Welkom in de wereld van de 2 hersencelligen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:21 schreef RodeBril het volgende:
[..]
Dit ja dus daarom STEM WILDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen NEderlands in Nederland zou in de grondwet moeten staan.
Terechte klacht, therefore:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het verschil niet kennen tussen het CBS en het CPB.. en dat mag stemmen.
Of je bent vergeten alles in hoofdletters te zetten of:quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Terecht het volgende:
Schuld van de Linkse Kerk. Een van de meest machtige organisaties die Nederland ooit gekend heeft, zo zijn alle Hoge Heren in Den Haag aangesloten bij deze sinistere club. De plucheplakkers? Lid van de Linkse Kerk. De ambtenarij? (Aspirant)lid van de Linkse Kerk. De omroepbazen? Jawel, lid van de Linkse Kerk.
*blaat* *blaat*. Eh...schuld waaraan precies?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Terecht het volgende:
Schuld van de Linkse Kerk. Een van de meest machtige organisaties die Nederland ooit gekend heeft, zo zijn alle Hoge Heren in Den Haag aangesloten bij deze sinistere club. De plucheplakkers? Lid van de Linkse Kerk. De ambtenarij? (Aspirant)lid van de Linkse Kerk. De omroepbazen? Jawel, lid van de Linkse Kerk.
Dan zijn we er blijkbaar nog niet over uitgepraat. Als het je niet bevalt, 1001 andere topics beschikbaar.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef Henk-B het volgende:
WEER EEN WILDERS TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Aan alles dat de domrechtse kiezer niet bevalt. Wilders heeft het samenzweringsdenken gecultiveerd. Hordes kwaadaardige moslims zullen hier de boel komen overnemen, de EU is vast van plan de soevereiniteit van lidstaten op te heffen en hun burgers te knechten, en de publieke omroepen hersenspoelen de achteloze burger met enge linkse ideeen. Dit alles valt volgens hem toe te schrijven aan de Linkse Kerk. Bozige blanke burgermannetjes vallen kennelijk dit allesomvattende complot en zien in Wilders, maar daarvoor ook Verdonk en natuurlijk de Goddelijke Kale -Fortuyn-, de redder die het volk zal ontdoen van de verstikkende teugels van linkse krachten opdat we eindelijk in vrijheid kunnen leven, er geen slachtoffers meer bestaan en iedereen verantwoordelijk is voor de eigen situatie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:19 schreef OeJ het volgende:
[..]
*blaat* *blaat*. Eh...schuld waaraan precies?
Als er één partij is die mensen allerlei regels op wil leggen dan is het wel de PVV, maar goed, als jij dat verstaat onder vrijheid...dan zijn we heel snel uitgepraat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Terecht het volgende:
[..]
Aan alles dat de domrechtse kiezer niet bevalt. Wilders heeft het samenzweringsdenken gecultiveerd. Hordes kwaadaardige moslims zullen hier de boel komen overnemen, de EU is vast van plan de soevereiniteit van lidstaten op te heffen en hun burgers te knechten, en de publieke omroepen hersenspoelen de achteloze burger met enge linkse ideeen. Bozige blanke burgermannetjes vallen kennelijk dit allesomvattende complot en zien in Wilders, maar daarvoor ook Verdonk en natuurlijk de Goddelijke Kale -Fortuyn-, de redder die het volk zal ontdoen van de verstikkende teugels van linkse krachten opdat we eindelijk in vrijheid kunnen leven, er geen slachtoffers meer bestaan en iedereen verantwoordelijk is voor de eigen situatie.
Zo klopt ie weerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef OeJ het volgende:
Even een opsomming van de PVV-standpunten:
géén vrijheid meer van onderwijs. jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer van geloof. jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer van de kleding die je aantrekt. jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer van de gebouwen die je neer wilt zetten (lees: moskeen). jawel, maar niet voor moslims
géén vrijheid meer het boek te lezen dat je wilt lezen (lees: de Koran). jawel, maar niet voor moslims
verplicht de Nederlandse vlag buitenhangen (op scholen)
De Eerste Kamer afschaffen (als het er is, is het geen bepalende factor, maar hoe belangrijk als het er niet meer is, zal dan blijken?)
Minder publieke netten, dus minder ruimte voor andere geluiden dan die van de PVV.
Nog even doorgaan...?
WAIT OH SNAP DIE SHIT IS AAN JONGE!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
Afschaffen van coffeeshops. (geen jointjes meer).
Niet alleen voor Moslims, hij wil ook mensen die anders denken (die verderfelijke VARA en andere 'linksen') de mond snoeren.quote:
Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef OeJ het volgende:
[..]
Als er één partij is die mensen allerlei regels op wil leggen dan is het wel de PVV, maar goed, als jij dat verstaat onder vrijheid...dan zijn we heel snel uitgepraat.
Dan zijn we het eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.
Meestal zijn dat linkse mensen zoals tsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die andere mensen niet in hun waarde laten.
Aso's.
Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Meestal zijn dat linkse mensen zoals ts
Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doetquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:18 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.
Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doet
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef OeJ het volgende:
[..]
Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.
In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.
Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:33 schreef OeJ het volgende:
[..]
In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.
Tja. Dat kan. Het zal zo zijn. Ik haal er mijn schouders bij op.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |