quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:14 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb Danny gePM-ed of voortaan mijn posts automatisch 10x gepost kunnen worden, omdat mijn posts gewoon iétsje belangrijker zijn dan die voor jullie. No offence.
(L)quote:
Hood niggas als wij komen niet op VIP party's.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:18 schreef Skylark. het volgende:
Ik blijf gewoon Skylark from the block, jullie hoeven niet bang te zijn. Wie weet mogen jullie wel een keer mee naar een VIP-party!
Deze jongen kent de klassiekers.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
''We zitten niet in de VIP maar midden in het publiek, we cruisen niet in een BMW maar op een BMX fiets''
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:06 schreef beertenderrr het volgende:
wtf staat will smith - summertime er niet tussen dan![]()
kut lijst
quote:
Ik heb de afgelopen uren alleen maar met me mik onder / achter een auto gezeten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
.
Ik snap wel dat je het vraagt, ik hou het namelijk best wel geheim.
Gast wtf doe je ogen eens open ofzo.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen uren alleen maar met me mik onder / achter een auto gezeten.Verlicht mij aub.
Klik op m'n sig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen uren alleen maar met me mik onder / achter een auto gezeten.Verlicht mij aub.
Ik heb net even de UI van Sky vergroot. Waar komt die Top 65 Summer Mega Party Kankervette Power Mix te staan dan.quote:
KIJK ZN SIG JONGE KAAAAAAAquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb net even de UI van Sky vergroot. Waar komt die Top 65 Summer Mega Party Kankervette Power Mix te staan dan.
Ik kijk toch nooit naar sigs man, staat alleen maar niet boeiende rotzooi, met uitzondering van nu. Plus, ik zit hier op mijn spange veels te HD next-gen scherm, dus dat is allemaal tantoe klein.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:26 schreef Otis2.0 het volgende:
UI vergroot ook echt he. Serieus wat is er mis met jouw ogen?
DIT IS JA EEN STUK BETER TE LEZEN SNOTJONG.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
''WillFerrell in diepe concentratie tijdens het ontcijferen van Skylark's avatar''
Welke resolutie heb jij dan. Dat je dat niet kan lezen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:29 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
DIT IS JA EEN STUK BETER TE LEZEN SNOTJONG.
[ afbeelding ]
In zijn UI kan ik het niet lezen hoor.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Welke resolutie heb jij dan. Dat je dat niet kan lezen.
Thanks, prinses. De groetjes en goeie reisquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:33 schreef ynuhh het volgende:
Oké, ik ga naar het station. Sky, succes met je succes.
Doeidoei.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef ynuhh het volgende:
Waar Skylark z'n grote muil vandaan haalt snap ik ook nooit, zo goed is die Top 65 ook weer niet. En waarom andere vrouwelijke fokusers op hem geilen ook niet.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:31 schreef Skylark. het volgende:
Ach, ik keer ynuhh net zo makkelijk de andere wang toe. God is liefde.
Ik ga B. ophalen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Thanks, prinses. De groetjes en goeie reis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |