abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81754503
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 09:21 schreef RodeBril het volgende:

[..]

Dit ja dus daarom STEM WILDERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alleen NEderlands in Nederland zou in de grondwet moeten staan.
Welkom in de wereld van de 2 hersencelligen.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_81754861
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 10:33 schreef Ryon het volgende:

[..]

Het verschil niet kennen tussen het CBS en het CPB.. en dat mag stemmen.
Terechte klacht, therefore:

/endthread
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:17:23 #63
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_81755164
Schuld van de Linkse Kerk. Een van de meest machtige organisaties die Nederland ooit gekend heeft, zo zijn alle Hoge Heren in Den Haag aangesloten bij deze sinistere club. De plucheplakkers? Lid van de Linkse Kerk. De ambtenarij? (Aspirant)lid van de Linkse Kerk. De omroepbazen? Jawel, lid van de Linkse Kerk.
pi_81755225
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Terecht het volgende:
Schuld van de Linkse Kerk. Een van de meest machtige organisaties die Nederland ooit gekend heeft, zo zijn alle Hoge Heren in Den Haag aangesloten bij deze sinistere club. De plucheplakkers? Lid van de Linkse Kerk. De ambtenarij? (Aspirant)lid van de Linkse Kerk. De omroepbazen? Jawel, lid van de Linkse Kerk.
Of je bent vergeten alles in hoofdletters te zetten of:
pi_81755227
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:17 schreef Terecht het volgende:
*blaat* *blaat*. Eh...schuld waaraan precies?
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:22:06 #66
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_81755299
WEER EEN WILDERS TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_81755404
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:22 schreef Henk-B het volgende:
WEER EEN WILDERS TOPIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dan zijn we er blijkbaar nog niet over uitgepraat. Als het je niet bevalt, 1001 andere topics beschikbaar.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:29:50 #68
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_81755524
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:19 schreef OeJ het volgende:

[..]

*blaat* *blaat*. Eh...schuld waaraan precies?
Aan alles dat de domrechtse kiezer niet bevalt. Wilders heeft het samenzweringsdenken gecultiveerd. Hordes kwaadaardige moslims zullen hier de boel komen overnemen, de EU is vast van plan de soevereiniteit van lidstaten op te heffen en hun burgers te knechten, en de publieke omroepen hersenspoelen de achteloze burger met enge linkse ideeen. Dit alles valt volgens hem toe te schrijven aan de Linkse Kerk. Bozige blanke burgermannetjes vallen kennelijk dit allesomvattende complot en zien in Wilders, maar daarvoor ook Verdonk en natuurlijk de Goddelijke Kale -Fortuyn-, de redder die het volk zal ontdoen van de verstikkende teugels van linkse krachten opdat we eindelijk in vrijheid kunnen leven, er geen slachtoffers meer bestaan en iedereen verantwoordelijk is voor de eigen situatie.
pi_81755591
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:29 schreef Terecht het volgende:

[..]

Aan alles dat de domrechtse kiezer niet bevalt. Wilders heeft het samenzweringsdenken gecultiveerd. Hordes kwaadaardige moslims zullen hier de boel komen overnemen, de EU is vast van plan de soevereiniteit van lidstaten op te heffen en hun burgers te knechten, en de publieke omroepen hersenspoelen de achteloze burger met enge linkse ideeen. Bozige blanke burgermannetjes vallen kennelijk dit allesomvattende complot en zien in Wilders, maar daarvoor ook Verdonk en natuurlijk de Goddelijke Kale -Fortuyn-, de redder die het volk zal ontdoen van de verstikkende teugels van linkse krachten opdat we eindelijk in vrijheid kunnen leven, er geen slachtoffers meer bestaan en iedereen verantwoordelijk is voor de eigen situatie.
Als er één partij is die mensen allerlei regels op wil leggen dan is het wel de PVV, maar goed, als jij dat verstaat onder vrijheid...dan zijn we heel snel uitgepraat.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:32:46 #70
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_81755594
Een terrechte klacht in KLB, dat ik dat nog mee mag maken *snik*
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_81755782
Even een opsomming van de PVV-standpunten:

géén vrijheid meer van onderwijs.

géén vrijheid meer van geloof.

géén vrijheid meer van de kleding die je aantrekt.

géén vrijheid meer van de gebouwen die je neer wilt zetten (lees: moskeen).

géén vrijheid meer het boek te lezen dat je wilt lezen (lees: de Koran).

verplicht de Nederlandse vlag buitenhangen (op scholen)

De Eerste Kamer afschaffen (als het er is, is het geen bepalende factor, maar hoe belangrijk als het er niet meer is, zal dan blijken?)

Minder publieke netten, dus minder ruimte voor andere geluiden dan die van de PVV.

Nog even doorgaan...?
pi_81755837
Afschaffen van coffeeshops. (geen jointjes meer).
pi_81755882
Als een Marokkaanse jongen zich bezighoudt met criminele handelingen, wil Wilders de hele familie maar gelijk over de grens zetten.

Ongelijke behandeling.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:43:44 #74
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_81755886
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:39 schreef OeJ het volgende:
Even een opsomming van de PVV-standpunten:

géén vrijheid meer van onderwijs. jawel, maar niet voor moslims

géén vrijheid meer van geloof. jawel, maar niet voor moslims

géén vrijheid meer van de kleding die je aantrekt. jawel, maar niet voor moslims

géén vrijheid meer van de gebouwen die je neer wilt zetten (lees: moskeen). jawel, maar niet voor moslims

géén vrijheid meer het boek te lezen dat je wilt lezen (lees: de Koran). jawel, maar niet voor moslims

verplicht de Nederlandse vlag buitenhangen (op scholen)

De Eerste Kamer afschaffen (als het er is, is het geen bepalende factor, maar hoe belangrijk als het er niet meer is, zal dan blijken?)

Minder publieke netten, dus minder ruimte voor andere geluiden dan die van de PVV.

Nog even doorgaan...?
Zo klopt ie weer
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:44:28 #75
289055 WillFerrell
MET EEN DUBBELE L OP HET EIND
pi_81755906
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:41 schreef OeJ het volgende:
Afschaffen van coffeeshops. (geen jointjes meer).
WAIT OH SNAP DIE SHIT IS AAN JONGE!
Allure_
Ik heb dibs op jou, niemand hit jou behalve ik.
Crack_
Dan heb ik straks nog een crush op je met die zwembroek :@. Ik vind hem echt mooi he O+ O+.
pi_81755958
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:43 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zo klopt ie weer
Niet alleen voor Moslims, hij wil ook mensen die anders denken (die verderfelijke VARA en andere 'linksen') de mond snoeren.
pi_81756043
Maar verder is de PVV de partij van de Vrijheid hoor.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 11:52:50 #78
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_81756163
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:32 schreef OeJ het volgende:

[..]

Als er één partij is die mensen allerlei regels op wil leggen dan is het wel de PVV, maar goed, als jij dat verstaat onder vrijheid...dan zijn we heel snel uitgepraat.
Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.
pi_81756241
Wilders is bijvoorbeeld ook helemaal geen populist ofzo...Mensen naar de mond praten dat de gulden terugkomt, holle frases als: "Nederlanders voor de Nederlanders", "de buitenlanders zijn de schuld van alle ellende hier", "De Islam is een minderwaardig geloof" (alsof daar alleen misstanden zijn, aantoonbaar onwaar).
pi_81756348
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:52 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik verplaats me in de geest van de domrechte kiezer hé, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Wat je hier noemt is ook het paradoxale aan de PVV. Ze doen zich graag voor als vertegenwoordiger van de welwillende, zelfredzame burger die tegengehouden wordt door linkse krachten om hun volle potentie tot wasdom te laten komen. Gek genoeg is de remedie te janken bij de regering en wachten totdat die er wat aan gaat doen, alsof de overheid een soort van grote moeder is die waakt over je leven en alle probleempjes weleens glad zal strijken.
Dan zijn we het eens.
pi_81756366
Mensen die andere mensen niet in hun waarde laten.
Aso's.
pi_81756758
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 11:58 schreef AdvancedPower het volgende:
Mensen die andere mensen niet in hun waarde laten.
Aso's.
Meestal zijn dat linkse mensen zoals ts
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81756947
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Meestal zijn dat linkse mensen zoals ts
Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.
pi_81757077
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:18 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik geef mijn mening, jij die van jou, dus wat is het probleem? Jij mag mij lomp vinden, ik mag jou een zultkop noemen.
Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doet
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81757151
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:23 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je mag elkaars mening ook wel respecteren hoor, iets wat jij dus niet doet
Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.
pi_81757333
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:25 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ik (be)noem toch met hele duidelijke argumenten waarom ik het niet met Wilders eens ben. Als ik dat niet mag doen, ja, dan kan ik niks zeggen.
Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.
pi_81757378
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zodra je Wildersstemmers 'Leike Wilders-tokkies' gaat noemen, dan doe je iets toch niet goed als je het serieus over wil brengen.
In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.
pi_81757426
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:33 schreef OeJ het volgende:

[..]

In een poging de discussie op scherp te stellen. Maar eerlijk gezegd, zal het me worst wezen, of dat wel/niet in jouw straatje past, dat zei ik eerder ook al, dacht ik.
Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.
  zaterdag 22 mei 2010 @ 12:36:40 #89
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_81757450
Terechte klacht.
tevens: piratenpartij
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
pi_81757531
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 12:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan stel je de discussie niet op scherp, maar dan zorg je ervoor dat mensen je argumenten niet eens willen lezen omdat je ze vantevoren al belachelijk maakt.
Tja. Dat kan. Het zal zo zijn. Ik haal er mijn schouders bij op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')