Dus het is een Twitter feed?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Zo moeilijk is het serieus niet
Jij zegt iets over tof optreden in de Melkweg vanavond op Facebook. Mijn device ziet dat (als je wil) en laat dat op de buitenkant van de melkweg zien.
Voorbijgangers zien 'hey NG van die punten weetjewel vind het optreden vanavond cool, moeten wij dus ook naartoe"
Wtf is dat nou weer voor kanker met een blonde pruik?quote:
watquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Wtf is dat nou weer voor kanker met een blonde pruik?
Ik snap het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:52 schreef Maisnon het volgende:
Zo moeilijk is het serieus niet
Jij zegt iets over tof optreden in de Melkweg vanavond op Facebook. Mijn device ziet dat (als je wil) en laat dat op de buitenkant van de melkweg zien.
Voorbijgangers zien 'hey NG van die punten weetjewel vind het optreden vanavond cool, moeten wij dus ook naartoe"
Fag.quote:
Dat verschilt per feest. Meestal is het wel 18+, though.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha wat![]()
En is het 18+? Want zoeen chick zei van niet en op de site is het neit echt duidelijk.
watquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Die ogenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het oprecht nietquote:
Ze is vijfentachtig keer lekkerder dan de troep die jij hit, mocht je ooit ontgroend worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat haar die gare bek eens dicht doen, kankerslet.
gastquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Laat haar die gare bek eens dicht doen, kankerslet.
Ja ik snap sommige mensen niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |