Oh dat zal wel loslopen hoor, de hele reis duurde nu dus 5 uurtjes ipv 2. Niet echt genoeg tijd om van de hongersnood om te komenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh bah, hopen maar dat ze ergens wat hebben gedronken, gegeten enz.
Nee maar 3 uur wachten is nooit fijn.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh dat zal wel loslopen hoor, de hele reis duurde nu dus 5 uurtjes ipv 2. Niet echt genoeg tijd om van de hongersnood om te komen
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik twijfel nu of ik naar de snackbar zal gaan voor ijs
Nou, ik niet hoor. Wat een pulp.quote:
Ja shitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:30 schreef Goodbye het volgende:
Oh, Greys, ik kijk nu de season finale van GA! Heftig!
Geen idee, ik weet niet waar je gebleven bent precies? Ik zou gewoon die andere afleveringen ook kijken, anders snap je de 'kleine' dingetjes op relatiegebied enzo nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja shitIk wil ook.
Maar dan moet ik toch eerst de afleveringen nog kijken die ik nog mis. Toch? Of kan ik zo door naar de SF?
Ik weet niet eens meer waar ik gebleven ben en eerlijk gezegd ben ik gewoon te lui om het helemaal te gaan terugzoekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet niet waar je gebleven bent precies? Ik zou gewoon die andere afleveringen ook kijken, anders snap je de 'kleine' dingetjes op relatiegebied enzo niet
Anders wil ik je wel even inlichten over een paar dingetjes hoorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waar ik gebleven ben en eerlijk gezegd ben ik gewoon te lui om het helemaal te gaan terugzoekenMaar ik zal wel eens kijken, wacht...
Ja, en ik had eerst per ongeluk 24 aangeklikt.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu dat ik t/m ep. 18 'Suicide is painless' heb gezien.
Is 23 en 24 samen de SFinale?
Die y doet het hem!quote:
Ja, hoe vaak zal die wel niet op één dag gezegd worden?quote:
Knap klote als je iemand welkom wil heten en je voorstelt. Hello, Goobye.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, hoe vaak zal die wel niet op één dag gezegd worden?
quote:
Ja, easy peasy!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Knap klote als je iemand welkom wil heten en je voorstelt. Hello, Goobye.
Voordeel is wel dan visite snel weer weg is, sterker nog, niet eens binnen komen.
quote:
Sorry.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, easy peasy!
Al werkte het afgelopen zaterdag niet. Strange.
quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:19 schreef Dirkh het volgende:
Oh, rookschoonzus is gister bevallen, jongetje. Net ff geweest, niks aan zo'n baby.
Nog meer nieuws, bedrijfsgoudvis is dood... en er zijn serieus mensen die daar dan van slag over zijn.
Een mail naar het all-mailadres sloot dan ook af met: Ik wens iedereen veel sterkte met dit verlies.
Wij hebben dan ook een briefje naast het aquarium neergelegd als condoleanceregister (en jawel, er zijn mensen die het tekenen) en een doos tissues.
Oh geen idee. Hij is klein, dat viel me wel op en er kwam geen kick uit. Wedden dat dat snel gaat veranderen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En is het baby-jochie nog een beetje op gewicht?
Vlag?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Ik scrol net langs die post over jullie vlag van het weekendje weg
Is die er echt gezet?![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh geen idee. Hij is klein, dat viel me wel op en er kwam geen kick uit. Wedden dat dat snel gaat veranderen.
Oh echt?quote:
Een babykrul. Ter ere van die ene van rookschoonzusquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:33 schreef Dirkh het volgende:
Getver, wat heeftt Gordon voor raar krulletje
Hoogste tijd, dus kijken na X Factor!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt?
Fuck. Ik wilde het na X-factor gaan kijken. Nou ja, ik heb toch al zeker een paar dagen niet meer gejankt dus het is ook wel weer eens tijd
quote:
quote:
Hoe durf je die vraag te stellen, ben nu drie maanden met niks anders bezig dan het Songfestival en dan niet kijken?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Dirk? Pisces? Wat doen jullie op zaterdag volgende week? X-factor finale of Songfestival?
Als jullie voor X-factor kiezen ook, zoals het merendeel hier, lieg dan maar gewoon tegen me
Goede styling inderdaad, dit jaar!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wendy ziet er wel prachtig uit, geweldig jurkje en prachtig haar
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:35 schreef Greys het volgende:
Dirk? Pisces? Wat doen jullie op zaterdag volgende week? X-factor finale of Songfestival?
Als jullie voor X-factor kiezen ook, zoals het merendeel hier, lieg dan maar gewoon tegen me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |