Niet alleen voor Moslims, hij wil ook mensen die anders denken (die verderfelijke VARA en andere 'linksen') de mond snoeren.quote:
Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als er één partij is die mensen allerlei regels op wil leggen dan is het wel de PVV, maar goed, als jij dat verstaat onder vrijheid...dan zijn we heel snel uitgepraat.
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.
Meestal zijn dat linkse mensen zoals tsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die andere mensen niet in hun waarde laten.
Aso's.
Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal zijn dat linkse mensen zoals ts
Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.
Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doet
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.
In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.
Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.
Tja. Dat kan. Het zal zo zijn. Ik haal er mijn schouders bij op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.
dat dus, of dat van links of rechts komt..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die andere mensen niet in hun waarde laten.
Aso's.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:41 schreef Prego het volgende:
[..]
dat dus, of dat van links of rechts komt..
Kap toch eens met dat eeuwige links tegen rechts stelletje kleuters
Rechten van 1 bepaalde bevolkingsgroep ontnemen moreel hoogstaander noemenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 07:02 schreef Opmaat het volgende:
[..]
Ja want mijn mening is moreel hoogstaander dan die van een linkse rakker.
omdat je bij linkse hippies geen argumentatie nodig hebt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 06:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Omdat je geen fatsoenlijk weerwoord kunt bedenken?
Waarom stel je dezelfde vraag niet aan degene die ik quote?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:29 schreef OeJ het volgende:
[..]
Maakt dat zoveel uit, wie zich superieur voelt aan wie?
Linkse hippie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
omdat je bij linkse hippies geen argumentatie nodig hebt.
Het superioriteitsdenken is al een aantal jaren bezig met het maken van een ruk naar rechts.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:14 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waarom stel je dezelfde vraag niet aan degene die ik quote?
Grappig. Als ik verschillende topics en berichten op de FP bekijk is het toch voornamelijk het linkse deel dat zichzelf verschrikkelijk geweldig en intelligent vindt. Volgens hen is de rest maar dom gepeupel, kortzichtig en zijn het paupers en tokkies waarvan het stemrecht ontnomen dient te worden.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:18 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het superioriteitsdenken is al een aantal jaren bezig met het maken van een ruk naar rechts.
Er is niet één soort superioriteitsdenken, he. Het rechtse superioriteitsdenken zit meer in de trant van daadkracht en dapperheid, daartegenover spiegelen ze links af als laffe theedrinkers en ruggegraatloze compromissluiters, of -god verhoede- dhimmi's. Daarbij komt dat volgens rechts het linkse superioriteitsdenken het gevolg van een samenzwering is, het onderwijs en de media hebben de burger nl gehersenspoeld om te geloven in linkse ideeen. Links heeft volgens hen een gemanipuleerde werkelijksheidsbeleving, daar waar rechts deze samenzwering van linkse krachten heeft doorzien en wél zelfstandig na kan denken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 13:25 schreef cheqy het volgende:
[..]
Grappig. Als ik verschillende topics en berichten op de FP bekijk is het toch voornamelijk het linkse deel dat zichzelf verschrikkelijk geweldig en intelligent vindt. Volgens hen is de rest maar dom gepeupel, kortzichtig en zijn het paupers en tokkies waarvan het stemrecht ontnomen dient te worden.
Maar het is natuurlijk altijd makkelijker om de dingen te zien zoals je het zelf wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |