Ik wacht echt al wéken op een spontane uitnodiging. Zo van dat we ook kunnen muurdrukken en zulksquote:
Ja, en dat is een mod hè?!quote:
Ik had haar ook nog subtiel gePMd, zo van 'Ja he komt er nog eens wat van?????' (maar dan andersquote:
Ik had haar ook gePMd, maar ze is druk met haar eigen pannetje volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had haar ook nog subtiel gePMd, zo van 'Ja he komt er nog eens wat van?????' (maar dan anders) maar ik denk dat ze in d'r pannen staat te roeren
Echwel dak ga gastmoddenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had haar ook nog subtiel gePMd, zo van 'Ja he komt er nog eens wat van?????' (maar dan anders) maar ik denk dat ze in d'r pannen staat te roeren
Huh? Nu snap ik er helemáál niets meer vanquote:
Hihi nee maar mocht je me tegen willen houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nu snap ik er helemáál niets meer van
Ik heb die TT niet bedacht hoor
Nnnnnnnnaaaannnnaaannaaanaaanoooonooo ttttttt ééééééééééééééééééééééééééééé'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Het goedje van Mr Ml?
Zou ze? Denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had het meer over de pillen waardoor ze zo aan het spacen is als nu![]()
Tis te merken dat je mannetje weg is héquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat had ik ook nog wel doorIk moest alleen even aan iets anders denken
'Mijn mannetje'?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis te merken dat je mannetje weg is hé
Je meneer!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
'Mijn mannetje'?![]()
![]()
En nee, daar heeft het niks mee te maken
Mr Gbquote:
Dat en pilletjesquote:
Hiihihihihihihihihiquote:
Dank je.quote:
Volgens Schiphol.nl is alles gewoon vertrokken richting Osloquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr
Issie nog in Oslo beland met die aswolk?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je.Komt wel weer goed.
Ik ben off.
*zwaait*
Want die zwaai smiley past nu niet echt.![]()
Oh ze is al weg, hoop maar dat ze haar gedachten een beetje kan verzetten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je.Komt wel weer goed.
Ik ben off.
*zwaait*
Want die zwaai smiley past nu niet echt.![]()
Oh mijn ouders vlogen vandaag naar Malaga, ruim 3 uur vertraging op een vlucht van 2 uurtjes zie ik nu netquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens Schiphol.nl is alles gewoon vertrokken richting Oslo
Oh bah, hopen maar dat ze ergens wat hebben gedronken, gegeten enz.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mijn ouders vlogen vandaag naar Malaga, ruim 3 uur vertraging op een vlucht van 2 uurtjes zie ik nu net
Oh dat zal wel loslopen hoor, de hele reis duurde nu dus 5 uurtjes ipv 2. Niet echt genoeg tijd om van de hongersnood om te komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah, hopen maar dat ze ergens wat hebben gedronken, gegeten enz.
Nee maar 3 uur wachten is nooit fijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat zal wel loslopen hoor, de hele reis duurde nu dus 5 uurtjes ipv 2. Niet echt genoeg tijd om van de hongersnood om te komen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of ik naar de snackbar zal gaan voor ijs
Nou, ik niet hoor. Wat een pulp.quote:
Ja shitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Greys, ik kijk nu de season finale van GA! Heftig!
Geen idee, ik weet niet waar je gebleven bent precies? Ik zou gewoon die andere afleveringen ook kijken, anders snap je de 'kleine' dingetjes op relatiegebied enzo nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja shitIk wil ook.
Maar dan moet ik toch eerst de afleveringen nog kijken die ik nog mis. Toch? Of kan ik zo door naar de SF?
Ik weet niet eens meer waar ik gebleven ben en eerlijk gezegd ben ik gewoon te lui om het helemaal te gaan terugzoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet waar je gebleven bent precies? Ik zou gewoon die andere afleveringen ook kijken, anders snap je de 'kleine' dingetjes op relatiegebied enzo niet
Anders wil ik je wel even inlichten over een paar dingetjes hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar ik gebleven ben en eerlijk gezegd ben ik gewoon te lui om het helemaal te gaan terugzoekenMaar ik zal wel eens kijken, wacht...
Ja, en ik had eerst per ongeluk 24 aangeklikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu dat ik t/m ep. 18 'Suicide is painless' heb gezien.
Is 23 en 24 samen de SFinale?
Die y doet het hem!quote:
Ja, hoe vaak zal die wel niet op één dag gezegd worden?quote:
Knap klote als je iemand welkom wil heten en je voorstelt. Hello, Goobye.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak zal die wel niet op één dag gezegd worden?
quote:
Ja, easy peasy!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Knap klote als je iemand welkom wil heten en je voorstelt. Hello, Goobye.
Voordeel is wel dan visite snel weer weg is, sterker nog, niet eens binnen komen.
quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, easy peasy!
Al werkte het afgelopen zaterdag niet. Strange.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
Oh, rookschoonzus is gister bevallen, jongetje. Net ff geweest, niks aan zo'n baby.
Nog meer nieuws, bedrijfsgoudvis is dood... en er zijn serieus mensen die daar dan van slag over zijn.
Een mail naar het all-mailadres sloot dan ook af met: Ik wens iedereen veel sterkte met dit verlies.
Wij hebben dan ook een briefje naast het aquarium neergelegd als condoleanceregister (en jawel, er zijn mensen die het tekenen) en een doos tissues.
Oh geen idee. Hij is klein, dat viel me wel op en er kwam geen kick uit. Wedden dat dat snel gaat veranderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En is het baby-jochie nog een beetje op gewicht?
Vlag?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik scrol net langs die post over jullie vlag van het weekendje weg
Is die er echt gezet?![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh geen idee. Hij is klein, dat viel me wel op en er kwam geen kick uit. Wedden dat dat snel gaat veranderen.
Oh echt?quote:
Een babykrul. Ter ere van die ene van rookschoonzusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
Getver, wat heeftt Gordon voor raar krulletje
Hoogste tijd, dus kijken na X Factor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Fuck. Ik wilde het na X-factor gaan kijken. Nou ja, ik heb toch al zeker een paar dagen niet meer gejankt dus het is ook wel weer eens tijd
quote:
quote:
Hoe durf je die vraag te stellen, ben nu drie maanden met niks anders bezig dan het Songfestival en dan niet kijken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Dirk? Pisces? Wat doen jullie op zaterdag volgende week? X-factor finale of Songfestival?
Als jullie voor X-factor kiezen ook, zoals het merendeel hier, lieg dan maar gewoon tegen me
Goede styling inderdaad, dit jaar!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy ziet er wel prachtig uit, geweldig jurkje en prachtig haar
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Dirk? Pisces? Wat doen jullie op zaterdag volgende week? X-factor finale of Songfestival?
Als jullie voor X-factor kiezen ook, zoals het merendeel hier, lieg dan maar gewoon tegen me
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe durf je die vraag te stellen, ben nu drie maanden met niks anders bezig dan het Songfestival en dan niet kijken?Ik zit zaterdag gewoon naar het songfestival te kijken dus. Lijkt me wel duidelijk.
Dat doen wij dan wel als zijn metroknuppels komen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:43 schreef Dirkh het volgende:
Gordon zal haar afgebrand hebben.
Shut itquote:
Hiiihihhihihihihiquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
Hemel en aaaaaaaaaaaarde bewegennnnnnnnnnn en d'r borsten ooooooooook
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
Twee nichten?
Ben je anti-BadBoys? Ik vind ze nog steeds leuk
Ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
Twee nichten?
Ben je anti-BadBoys? Ik vind ze nog steeds leuk
Moet jij niet op bed liggen?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef Goodbye het volgende:
Well Hello Ben, I fancy you.
Or do I...
Maybe I'll go for Jerry
SSSSSSSSSSSHTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders moet ik nu weer naar de snackbarBonjourrrrrquote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Bij vlagen, wel lange vlagen, maar inderdaad, vlagenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
Dony zingt bij vlagen ook zo vals als de zangert van de Deense ESF inzending vandaag op de 2e repetitie
Dat had je eerder op de avond al moeten doenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
SSSSSSSSSSSHT
Anders moet ik nu weer naar de snackbar
[..]
Bonjourrrrr
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij vlagen, wel lange vlagen, maar inderdaad, vlagen
Met n 3-jarige in huisquote:
www.thuisbezorgd.nlquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef Greys het volgende:
[SSSSSSSSSSSHT
Anders moet ik nu weer naar de snackbar
Nee, ik heb vandaag erg weinig tijd gehad om ook maar iets te bekijken. Wel Litouwen nog even gekeken en ben er helemaal af, dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die repetitie al gezien van de Denen?
En ze waren zo favoriet bij meWat een teleurstelling.
Die slaapt wel ja...quote:
Neeeeeeeee. Dan bestel ik er ook meteen eten bij enzoquote:
quote:
Nee die is niet thuis.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is heer G thuis nee toch
Ooooooh
Nee omdat je het over de Denen had.
Ahquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die is niet thuis.
En ja, ik combineerde de valsheid van Dony even met de valsheid van de Deense meneer.
Je bent ESF mod of je bent het niet he?
Wat?quote:
Je bedoelt die op geld beluste takke trol? Die er voor gezorgd heeft dat Eigen huis en tuin alleen nog maar door Libellezomerweeksnollen wordt bekeken?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoelt die op geld beluste takke trol? Die er voor gezorgd heeft dat Eigen huis en tuin alleen nog maar door Libellezomerweeksnollen wordt bekeken?
Mwah... ze doet waar ze goed in is.
Mja vind EH&T er niet leuker van geworden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoelt die op geld beluste takke trol? Die er voor gezorgd heeft dat Eigen huis en tuin alleen nog maar door Libellezomerweeksnollen wordt bekeken?
De Libellezomerweeksnollen zitten je nogal dwars he, vandaagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hello!quote:
Ik vind haar echt heel vervelend. Ik kan niet te lang naar haar kijken, laat staan luisteren of ik zap weg. Irritatiefactor +12quote:
De hele week al, iedere dag files door ongelukken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De Libellezomerweeksnollen zitten je nogal dwars he, vandaag
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind haar echt heel vervelend. Ik kan niet te lang naar haar kijken, laat staan luisteren of ik zap weg. Irritatiefactor +12
Wat zijn het?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De Libellezomerweeksnollen zitten je nogal dwars he, vandaag
[..]
Ze leeft mee met Viv, dat begrijp je toch?quote:
Oh ik zag haar ff snel en dacht dat ze emo was. Maar ik zal de volgende keer met mijn ogen open kijken!quote:
Morgenavondddddquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze leeft mee met Viv, dat begrijp je toch?
Poging tot sexy schor. Het leek meer een rochel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef Greys het volgende:
Hoort dit zo?
Oh, nu klinkt het weer wat normaler.
HIihihihihihihihihiquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Kssssst weg met die vieze clown met vlassig snorretje en overdreven mimiek
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:08 schreef Loveless85 het volgende:
Kssssst weg met die vieze clown met vlassig snorretje en overdreven mimiek
Ik ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
Hij doet het wel goed. Vind het ook een lekker nummer.
Ik vond het begin maar matig, maar het werd hoe langer hoe beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:09 schreef Dirkh het volgende:
Hij doet het wel goed. Vind het ook een lekker nummer.
Nee, ik liet expres de i weg natuurlijkquote:
Ik hoorde dat rocheltje ook ff en het geluid was slecht, veel te harde muziek.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ookWas het nou gekloot met geluid daar of lag dat dan toch aan Kelvin?
Hij had ook gewoon te weinig volume in het begin, hij leek in het begin te zoeken naar de juiste toonhoogte.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoorde dat rocheltje ook ff en het geluid was slecht, veel te harde muziek.
Huh wat?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij voelt dat joch zich na een week nóg bezwaard door ons dramadingetje in de zaal
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
*huig*
Whoehoehoeeeeeee
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Door dat gejammer van Sumera voelde Kelvin zich gewoon bezwaard.
Me tooooooquote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef Dirkh het volgende:
Dat meisje mag wel weg, ik hou wel van sexy maar dit is
Neh.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet? Het stofje fluft en wappert er flink op los.
And againquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:44 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:25 schreef Dirkh het volgende:![]()
http://www.thesun.co.uk/s(...)-has-pink-claws.html
Wat? Wat? Ik zat naar de roze nagels van die hond te kijken, wat was er met Ptwish?quote:
Die zat in het voorstukje van Jaap. Ze zoenden in een parkeergaragequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik zat naar de roze nagels van die hond te kijken, wat was er met Ptwish?
Oh lachen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die zat in het voorstukje van Jaap. Ze zoenden in een parkeergarage![]()
![]()
quote:
Zeg, wat loop jij afgrijselijk vreemd te gaan in FF SCquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Dirk, gelukkig laat jij me niet vallen dan op zaterdag![]()
Hij had de vorige keer toch ook een sms van Marco gehad ofzo?quote:
Net een zomerweeksloerie zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wat loop jij afgrijselijk vreemd te gaan in FF SC
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had de vorige keer toch ook een sms van Marco gehad ofzo?
Hij zal wel het idee hebben dat ze nu best buddies zijn ofzo
[..]
Net een zomerweeksloerie zeker?
Alle dames die de Libelle Zomerweek bezoeken en zo Dirks zeer geliefde provincie tot een hel maken....denk ikquote:
In verband met de Libelle zomerweek stopt de intercity naar Almere centrum ook op Almere strand..quote:
Niet alleen mijn week, de mannen op de weg hebben in inmiddels een band. Gister kwam er een busje bouwvakkers naast me rijden, raampje open roept die vent: Lekker he, die Libellewiev'n.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alle dames die de Libelle Zomerweek bezoeken en zo Dirks zeer geliefde provincie tot een hel maken....denk ik
quote:
Is dat het héle drama?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In verband met de Libelle zomerweek stopt de intercity naar Almere centrum ook op Almere strand..
Bij zulke uitspraken heb ik altijd zoiets van, maak het dan gelijk uitquote:
Het leven in de polder gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
raampje open roept die vent: Lekker he, die Libellewiev'n.
Ja maar dan nog... komt ie met zijn foto in beeld, gaat zij hem zitten afzeikenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk stukje? Dat van dat vriendje?Die kent ze net 3 maanden
Was dat niet een parodie op die hoe heet ie ook alweer?quote:
Nou, ik denk meer de inhoud van die treinen.quote:
Rafaëlla zei dat ook ooit bij Idolsquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was dat niet een parodie op die hoe heet ie ook alweer?
Of neem je nou in het ootje?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan nog... komt ie met zijn foto in beeld, gaat zij hem zitten afzeiken
Nee, die kerelt met dat kind en die ex, die hij heeft weggedaan voor z'n carrieeeeerequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Rafaëlla zei dat ook ooit bij Idols
Of bedoel je dat niet?
Ik weet niet wie je bedoeltquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die kerelt met dat kind en die ex, die hij heeft weggedaan voor z'n carrieeeeere
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, die kerelt met dat kind en die ex, die hij heeft weggedaan voor z'n carrieeeeere
Je had het er vorige week nog over, dat je zo'n ander beeld van hem hadquote:
Oké, jij Angela, ik Greysquote:
Nee, ik heb het ookquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat als Erik aan het woord is, dat je dan zegt: Nou sorry hoor!
Of ben ik de enige?
Ohhh, Waylon!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je had het er vorige week nog over, dat je zo'n ander beeld van hem had
Je bent niet de enigequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:50 schreef Dirkh het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat als Erik aan het woord is, dat je dan zegt: Nou sorry hoor!
Of ben ik de enige?
Daar hadden ze het in de F&F SC ook al over, maar ik vind de make-up van Edsiel opvallender geloof ikquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy ziet er prachtig uit qua haar en jurk, maar die make-up, hoeveel blusher kon de visagie kwijt
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar hadden ze het in de F&F SC ook al over, maar ik vind de make-up van Edsiel opvallender geloof ik
Of ik zie het gewoon steeds niet, die ontplofte make-updoos van Wennepen.
Ach, je hebt mij. Wat maakt het uit.quote:
Jaaa! Die! Eindelijkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhh, Waylon!
Ik dacht een kandidaat aan dit programma
Oh nou ik zal nog eens goed opletten dan!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zie je als je haar van dichtbij ziet, zodra ze schuin gaat staan naar de kandidaat toe, ik schrok me net een hoedje, van ver ziet ze er super uit
Ik ben een beetje een vrieskist, je kent me toch?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ken mijn grenzen, Angela is misschien nog wel een beetje gewillig.
Ah inderdaad. You are só rightquote:
Gewoon een paar afleveringen SATC met haar kijken, Dirkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou ik zal nog eens goed opletten dan!
[..]
Ik ben een beetje een vrieskist, je kent me toch?![]()
Dat moet langzaam ontdooien
quote:Ah inderdaad. You are só right
Tha Loooooveboat, promisses something for everyoooooneeeeequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Soon we'll be making another runnnnnnnnnnnn
Ik ook.quote:
Nee, Edsillia leest hier mee. Ik roep het zelf in ieder geval al vanaf dag 1quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:59 schreef Greys het volgende:
Ben ik nou de enige die verbaasd is dat Edsiel ook The Love Boat zong?![]()
Of hadden ze het daar al eerder over en hadden jullie het dáárvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |