Wat? Wat? Ik zat naar de roze nagels van die hond te kijken, wat was er met Ptwish?quote:
Die zat in het voorstukje van Jaap. Ze zoenden in een parkeergaragequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat? Wat? Ik zat naar de roze nagels van die hond te kijken, wat was er met Ptwish?
Oh lachen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die zat in het voorstukje van Jaap. Ze zoenden in een parkeergarage![]()
![]()
quote:
Zeg, wat loop jij afgrijselijk vreemd te gaan in FF SCquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Dirk, gelukkig laat jij me niet vallen dan op zaterdag![]()
Hij had de vorige keer toch ook een sms van Marco gehad ofzo?quote:
Net een zomerweeksloerie zeker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zeg, wat loop jij afgrijselijk vreemd te gaan in FF SC
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij had de vorige keer toch ook een sms van Marco gehad ofzo?
Hij zal wel het idee hebben dat ze nu best buddies zijn ofzo
[..]
Net een zomerweeksloerie zeker?
Alle dames die de Libelle Zomerweek bezoeken en zo Dirks zeer geliefde provincie tot een hel maken....denk ikquote:
In verband met de Libelle zomerweek stopt de intercity naar Almere centrum ook op Almere strand..quote:
Niet alleen mijn week, de mannen op de weg hebben in inmiddels een band. Gister kwam er een busje bouwvakkers naast me rijden, raampje open roept die vent: Lekker he, die Libellewiev'n.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alle dames die de Libelle Zomerweek bezoeken en zo Dirks zeer geliefde provincie tot een hel maken....denk ik
quote:
Is dat het héle drama?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
In verband met de Libelle zomerweek stopt de intercity naar Almere centrum ook op Almere strand..
Bij zulke uitspraken heb ik altijd zoiets van, maak het dan gelijk uitquote:
Het leven in de polder gaat niet over rozen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:45 schreef Dirkh het volgende:
raampje open roept die vent: Lekker he, die Libellewiev'n.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |