quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb Danny gePM-ed of voortaan mijn posts automatisch 10x gepost kunnen worden, omdat mijn posts gewoon iétsje belangrijker zijn dan die voor jullie. No offence.
(L)quote:
Hood niggas als wij komen niet op VIP party's.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik blijf gewoon Skylark from the block, jullie hoeven niet bang te zijn. Wie weet mogen jullie wel een keer mee naar een VIP-party!
Deze jongen kent de klassiekers.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''We zitten niet in de VIP maar midden in het publiek, we cruisen niet in een BMW maar op een BMX fiets''
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:06 schreef beertenderrr het volgende:
wtf staat will smith - summertime er niet tussen dan![]()
kut lijst
quote:
Ik heb de afgelopen uren alleen maar met me mik onder / achter een auto gezeten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Ik snap wel dat je het vraagt, ik hou het namelijk best wel geheim.
Gast wtf doe je ogen eens open ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen uren alleen maar met me mik onder / achter een auto gezeten.Verlicht mij aub.
Klik op m'n sig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen uren alleen maar met me mik onder / achter een auto gezeten.Verlicht mij aub.
Ik heb net even de UI van Sky vergroot. Waar komt die Top 65 Summer Mega Party Kankervette Power Mix te staan dan.quote:
KIJK ZN SIG JONGE KAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb net even de UI van Sky vergroot. Waar komt die Top 65 Summer Mega Party Kankervette Power Mix te staan dan.
Ik kijk toch nooit naar sigs man, staat alleen maar niet boeiende rotzooi, met uitzondering van nu. Plus, ik zit hier op mijn spange veels te HD next-gen scherm, dus dat is allemaal tantoe klein.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
UI vergroot ook echt he. Serieus wat is er mis met jouw ogen?
DIT IS JA EEN STUK BETER TE LEZEN SNOTJONG.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''WillFerrell in diepe concentratie tijdens het ontcijferen van Skylark's avatar''
Welke resolutie heb jij dan. Dat je dat niet kan lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
DIT IS JA EEN STUK BETER TE LEZEN SNOTJONG.
[ afbeelding ]
In zijn UI kan ik het niet lezen hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Welke resolutie heb jij dan. Dat je dat niet kan lezen.
Thanks, prinses. De groetjes en goeie reisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:33 schreef ynuhh het volgende:
Oké, ik ga naar het station. Sky, succes met je succes.
Doeidoei.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef ynuhh het volgende:
Waar Skylark z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit, zo goed is die Top 65 ook weer niet. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
Ach, ik keer ynuhh net zo makkelijk de andere wang toe. God is liefde.
Ik ga B. ophalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks, prinses. De groetjes en goeie reis.
Ik wist niet eens dat die campagne bestond.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:36 schreef WillFerrell het volgende:
Moment stilte, de Get A Mac-campagne is afgesloten, dit is de laatst verschenen commercial in die reeks.
Hoeveel NG punten voor een halfje wit?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Tof idee, dat topic. Sky, hier scoor je punten mee bij mij. 100 NG punten
Gvd, nee. Ik zit ook wel een pleuriseind van mijn monitor af, maar nee.quote:
Beste Windows-bash campagne ooit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die campagne bestond.
Thanks.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Tof idee, dat topic. Sky, hier scoor je punten mee bij mij. 100 NG punten
HELEMAAL NIETS.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
hey NG, weet je wat ik nou zo tof vind aan die NG-punten..??
HELEMAAL NIETSquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
Mijn pizza is klaar
Vandaag heb ik een stuk van mn prototype aan het werk gekregenen ik ben dus blij. Als ie af is zet ik wel een filmpje op FOK!...
In principe moet ik hem ook aan de posts van iemand kunnen koppelen zodat ie telkens als iemand wat zegt dat aan iedereen laat zien via mn device
Huh, wat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:44 schreef Maisnon het volgende:
Mijn pizza is klaar
Vandaag heb ik een stuk van mn prototype aan het werk gekregenen ik ben dus blij. Als ie af is zet ik wel een filmpje op FOK!...
In principe moet ik hem ook aan de posts van iemand kunnen koppelen zodat ie telkens als iemand wat zegt dat aan iedereen laat zien via mn device
wie?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:46 schreef WillFerrell het volgende:
Sky, ik denk nu telkens dat je die hendrywtfdg bent door je UI.
Oja ik moest je nog wat vragen. Ben je wel eens in de Waerdse Tempel geweest? Is het chill daar?quote:
Welk stuk snap je nietquote:
Nou?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef Otis2.0 het volgende:
Ja, ben er een stuk of 10x geweest, is wel een chille tent.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Oja ik moest je nog wat vragen. Ben je wel eens in de Waerdse Tempel geweest? Is het chill daar?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/290373
quote:
Ik snap d'r geen kk van, maar wel respect dat jij dat als vrouw kan.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welk stuk snap je niet
Mijn concept is een soort display voor bioscopen en concerten die meningen van facebook en hyves enzo afhaalt over wat er die avond / dag speelt om zo aan iedereen te laten zien die voorbij loopt.
Het is alleen geen traditioneel beeldschermmaar dat krijgen jullie dus nog wel te zien
Ik kan hem dus ook op FOK! laten zoeken en specifiek jouw posts laten weergeven
vind ik zoveel werk in mn eentjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef Maisnon het volgende:
Wie aan er allemaal barbequeën dit weekend?
Sky gaat voor me bbq'n, hij kan die shit.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef Maisnon het volgende:
Wie aan er allemaal barbequeën dit weekend?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik snap d'r geen kk van, maar wel respect dat jij dat als vrouw kan.
[..]
HOLIDAY RAP.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Hoogstaande het volgende:
We're gonna ring, rengadong for a holiday
[..]
Haha watquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:49 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ben er een stuk of 10x geweest, is wel een chille tent.
Maar, schrik niet, sinds kort moet je daar om 12 uur binnen zijn.
Kijk hem wetenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:50 schreef Hoogstaande het volgende:
We're gonna ring, rengadong for a holiday
Dus het is een Twitter feed?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Zo moeilijk is het serieus niet
Jij zegt iets over tof optreden in de Melkweg vanavond op Facebook. Mijn device ziet dat (als je wil) en laat dat op de buitenkant van de melkweg zien.
Voorbijgangers zien 'hey NG van die punten weetjewel vind het optreden vanavond cool, moeten wij dus ook naartoe"
Wtf is dat nou weer voor kanker met een blonde pruik?quote:
watquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor kanker met een blonde pruik?
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Zo moeilijk is het serieus niet
Jij zegt iets over tof optreden in de Melkweg vanavond op Facebook. Mijn device ziet dat (als je wil) en laat dat op de buitenkant van de melkweg zien.
Voorbijgangers zien 'hey NG van die punten weetjewel vind het optreden vanavond cool, moeten wij dus ook naartoe"
Fag.quote:
Dat verschilt per feest. Meestal is het wel 18+, though.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha wat![]()
En is het 18+? Want zoeen chick zei van niet en op de site is het neit echt duidelijk.
watquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ogenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het oprecht nietquote:
Ze is vijfentachtig keer lekkerder dan de troep die jij hit, mocht je ooit ontgroend worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat haar die gare bek eens dicht doen, kankerslet.
gastquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat haar die gare bek eens dicht doen, kankerslet.
Ja ik snap sommige mensen niet.quote:
Je was toch gestopt?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
ewa boys, pokeren, smoken, neus poederen. jullie weten. I'm out. Fijn weekend allemaal
Ja, want als je een onverstaanbare blonde doos van 15 die in de badkamer filmpjes opneemt echt vet vindt, ja dan ben je pas een echte man.quote:
Ze is Noors.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:56 schreef Maisnon het volgende:
Die Zweedse is harstikke knap, jammer dat ze niet gewoon Engels praat
Zie deze trollquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Ze is wel knap maar om haar te adoreren via internet is ook zoiets. Jullie hebben dat ding zeker ook als gadget op Hyves?
Je probeert het niet eens manquote:
Jij niet?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Ze is wel knap maar om haar te adoreren via internet is ook zoiets. Jullie hebben dat ding zeker ook als gadget op Hyves?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Skylark. het volgende:
Ze is wel knap maar om haar te adoreren via internet is ook zoiets.
Ik snap het wel en ik vind het vet, maar denk je dat er ook echt markt voor is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je probeert het niet eens manje zit toch op de universiteit. Nouja, dan doe ik ook geen moeite meer
Jaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat verschilt per feest. Meestal is het wel 18+, though.
Vroeger stond het er gewoon bij, maar nu niet meer zie ik.
JA ALS JE MIJ NEGEERT GA IK ELK PUNTJE VAN JE NAZOEKEN EN NU TERUG NAAR JE AANRECHT WIJF.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
OHNOES WAT EEN FAIL HOHO HET ZOU NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE SC
HOHO DE MESSEN ZIJN GESLEPENquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Maisnon het volgende:
[..]
OHNOES WAT EEN FAIL HOHO HET ZOU NOG LANG ONRUSTIG BLIJVEN IN DE SC
Je hebt me door.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je probeert het niet eens manje zit toch op de universiteit. Nouja, dan doe ik ook geen moeite meer
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaWe gaan binnenkort die kant op met de bois, maar dan zijn er natuurlijk wel wat <18 chicks bij en die moeten wel binnenkomen.
quote:
Welke,.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Nee maar ik vind die emo van mij leuker, true story.
Duidelijk. Uitgaan met zusjes en nichtjesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
TuurlijkJa jullie zusjes en nichtjes misschien.
Daar heb ik het niet over. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat je haar niet mooi vindt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, want als je een onverstaanbare blonde doos van 15 die in de badkamer filmpjes opneemt echt vet vindt, ja dan ben je pas een echte man.
Stakker
Kijk m'n Hivie gadget, maar je kent die al.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duidelijk. Uitgaan met zusjes en nichtjes
Waar zeg ik dat ze lelijk is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat je haar niet mooi vindt.
Chicks worden toch niet gecontroleerd als ze er 16+ uitzien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaWe gaan binnenkort die kant op met de bois, maar dan zijn er natuurlijk wel wat <18 chicks bij en die moeten wel binnenkomen.
OH ZIJquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk m'n Hivie gadget, maar je kent die al.
Hmm, het is niet direct zo dat we iets heel commercieels moeten maken. Ook zeker niet iets kunst achtigs, juist totaal niet. Het moet functioneel zijn en mensen helpen, dat is de prioriteit, niet geld opleveren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik snap het wel en ik vind het vet, maar denk je dat er ook echt markt voor is?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm, het is niet direct zo dat we iets heel commercieels moeten maken. Ook zeker niet iets kunst achtigs, juist totaal niet. Het moet functioneel zijn en mensen helpen, dat is de prioriteit, niet geld opleveren.
Natuurlijk werk je soms met clients die dat wel willenmaar sommige zijn ook heel relaxed, projecten voor 3fm en Red Bull geweest bvb (dat groepje had constant een Red Bull koelkast helemaal gevuld gekregen
)
Het speciale van mijn project zit in het scherm wat niet uit pixels en licht bestaat, maar wat ehm, tekst laat zien door licht te reflecteren.
Het is best lastig uit te leggen, dus ik laat het binnenkort wel zien als mn prototype het doet.
Het is meer dus iets, wat architecten in de toekomst kunnen gebruiken als architectonisch element voor gevels van concert/bioscoop gebouwen
Je hebt haar serieus als je Hyves gadget?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk m'n Hivie gadget, maar je kent die al.
Je weet wat ik nu ga zeggen dus ik zeg het niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chicks worden toch niet gecontroleerd als ze er 16+ uitzien.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt haar serieus als je Hyves gadget?
Damn, bustedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
'Kanker met een blonde pruik' is niet erg vleiend over haar uiterlijk.
Het ging bergafwaarts sinds meisjes niet eeuwig meisjes bleven en vrouwen werden. Vrouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef Skylark. het volgende:
18+ tenten.
Slechtste uitvinding sinds gelijke rechten voor vrouwen.
Zeg maar dat je mij kent, dan komen die 14-jarige chicks met dito uiterlijk er ook door.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga zeggen dus ik zeg het niet.
ME.VOELT.JEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het ging bergafwaarts sinds meisjes niet eeuwig meisjes bleven en vrouwen werden. Vrouwen![]()
![]()
![]()
IK AGREEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het ging bergafwaarts sinds meisjes niet eeuwig meisjes bleven en vrouwen werden. Vrouwen![]()
![]()
![]()
Oja HHAAHAHAHA.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Met HiawataEn Sky's antwoord "hij heeft meer pussy dan jullie"
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wil ook nieuwe UI. Paas me goede DANG.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wil ook nieuwe UI. Paas me goede DANG.
quote:
Ik moest lachen.quote:Oja, als je zegt dat ik op Justin Bieber lijk of hem probeer na te doen: Rot dan lekker op !
Rechtsboven staan een heel mooi kruisje
& kom ook niet grappig doen met als je een mac hebt, want dan zit 't kruisje idd niet rechtsboven maar ik weet cker dat je 'm zelf wel weet te vinden, toch ?!
hahahaha wat eenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
Hahaha check deze boi dan:
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest lachen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
Hahaha check deze boi dan:
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest lachen.
neequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Oke zoek er nog niet op op hyves, eerst zeggen: zou je geven ofwat?
Je bedoeld vergroot de kans met 1000%?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef Skylark. het volgende:
CN geeft al z'n kans op e-pussy blijkbaar op.
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
ZE IS DERTIEN VRIENDENquote:
Twijfel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Dus.quote:
Ook gewoon niet bijna 14 ofzo, gewoon vol 13.quote:
Kanker bijna 2000quote:
echt hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso die spijkerrokjes![]()
Als er iets kankerlelijk is.
Ja die dag komt nog wel ooit denk ik.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha zo raar he op een dag ga je chichis uit 2000 doen doen![]()
.
Ja en dan heeft niemand er problemen mee terwijl het nu wel een issue is.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha zo raar he op een dag ga je chichis uit 2000 doen doen![]()
.
Dat wel, maar leggings zijn wel spang. Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso die spijkerrokjes![]()
Als er iets kankerlelijk is.
Niemand heeft problemen met Eva Jinek en Brammetje (behalve Eva's baas) en die schelen 18 jaar maar als ik een chick van 8 maanden wil doen schreeuwt iedereen moord en brandquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja en dan heeft niemand er problemen mee terwijl het nu wel een issue is.![]()
Als ik chicks van 10 wil hosselen doe ik dat gewoon.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat wel, maar leggings zijn wel spang. Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.
Leggings zijn geil ja.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat wel, maar leggings zijn wel spang. Only op Fok haten ze daarop btw, chicks met leggings. Of op chicks met Uggs. Terwijl het vaak allemaal spange sma's zijn die dat dragen.
Ja wtf man.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Niemand heeft problemen met Eva Jinek en Brammetje (behalve Eva's baas) en die schelen 18 jaar maar als ik een chick van 8 maanden wil doen schreeuwt iedereen moord en brand![]()
.
ELKE CHICK MOETEN ZE DAT VERPLICHTEN. Mits lekker =$quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:28 schreef Lakitu het volgende:
Zoeen kort jurkje met daaronder een legging, zo kankerspang
Had je maar naakt moeten zijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb mijn witte broek aan en ik zit naast mijn vader die zijn kippenpootje op zit te eten. Krijg hij het voor elkaar om zijn kippenpoot op mijn schoot te krijgen.
Praatjes alles.quote:
Jonge je praat teveel!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:33 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Praatjes alles.![]()
Als ik frontal bodyshot van mezelf zou plaatsen zou fok een refresh error krijgen.
Ma : Borst + tricepsquote:
Zo rol ik.quote:
Die hebben al spierballen ja.quote:
D-D-D-DO ITquote:
quote:
Iets aan haar hoofd, ik weet het niet, zoek het even uit terwijl ik aan het trainen benquote:
Wtf ineens die 2 dudesquote:
Wel jammer dat er geen positieve uitschieters bij zitten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Op asos shoppen ze de kutjes uit de broekjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zit die naad daar ook eigenlijk
Is dat niet kut.
Of zie ik iets helemaal verkeerd?
Faal, zie het al.
Alsnog, wel triest dat ze het weg shoppen.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2010 19:54:14 ]
hihi.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Sta ik bij de kassa van de supermarkt, gaat ineens een kermis sireneLucky Friday ofzoiets
was ik de zoveelste klant, gratis koekjes
Ik zou me schamen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:59 schreef Maisnon het volgende:
Sta ik bij de kassa van de supermarkt, gaat ineens een kermis sireneLucky Friday ofzoiets
was ik de zoveelste klant, gratis koekjes
Ja het was niet zo drukquote:
OH BOH!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:03 schreef Maisnon het volgende:
Koekjes mozy, koekjes! Van die kletskoppen
Pics.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
Van de week kan ik mijn jurkje hopelijk bestellen.
Goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
Yo Mozy, hoe gaat het met gezonden leven?
Mwehe, beter toch!quote:
Dat doe ik dus ook nu.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwehe, beter toch!Ik moet ook maar weer eens een patroon in m'n leven zetten. Ik leef nu al 2 jaar onregelmatig maar ik merk nu een terugslag.
![]()
Ik zou niet weten wat ik binnen krijg eigenlijk. Merk wel dat ik totaal energieloos ben al een tijdje. Gewoon opgebrand voel ik me.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook nu.
En ik moest sowieso gezonder gaan leven aangezien ik ziek veel suiker en zout binnenkreeg.
Beter. Ik ga eerder slapen. en sta elke dag op dezelfde tijd op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:07 schreef Maisnon het volgende:
ja seauwieseauw hoe is het met die moeheid
Die gaasachtige, toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Vind die rug een beetje too much van die onderste, beetje raar ook, en van de bovenste die kleur iets minder.
Maar ik vind die ene cremekleurige wel mooi, misschien wel mooier dan de blauwe met bloemen
Chai confronteerde mij ermee toen ik 3 schepjes suiker in mijn thee deed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik binnen krijg eigenlijk. Merk wel dat ik totaal energieloos ben al een tijdje. Gewoon opgebrand voel ik me.
Slaat een generatie over.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai confronteerde mij ermee toen ik 3 schepjes suiker in mijn thee deed.
En mijn vader heeft diabetes dus heb ik ook een grotere kans om het te krijgen.
Alsnog, Ik word leraar, en wil later zelf ook kinderen.quote:
Ik vind ze allebei wel mooi, die gaasachtigequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die gaasachtige, toch?
Maar ik weet niet of ik dat wel de hele zomer door ook kan dragen.
Daar moet ik eigenlijk maar eens mee beginnen inderdaad. Ik slaap nu doordeweeks tussen de 4 en 6 uur en niet op vaste tijden. En in het weekend lig ik plat voor 13 uur en sta ik nog op als een wrak.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter. Ik ga eerder slapen. en sta elke dag op dezelfde tijd op.
Ik begin het idee te krijgen dat ik na 4 jaar te weinig slaap eindelijk eens een keertje vrolijk wakker word.
Boh, ik stap ook over, mooi het slechte voorbeeld zijn en dus de coolste leraar evah.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alsnog, Ik word leraar, en wil later zelf ook kinderen.
Leuk voorbeeld, iemand die kkveel suiker in alles gooit en de hele dag door eet
Ik ook. Maar ik krijg altijd hele erge koppijn als ik laat ga slapen en halverwege de ochtend wakker schrik vanwege iets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk maar eens mee beginnen inderdaad. Ik slaap nu doordeweeks tussen de 4 en 6 uur en niet op vaste tijden. En in het weekend lig ik plat voor 13 uur en sta ik nog op als een wrak.
Humeur blijft wel redelijk hetzelfde bij mij. Ik weet wanneer ik chagrijnig ben maar dat onderdruk ik naar buiten toe. Zeiken doe ik dan in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |