Oh dat zal wel loslopen hoor, de hele reis duurde nu dus 5 uurtjes ipv 2. Niet echt genoeg tijd om van de hongersnood om te komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah, hopen maar dat ze ergens wat hebben gedronken, gegeten enz.
Nee maar 3 uur wachten is nooit fijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat zal wel loslopen hoor, de hele reis duurde nu dus 5 uurtjes ipv 2. Niet echt genoeg tijd om van de hongersnood om te komen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of ik naar de snackbar zal gaan voor ijs
Nou, ik niet hoor. Wat een pulp.quote:
Ja shitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Greys, ik kijk nu de season finale van GA! Heftig!
Geen idee, ik weet niet waar je gebleven bent precies? Ik zou gewoon die andere afleveringen ook kijken, anders snap je de 'kleine' dingetjes op relatiegebied enzo nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja shitIk wil ook.
Maar dan moet ik toch eerst de afleveringen nog kijken die ik nog mis. Toch? Of kan ik zo door naar de SF?
Ik weet niet eens meer waar ik gebleven ben en eerlijk gezegd ben ik gewoon te lui om het helemaal te gaan terugzoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet waar je gebleven bent precies? Ik zou gewoon die andere afleveringen ook kijken, anders snap je de 'kleine' dingetjes op relatiegebied enzo niet
Anders wil ik je wel even inlichten over een paar dingetjes hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar ik gebleven ben en eerlijk gezegd ben ik gewoon te lui om het helemaal te gaan terugzoekenMaar ik zal wel eens kijken, wacht...
Ja, en ik had eerst per ongeluk 24 aangeklikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu dat ik t/m ep. 18 'Suicide is painless' heb gezien.
Is 23 en 24 samen de SFinale?
Die y doet het hem!quote:
Ja, hoe vaak zal die wel niet op één dag gezegd worden?quote:
Knap klote als je iemand welkom wil heten en je voorstelt. Hello, Goobye.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak zal die wel niet op één dag gezegd worden?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |