen die hij straks in de 2de maker hoopt te halen"
Nou, waarschijnlijk PVV "sympathisanten" in die zetels plaatsen? En dan? En dan dus niets.
Dat is inderdaad een zeer enge ontwikkeling dat een buitenlandse mogenheid invloed uit kan gaan oefenen binnen ons democratisch politiek stelsel.quote:[..]
Eng hoor, als iemand veel in Israel is was
Ik denk zomaar dat je wat te veel op youtube naar New World Order conspiracy theorieën heb zitten kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |