Duidelijk. Uitgaan met zusjes en nichtjesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
TuurlijkJa jullie zusjes en nichtjes misschien.
Daar heb ik het niet over. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat je haar niet mooi vindt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:56 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, want als je een onverstaanbare blonde doos van 15 die in de badkamer filmpjes opneemt echt vet vindt, ja dan ben je pas een echte man.
Stakker
Kijk m'n Hivie gadget, maar je kent die al.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Duidelijk. Uitgaan met zusjes en nichtjes
Waar zeg ik dat ze lelijk is?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over. Ik vind het alleen onbegrijpelijk dat je haar niet mooi vindt.
Chicks worden toch niet gecontroleerd als ze er 16+ uitzien.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
JaWe gaan binnenkort die kant op met de bois, maar dan zijn er natuurlijk wel wat <18 chicks bij en die moeten wel binnenkomen.
OH ZIJquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk m'n Hivie gadget, maar je kent die al.
Hmm, het is niet direct zo dat we iets heel commercieels moeten maken. Ook zeker niet iets kunst achtigs, juist totaal niet. Het moet functioneel zijn en mensen helpen, dat is de prioriteit, niet geld opleveren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:57 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik snap het wel en ik vind het vet, maar denk je dat er ook echt markt voor is?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hmm, het is niet direct zo dat we iets heel commercieels moeten maken. Ook zeker niet iets kunst achtigs, juist totaal niet. Het moet functioneel zijn en mensen helpen, dat is de prioriteit, niet geld opleveren.
Natuurlijk werk je soms met clients die dat wel willenmaar sommige zijn ook heel relaxed, projecten voor 3fm en Red Bull geweest bvb (dat groepje had constant een Red Bull koelkast helemaal gevuld gekregen
)
Het speciale van mijn project zit in het scherm wat niet uit pixels en licht bestaat, maar wat ehm, tekst laat zien door licht te reflecteren.
Het is best lastig uit te leggen, dus ik laat het binnenkort wel zien als mn prototype het doet.
Het is meer dus iets, wat architecten in de toekomst kunnen gebruiken als architectonisch element voor gevels van concert/bioscoop gebouwen
Je hebt haar serieus als je Hyves gadget?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kijk m'n Hivie gadget, maar je kent die al.
Je weet wat ik nu ga zeggen dus ik zeg het niet.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chicks worden toch niet gecontroleerd als ze er 16+ uitzien.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je hebt haar serieus als je Hyves gadget?
Damn, bustedquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
'Kanker met een blonde pruik' is niet erg vleiend over haar uiterlijk.
Het ging bergafwaarts sinds meisjes niet eeuwig meisjes bleven en vrouwen werden. Vrouwenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef Skylark. het volgende:
18+ tenten.
Slechtste uitvinding sinds gelijke rechten voor vrouwen.
Zeg maar dat je mij kent, dan komen die 14-jarige chicks met dito uiterlijk er ook door.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:01 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga zeggen dus ik zeg het niet.
ME.VOELT.JEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het ging bergafwaarts sinds meisjes niet eeuwig meisjes bleven en vrouwen werden. Vrouwen![]()
![]()
![]()
IK AGREEquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:02 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het ging bergafwaarts sinds meisjes niet eeuwig meisjes bleven en vrouwen werden. Vrouwen![]()
![]()
![]()
Oja HHAAHAHAHA.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
Met HiawataEn Sky's antwoord "hij heeft meer pussy dan jullie"
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wil ook nieuwe UI. Paas me goede DANG.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik wil ook nieuwe UI. Paas me goede DANG.
quote:
Ik moest lachen.quote:Oja, als je zegt dat ik op Justin Bieber lijk of hem probeer na te doen: Rot dan lekker op !
Rechtsboven staan een heel mooi kruisje
& kom ook niet grappig doen met als je een mac hebt, want dan zit 't kruisje idd niet rechtsboven maar ik weet cker dat je 'm zelf wel weet te vinden, toch ?!
hahahaha wat eenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:17 schreef Lakitu het volgende:
Hahaha check deze boi dan:
[ afbeelding ]
[..]
Ik moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |