Ik wacht echt al wéken op een spontane uitnodiging. Zo van dat we ook kunnen muurdrukken en zulksquote:
Ja, en dat is een mod hè?!quote:
Ik had haar ook nog subtiel gePMd, zo van 'Ja he komt er nog eens wat van?????' (maar dan andersquote:
Ik had haar ook gePMd, maar ze is druk met haar eigen pannetje volgens mijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had haar ook nog subtiel gePMd, zo van 'Ja he komt er nog eens wat van?????' (maar dan anders) maar ik denk dat ze in d'r pannen staat te roeren
Echwel dak ga gastmoddenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had haar ook nog subtiel gePMd, zo van 'Ja he komt er nog eens wat van?????' (maar dan anders) maar ik denk dat ze in d'r pannen staat te roeren
Huh? Nu snap ik er helemáál niets meer vanquote:
Hihi nee maar mocht je me tegen willen houdenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh? Nu snap ik er helemáál niets meer van
Ik heb die TT niet bedacht hoor
Nnnnnnnnaaaannnnaaannaaanaaanoooonooo ttttttt ééééééééééééééééééééééééééééé'!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
Het goedje van Mr Ml?
Zou ze? Denk je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had het meer over de pillen waardoor ze zo aan het spacen is als nu![]()
Tis te merken dat je mannetje weg is héquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:59 schreef Goodbye het volgende:
Ja, dat had ik ook nog wel doorIk moest alleen even aan iets anders denken
'Mijn mannetje'?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis te merken dat je mannetje weg is hé
Je meneer!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
'Mijn mannetje'?![]()
![]()
En nee, daar heeft het niks mee te maken
Mr Gbquote:
Dat en pilletjesquote:
Hiihihihihihihihihiquote:
Dank je.quote:
Volgens Schiphol.nl is alles gewoon vertrokken richting Osloquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonjourrrrrrr
Issie nog in Oslo beland met die aswolk?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je.Komt wel weer goed.
Ik ben off.
*zwaait*
Want die zwaai smiley past nu niet echt.![]()
Oh ze is al weg, hoop maar dat ze haar gedachten een beetje kan verzetten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dank je.Komt wel weer goed.
Ik ben off.
*zwaait*
Want die zwaai smiley past nu niet echt.![]()
Oh mijn ouders vlogen vandaag naar Malaga, ruim 3 uur vertraging op een vlucht van 2 uurtjes zie ik nu netquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens Schiphol.nl is alles gewoon vertrokken richting Oslo
Oh bah, hopen maar dat ze ergens wat hebben gedronken, gegeten enz.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh mijn ouders vlogen vandaag naar Malaga, ruim 3 uur vertraging op een vlucht van 2 uurtjes zie ik nu net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |