Pics.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
Van de week kan ik mijn jurkje hopelijk bestellen.
Goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:53 schreef Broekpaling het volgende:
Yo Mozy, hoe gaat het met gezonden leven?
Mwehe, beter toch!quote:
Dat doe ik dus ook nu.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mwehe, beter toch!Ik moet ook maar weer eens een patroon in m'n leven zetten. Ik leef nu al 2 jaar onregelmatig maar ik merk nu een terugslag.
![]()
Ik zou niet weten wat ik binnen krijg eigenlijk. Merk wel dat ik totaal energieloos ben al een tijdje. Gewoon opgebrand voel ik me.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook nu.
En ik moest sowieso gezonder gaan leven aangezien ik ziek veel suiker en zout binnenkreeg.
Beter. Ik ga eerder slapen. en sta elke dag op dezelfde tijd op.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:07 schreef Maisnon het volgende:
ja seauwieseauw hoe is het met die moeheid
Die gaasachtige, toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Vind die rug een beetje too much van die onderste, beetje raar ook, en van de bovenste die kleur iets minder.
Maar ik vind die ene cremekleurige wel mooi, misschien wel mooier dan de blauwe met bloemen
Chai confronteerde mij ermee toen ik 3 schepjes suiker in mijn thee deed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik binnen krijg eigenlijk. Merk wel dat ik totaal energieloos ben al een tijdje. Gewoon opgebrand voel ik me.
Slaat een generatie over.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai confronteerde mij ermee toen ik 3 schepjes suiker in mijn thee deed.
En mijn vader heeft diabetes dus heb ik ook een grotere kans om het te krijgen.
Alsnog, Ik word leraar, en wil later zelf ook kinderen.quote:
Ik vind ze allebei wel mooi, die gaasachtigequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die gaasachtige, toch?
Maar ik weet niet of ik dat wel de hele zomer door ook kan dragen.
Daar moet ik eigenlijk maar eens mee beginnen inderdaad. Ik slaap nu doordeweeks tussen de 4 en 6 uur en niet op vaste tijden. En in het weekend lig ik plat voor 13 uur en sta ik nog op als een wrak.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Beter. Ik ga eerder slapen. en sta elke dag op dezelfde tijd op.
Ik begin het idee te krijgen dat ik na 4 jaar te weinig slaap eindelijk eens een keertje vrolijk wakker word.
Boh, ik stap ook over, mooi het slechte voorbeeld zijn en dus de coolste leraar evah.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Alsnog, Ik word leraar, en wil later zelf ook kinderen.
Leuk voorbeeld, iemand die kkveel suiker in alles gooit en de hele dag door eet
Ik ook. Maar ik krijg altijd hele erge koppijn als ik laat ga slapen en halverwege de ochtend wakker schrik vanwege iets.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk maar eens mee beginnen inderdaad. Ik slaap nu doordeweeks tussen de 4 en 6 uur en niet op vaste tijden. En in het weekend lig ik plat voor 13 uur en sta ik nog op als een wrak.
Humeur blijft wel redelijk hetzelfde bij mij. Ik weet wanneer ik chagrijnig ben maar dat onderdruk ik naar buiten toe. Zeiken doe ik dan in m'n hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |