quote:
Nee die is niet thuis.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
is heer G thuis nee toch
Ooooooh
Nee omdat je het over de Denen had.
Ahquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee die is niet thuis.
En ja, ik combineerde de valsheid van Dony even met de valsheid van de Deense meneer.
Je bent ESF mod of je bent het niet he?
Wat?quote:
Je bedoelt die op geld beluste takke trol? Die er voor gezorgd heeft dat Eigen huis en tuin alleen nog maar door Libellezomerweeksnollen wordt bekeken?quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoelt die op geld beluste takke trol? Die er voor gezorgd heeft dat Eigen huis en tuin alleen nog maar door Libellezomerweeksnollen wordt bekeken?
Mwah... ze doet waar ze goed in is.
Mja vind EH&T er niet leuker van geworden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoelt die op geld beluste takke trol? Die er voor gezorgd heeft dat Eigen huis en tuin alleen nog maar door Libellezomerweeksnollen wordt bekeken?
De Libellezomerweeksnollen zitten je nogal dwars he, vandaagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:01 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hello!quote:
Ik vind haar echt heel vervelend. Ik kan niet te lang naar haar kijken, laat staan luisteren of ik zap weg. Irritatiefactor +12quote:
De hele week al, iedere dag files door ongelukken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De Libellezomerweeksnollen zitten je nogal dwars he, vandaag
[..]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik vind haar echt heel vervelend. Ik kan niet te lang naar haar kijken, laat staan luisteren of ik zap weg. Irritatiefactor +12
Wat zijn het?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
De Libellezomerweeksnollen zitten je nogal dwars he, vandaag
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |