Zie de lapo van het vorige topicquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Hey!
Lapo-er maakt een nieuw topic he!![]()
http://www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=UrkxEtjNARo
Dinsdag 1e halve finale, donderdag 2e halve finale (met Sieneke), zaterdag finale.quote:
quote:
Ja, eh, door een slotje heen posten telt nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de lapo van het vorige topic![]()
En ik had geroepen dat ik al aan het knutselen was.
En anders maar wel![]()
SHALALIE!
Dat vroeg ik me ook afquote:
Bekijk hier het filmpje!quote:Sieneke donderdag 20 mei
In deze aflevering vertelt Sieneke over haar belevenissen van donderdag 20 mei.
Ze geeft een rondleiding in haar hotelkamer en ze laat haar outfit voor de halve finale zien! Daarnaast vertelt ze dat ze naar de Koninklijke familie is geweest, daar is ze geinterviewd door de pers tevens zie je beelden van de fotoshoot en vertelt ze over de gezelligheid met Marianne Weber.
Ah welnee, je smult ervanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef Paul het volgende:
Greys je Sieneke gekheid begint eng te worden
Das waarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah welnee, je smult ervan
En ik zou gekker zijn als ik het in ESF níet over Sieneke had, right?
Nou, dan léért Europa dat maar eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:40 schreef Helly het volgende:
En Europa snapt toch helemaal niet dat dat een orgel is en dat daar normaal van die mannetjes op staan.
Ik denk dat de combinatie Nederland <-> draaiorgel verrassend bekend isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
Zit er een echt draaiorgel in het beginfilmpje, het introfilmpje voordat ze op moet?
Nee he?
En anders leggen de commentatoren van de betreffende landen het wel uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat de combinatie Nederland <-> draaiorgel verrassend bekend is
Ik kan me niet voorstellen dat er niks over gezegd wordt in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders leggen de commentatoren van de betreffende landen het wel uit![]()
Ja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er niks over gezegd wordt in ieder geval.
Wij horen toch altijd allerlei "weetjes"?
Mwah, stukken minder ouwelijk dan tijdens het NSF in die Weber-kleding, vind ikquote:
Nou ik zie een pensionado die naar de bingoavond in Torremolinos gaat, ook zo dit truitje uit het rek pakken hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, stukken minder ouwelijk dan tijdens het NSF in die Weber-kleding, vind ik
True, truequote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:04 schreef Helly het volgende:
[..]
Nou ik zie een pesionado die naar de bingoavond in Torremolinos gaat ook zo dit truitje uit het rek pakken hoor![]()
Die mensen moeten ze ook gewoon slaan vind ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:04 schreef Helly het volgende:
[..]
Nou ik zie een pensionado die naar de bingoavond in Torremolinos gaat, ook zo dit truitje uit het rek pakken hoor![]()
Hoezo? Men moet daar toch ook van alle deelnemers alle camerastandpunten enzo repeteren?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:28 schreef Paul het volgende:
Waarom is Sieneke al zo vroeg daar en waarom repeteren ze zoveel, wel wat overdreven
Sieneke vandaag 18 jaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:22 schreef lezzer het volgende:
Rijdt zij nou zelf ?![]()
Ik dacht dat zij nog helemaal geen 18 was?
Bron: songfestival.nlquote:Sieneke trekt veel bekijks bij tweede repetitie
Sieneke heeft zaterdagmiddag voor de tweede keer gerepeteerd op het podium van de Telenor Arena in Oslo. Ook deze repetitie is weer uiterst soepel verlopen en Sieneke heeft er dan ook een goed gevoel over. “Ik weet natuurlijk niet wat de mensen thuis er van zullen vinden, maar ik denk dat wij er alles aan hebben gedaan om het goed over te laten komen. Woensdag staan er nog twee dress rehearsels op het programma en donderdag moet het dan echt gaan gebeuren”, aldus Sieneke.
Tijdens de tweede repetitie waren zowel Sieneke, de backing vocals en de twee mimespelers ‘in vol ornaat’. Tijdens de aansluitende persconferentie stond Sieneke de massaal toegestroomde pers zowel in het Nederlands als in het Engels te woord. Sieneke baarde voorafgaand aan haar persconferentie veel opzien door te arriveren in de inmiddels omgedoopte ‘Sieneke mobiel’, eenzelfde auto waarmee zij ook bij het vertrek vanaf Schiphol verscheen.
quote:Een warm welkom voor Sieneke bij de ambassadeur
Sieneke werd vanmiddag hoogstpersoonlijk bij de Nederlandse ambassadeur, Richard van Rijssen, thuis in Oslo ontvangen.
Een bijzondere ontmoeting waarbij de ambassadeur uitsprak veel vertrouwen in Sieneke te hebben, was het alleen al niet dat de cijfers erop wijzen dat Sieneke een grote kans heeft om te winnen.
Sieneke bedankte de ambassadeur daarop voor zijn gastvrijheid en vertelde dat ze Noorwegen een erg mooi land vindt. Tot slot Sieneke gaf hem een aantal cadeautjes voor hem en zijn medewerkers.
Oh ik ben echt helemaal in m'n sas met dat orgel en die 2 in het blauw erbijquote:
quote:
Als Sieneke wint, ga ik naakt door de binnenstad van Amsterdam rennenquote:Op zondag 23 mei 2010 18:02 schreef Mellebelleke het volgende:
Sieneke gaat winnen
QFTquote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Als Sieneke wint, ga ik naakt door de binnenstad van Amsterdam rennen
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik zou het stoerder vinden als je naakt door Staphorst of een willekeurig ander conservatief oord zou rennen (buiten kerktijd uiteraard).quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hoewel ik de AANwezigheid van Sieneke betreur, vind ik het wel sneu voor Vader Abraham dat hij er niet bij kan zijn.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
Sieneke betreurt afwezigheid Pierre Kartner
Sieneke vindt het erg jammer dat Pierre Kartner niet kan afreizen naar Oslo. "Ik zal Pierre missen", laat ze maandag weten. Kartner zou dinsdag naar de Noorse hoofdstad komen om de zangeres te steunen tijdens de halve finale voor het Songfestival. De componist van 'Ik ben verliefd (Shala Lie)' kampt echter met rugklachten en ziet op last van zijn arts af van de reis. Dat laat de Tros maandag weten.
"De internationale pers keek uit naar zijn komst. We hadden nog een paar leuke persmomenten in de planning staan", zegt een teleurgestelde Sieneke. "Ik ga hem zeker even bellen om hem beterschap te wensen."
"Ik vind het echt vreselijk jammer", laat de 75-jarige Kartner weten. "Ik wil haar alle succes wensen tijdens de halve finale en ik ga er helemaal van uit dat ze zaterdag in de finale staat."
Donderdag neemt Sieneke deel aan de tweede halve finale voor het Songfestival. Als de 18-jarige zangeres bij de beste tien eindigt, staat ze twee dagen later in de finale.
© [CopyRight 2010, Novum]
je ging toch al naakt door de straat rennen als ze de finale haalde, je bent wel aan het terugkrabbelen...quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Onzin. Je merkt het heus wel aan haar zang of ze er wel of niet last van heeft donderdagavond.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
Het zwarte schaap voor als we falen is dus alweer van stal gehaald?
Hadden we toch al? Vader Abraham kan het liedje niet promotenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:57 schreef Loveless85 het volgende:
Het zwarte schaap voor als we falen is dus alweer van stal gehaald?
Ik denk met de piemel van Jan in haar keelquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe zal Sieneke vanavond kijken? Vanuit haar hotelkamer, vanuit de zaal, vanuit een ruimte waar ze samen kijken?
Wel toevallig dat die keelpijn weer opspeelt nadat haar ouders EN JAN gearriveerd zijn is Oslo.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk met de piemel van Jan in haar keel
Gut zegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk met de piemel van Jan in haar keel
Echt heel apart dat zij Tom Dice zo enorm laag hebben staan ook, terwijl hij bij de meeste bookmakers als winnaar vanavond genoemd wordtquote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef Dirkh het volgende:
Google zet Sieneke op laatste plaats
Google ziet Sieneke niet zitten als winnaar van het songfestival. Sterker nog, Sieneke zal geen punten halen en hierdoor als laatste eindigen.
Deze voorspelling is te zien op Google Trends en gebaseerd op de zoekopdrachten.
Bijzonder is dat kanshebbers als InCulto en Tom Dice laag eindigen. Duitsland staat vooralsnog bovenaan.
Ik vond ze bijzonder schijnheilig met zijn twee.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:41 schreef Urquhart het volgende:
Cornald Maas nu bij RTL Boulevard: "Andere commentatoren van o.a. Zweden en Denemarken zijn zeer positief over Sha-la-lie, en geven Nederland best een kans"
Albert Verlinde: "Als ze wint eet ik de hoed van Vader Abraham op"![]()
Idd, vooral Verlinde die nu ineens Vader Abraham leek te prijzenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ze bijzonder schijnheilig met zijn twee.
Eerst wekenlang Sieneke afzeiken en nu had Albert het ineens ook over 'dat schattige Brabantse meiske' als hij het over Sieneke had
Ik heb een deel van het stuk gezien en gut zeg, ik heb er maar 1 reactie op:quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:41 schreef Urquhart het volgende:
Albert Verlinde: "Als ze wint eet ik de hoed van Vader Abraham op"![]()
Precies, die eerste halve finale vond ik op België en Servië na naar maar matig. En ik hoorde dat Sieneke moet zingen na drie ballads ofzo, dus ze valt sowieso op.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:24 schreef Bep het volgende:
Ik heb de uitzending net bekeken en als je dan Sieneke daarna luisterd en bekijkt met dat orgel gaat ze het winnen![]()
Let maar op
Ik neem hem maar over want ik zie dit ook niet gebeuren.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:03 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ff quotenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem hem maar over want ik zie dit ook niet gebeuren.
quote:Sieneke zegt net in interview op BBC3: "It's a simple song that goes not out your head." 37 minutes ago via TweetDeck
Nou, doe eens liefquote:
Nou idd. Die vind ik vele malen erger dan een keer Shalalie op een draaiorgel op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben Tieneke Schouten al, dus daar hebben ze geen draaiorgel voor nodig.
Die reclames zijn idd vreselijk!quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou idd. Die vind ik vele malen erger dan een keer Shalalie op een draaiorgel op de parkeerplaats.
Ze komt uit gelderland.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond ze bijzonder schijnheilig met zijn twee.
Eerst wekenlang Sieneke afzeiken en nu had Albert het ineens ook over 'dat schattige Brabantse meiske' als hij het over Sieneke had
Ja die zijn ook tenenkrommend slecht. Maar 4 uur shalalie op repeat op een draaiorgel is ook wel een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 26 mei 2010 10:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze hebben Tieneke Schouten al, dus daar hebben ze geen draaiorgel voor nodig.
Het is alleen buiten he. En steeds twee gewone liedjes en dan weer Shalalie. Dus als je die supermarkt inloopt als niet-Shalalie-liefhebber hoor je hooguit... wat?.... 15 seconden van het nummer?quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja die zijn ook tenenkrommend slecht. Maar 4 uur shalalie op repeat op een draaiorgel is ook wel een beetje teveel van het goede
Eerlijk is eerlijk, dit jaar gooien we het al over een totaal andere boeg. Een popliedje (Edsilia) werkte niet, een ballad (Glennis) werkte niet, nichterig (Toppers) werkte niet.quote:Op woensdag 26 mei 2010 10:56 schreef lili4 het volgende:
Toen mijn zoon (in het buitenland) enkele dagen geleden met zijn vrienden de liedjes van het songfestival op youtube beluisterde, hadden ze veschillende meningen, het ene goed, het andere weer minder. Plots lagen ze allen in een deuk van het lachen... ze hoorden het Nederlandse lied. Ze vonden het in elk geval niets, zo een lied van dertig jaar geleden... Nou, voor mij mogen ze het volgend jaar ook over een totaal andere boeg gooien hoor. Dit ziet er niet meer uit. Ik denk dus ook dat dit totaal NIET aanspreekt in Europa.
Als dit liedje zou winnen ben ik echt mijn vertrouwen kwijt in de mensheidquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:18 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij hebben we nog nooit iets dergelijks gedaan, en valt dus bijna niet te voorspellen wat het gaat doen.
En, ik heb het al eerder gezegd, er zijn echt hele volksstammen die de hele dag naar dit soort muziek luisteren. Ook buiten Nederland.
Nee, maar goed, het is dan ook geen X-factor waarin ze een nieuw idool zoeken hequote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Als dit liedje zou winnen ben ik echt mijn vertrouwen kwijt in de mensheid![]()
Ja ik ben het met je eens dat er veel mensen naar luisteren. Niet alleen binnen Nederland maar ook in het buitenland. Maar erg populair onder de hele bevolking wordt dit soort muziek nooit!
Nou enquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, maar goed, het is dan ook geen X-factor waarin ze een nieuw idool zoeken he
quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp dus dat die Sieneke vanavond voor de leeuwen wordt gegooid met haar inzending?![]()
Ik had ook begrepen dat er vanavond op andere zenders o.a. het Nederlandse elftal speelt,mag
je raden waar mijn interesse naar uitgaat
Die heeft straks ten minste een overwinning te vieren omdat het Nederlands Elftal gaat winnen. Dat liever dan de jammerlijke ondergang van Sieneke.quote:
VERRASSING!!!!quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:35 schreef FP128 het volgende:
Ik begrijp dus dat die Sieneke vanavond voor de leeuwen wordt gegooid met haar inzending?![]()
Ik had ook begrepen dat er vanavond op andere zenders o.a. het Nederlandse elftal speelt,mag
je raden waar mijn interesse naar uitgaat
en we willen wel een verslag zien ni dit topic zodat we ook zeker weten dat hij gekeken heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VERRASSING!!!!
Sieneke hoeft morgen pas, dus je kan alletwee kijken!![]()
Nu ben je blij he!
Dat is dus gewoon klinkklare onzin.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:31 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja ik ben het met je eens dat er veel mensen naar luisteren. Niet alleen binnen Nederland maar ook in het buitenland. Maar erg populair onder de hele bevolking wordt dit soort muziek nooit!
Ik denk dat het wel mee valt wat betreft de Nederlandse verkopen van Jan Smit en Frans Bauer maar zal niet ontkennen dat ze vrij hoog staan. Maar om het nog maar eens te herhalen. Dat is voornamelijk onder een bepaalde groep van de Nederlandse bevolking. En persoonlijk vind ik dat niet representatief.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:45 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon klinkklare onzin.
Frans Bauer is in Nederland zo'n beetje de bestverkopende artiest... Jan Smit doet het ook best wel leuk.
Daar kun je wat van vinden, en het kan je smaak niet zijn, maar zeggen dat het niet populair onder de bevolking wordt is gewoon kul.
Lees dit eens bijvoorbeeld: http://www.volkskrant.nl/(...)_baart_de_echte_hits
Uit 2007 alweer.
Ja, volkse doorsnee mensen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:57 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is voornamelijk onder een bepaalde groep van de Nederlandse bevolking. En persoonlijk vind ik dat niet representatief.
quote:Volgens Billboard Magazine is Rieu de bestverkopende mannelijke artiest wereldwijd. Dat heeft zijn manager maandag bekendgemaakt.
Oh ja, van Sieneke begrijp ik het wel, ik zou die kans ook grijpen. En dat doorgewinterde artiesten er niet aan beginnen ligt ook aan het imago van het Songfestival in Nederland, het kneuzenclubje van Cornald Maas, daar wil je niet mee geassocieerd worden. Maar andere landen nemen het festival en hun inzending over het algemeen een stuk serieuzer. Dat zullen wij in Nederland ook moeten doen, wil het ooit echt nog wat worden.quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:08 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Ik denk alleen dat een doorgewinterd artiest er niet aan begint.
Voor Sieneke is dit een kans uit duizenden. Er zijn heel veel zangeresjes in dat genre, en dit zal haar zeker geen windeieren leggen. Zo zal ze het ook echt wel bekijken. In ieder geval haar management.
En mevrouw Weber is ook niet helemaal achterlijk, die bekijk dit ook zakelijk lijkt me.
Wat is er nou weer mis met Sienekequote:Op woensdag 26 mei 2010 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh ja, van Sieneke begrijp ik het wel, ik zou die kans ook grijpen. En dat doorgewinterde artiesten er niet aan beginnen ligt ook aan het imago van het Songfestival in Nederland, het kneuzenclubje van Cornald Maas, daar wil je niet mee geassocieerd worden. Maar andere landen nemen het festival en hun inzending over het algemeen een stuk serieuzer. Dat zullen wij in Nederland ook moeten doen, wil het ooit echt nog wat worden.
Ze bedoelt toch gewoon dat Sieneke een beginnende artiest is, niks aan gelogen lijkt me.quote:
Ik zou het al een stunt vinden als ze doorgaat naar de finalequote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef Dizer het volgende:
Ben ik nou gewoon gek of denk ik dat Nederland toch best een kans maakt om te winnen
Dat gaat ze zekerquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het al een stunt vinden als ze doorgaat naar de finale
Ik ookquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben al nerveus voor Sieneke voor morgen![]()
![]()
De algemene opinie van jou, of van... van wie?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
Nou de 1e dressrehearsal is achter de rug... het liedje springt er heel erg uit ten opzichte van wat er voor komt maar de algemene opinie is toch dat ze net als Finland tekort gaat komen...
de bloggersquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:14 schreef Greys het volgende:
[..]
De algemene opinie van jou, of van... van wie?
Ehm, plassertrekkende pipo, Sieneke komt pas morgen heurquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
Paprikachips eten en aan de plassert trekken
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
Plasserttrekken is met 2 keer een 't'quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, plassertrekkende pipo, Sieneke komt pas morgen heur
Neee gvdquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ehm, plassertrekkende pipo, Sieneke komt pas morgen heur
Stop die plassert ook eens even wegquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Neee gvd, ik dacht vandaag.
Paprikachips teruglegt
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stop die plassert ook eens even weg
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
TheV kickt niet op Sieneke, plassertgewijsgezien toch?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat toch, gaat iedereen nu op TheVulture toer hierzo?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
TheV kickt niet op Sieneke, plassertgewijsgezien toch?
Of heb ik iets gemist?
TheVulture moet toch niks hebben van Sieneke op die manier?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is dat toch, gaat iedereen nu op TheVulture toer hierzo?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
TheVulture moet toch niks hebben van Sieneke op die manier?
Ja das volgens mij meer zn cup of kwak teaquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee het geouwehoer over trekken, rukken en kwakken, daar ging het me om
Daar denkt Jan heel anders overquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het op een of andere manier zeer ongepast om het over kwakken en rukken te hebben in het Sieneketopic.
Alsof ik het altijd alleen maar over piemels hebquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, maar daar is het niveau altijd op plassertjemodus, vandaar
De stem moet natuurlijk wel een beetje doorgesmeerd wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zou Onze Sien aan seks voor de wedstrijd doen?
Of ze heeft Jan beloofd dat hij haar bloempje mag plukken als ze finale haaltquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
De stem moet natuurlijk wel een beetje doorgesmeerd worden
Idd, die backings...kan daar niks aan gedaan wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
De dress rehearsal van Sieneke van vandaag.
Nou zit heur haar toch weer anders!
En de backings helaas toch nog in het saaie lullige totaal niet bijpassende zwart![]()
<object width="505" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uZdC8RJE96c&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/uZdC8RJE96c&hl=nl_NL&fs=1&" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="505" height="385"></embed></object>
quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, die backings...kan daar niks aan gedaan worden
Dan hadden ze net zo goed op de band kunnen staan en thuis kunnen blijvenquote:
Ze is inmiddels een flink stuk gestegen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:29 schreef Dirkh het volgende:
Google zet Sieneke op laatste plaats
Google ziet Sieneke niet zitten als winnaar van het songfestival. Sterker nog, Sieneke zal geen punten halen en hierdoor als laatste eindigen.
Deze voorspelling is te zien op Google Trends en gebaseerd op de zoekopdrachten.
Bijzonder is dat kanshebbers als InCulto en Tom Dice laag eindigen. Duitsland staat vooralsnog bovenaan.
Hoe significant was deze google ranking bij de vorige ESF?quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is inmiddels een flink stuk gestegen.
Ze gaat al bijna Tom Dice voorbijquote:Op woensdag 26 mei 2010 21:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze is inmiddels een flink stuk gestegen.
Totaal niet, nu ook niet, maar het zegt wat over de trend.quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:17 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hoe significant was deze google ranking bij de vorige ESF?
Ik denk dat ze een blijvertje gaat worden in de Underground Nijmeegse Kappers-Scene, ook wel bekend als de UNKS.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Denken jullie eigenlijk dat ze een blijvertje gaat worden in de Nederlandse volksmuziek genre?
sta je er smorgens mee op?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:24 schreef FANN het volgende:ik zweer het als je dat kutliedje een paar keer luistert gaat het echt niet meer uit je kop
Ik zou zeggen, rood, wit & blauw en delfstblauw&oranje op t knettergeile LED scherm erachterquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:28 schreef Urquhart het volgende:
Doe ze gewoon iets knaloranje aan...past bij het liedje en het valt op
Held!! Ik ga morgen vrienden maken!quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:08 schreef MadMaster het volgende:
Voor degene voor wie 3 minuten Sieneke way too much is heb ik een ShortKut Version in elkaar geflanst:
Klik hier...
Ook te gebruiken als ringtone...
Bronquote:Sieneke blijkt erg bijgelovig
OSLO - Onze Sieneke kreeg in Oslo kamer 1313 toegewezen en besloot snel van kamer te wisselen.
Sieneke nam het zekere voor het onzekere en nam de kamer van haar coach Marianne Weber.
Of het vermijden van dit ongeluksgetal zal helpen, zullen we donderdagavond weten. Sieneke staat dan in de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival.
Mag dat?quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:28 schreef Frederic het volgende:
Ik ga er (als belg) echt keihard op stemmen morgen!
Godzijdank mag dat niet.quote:Op donderdag 27 mei 2010 01:28 schreef Frederic het volgende:
Heb net een interview gezien met Sieneke en ben helemaal gesmoltenWat een lief meisje...
Ik ga er (als belg) echt keihard op stemmen morgen!![]()
quote:Op donderdag 27 mei 2010 06:48 schreef Bep het volgende:
Zo , ik ben er hier klaar voor , nog snel een dagje werken en dan........
Sieneke![]()
![]()
.. opnieuw een afgang voor Nederlandquote:Op donderdag 27 mei 2010 06:48 schreef Bep het volgende:
Zo , ik ben er hier klaar voor , nog snel een dagje werken en dan........
quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:20 schreef amaranta het volgende:
Als hoeveelste moet Ze ?
quote:Op woensdag 26 mei 2010 22:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Totaal niet, nu ook niet, maar het zegt wat over de trend.
Nou het is niet alleen een trend, er zit wel een berekening achter.quote:Op donderdag 27 mei 2010 08:54 schreef Loveless85 het volgende:
Het is gewoon een trendrapport hé, het zegt verder natuurlijk totaal niks. En ik weet niet of ze er nog een bepaalde berekening achter hangen, anders is het natuurlijk vrij logisch dat de Oostblok landen en kleinere landen lager staan, aangezien daar minder google gebruikers en die landen minder inwoners hebben.
En dan laten we de wisselende populariteit van het Songfestival in de diverse landen nog even buiten beschouwing.
Maar het zegt natuurlijk verder niks. Het is gewoon leuk om de verschuivingen te zien.quote:Wilt u uw vrienden verrassen? Voorspel de winnaar van het Eurovisie Songfestival 2010 al ruim voor de finale, met de iGoogle "Glazen Bol" gadget. Op basis van analyses van zoekopdrachten op Google laat het de populariteit van alle deelnemers zien en berekent het de scores die ze zouden krijgen als het stemmen vandaag plaats zou vinden. Helaas kan het stemgedrag van de professionele jury niet voorspeld worden, maar het geeft u een idee van het stemgedrag van het publiek.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:16 schreef Pisces29 het volgende:
Klopte er iets van die trends in verhouding met wat er Dinsdag uit de bus kwam?
Dit zou het lijstje moeten zijn met alleen de deelnemers van dinsdag?quote:Deelnemer Score
4 Griekenland Giorgos Alkaios & Friends 122
7 Polen Marcin Mroziński 93
10 Estland Malcolm Lincoln 71
16 Servië Milan Stanković 41
17 Wit-Rusland 3+2 36
18 Moldavië Sunstroke Project & Olia Tira 36
19 Rusland Peter Nalitch & Friends 33
20 Albanië Juliana Pasha 30
21 Letland Aisha 29
24 Malta Thea Garrett 20
25 Slowakije Kristina Pelakova 11
27 België Tom Dice 9
29 IJsland Hera Björk 6
31 Macedonië Gjoko Taneski 3
33 Finland Kuunkuiskaajat 3
35 Bosnië en Herzegovina Vuka¨in Brajić 2
37 Portugal Filipa Azevedo 0
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[..]
Dit zou het lijstje moeten zijn met alleen de deelnemers van dinsdag?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kortom die lijst kun je net zo goed door de plee spoelen?
quote:Deelnemer Score
4 Griekenland Giorgos Alkaios & Friends 122
7 Polen Marcin Mroziński 93
10 Estland Malcolm Lincoln 71
16 Servië Milan Stanković 41
17 Wit-Rusland 3+2 36
18 Moldavië Sunstroke Project & Olia Tira 36
19 Rusland Peter Nalitch & Friends 33
20 Albanië Juliana Pasha 30
21 Letland Aisha 29
24 Malta Thea Garrett 20
25 Slowakije Kristina Pelakova 11
27 België Tom Dice 9
29 IJsland Hera Björk 6
31 Macedonië Gjoko Taneski 3
33 Finland Kuunkuiskaajat 3
35 Bosnië en Herzegovina Vuka¨in Brajić 2
37 Portugal Filipa Azevedo 0
quote:Docusoap: Sieneke, de weg naar het Songfestival
In SIENEKE, DE WEG NAAR HET SONGFESTIVAL, volgt de TROS Sieneke naar Oslo. Sieneke hoopt dit jaar met 'Ik ben verliefd (Sha-la-lie)', geschreven door Pierre Kartner, hoge ogen te gooien op het 55ste Eurovisie Songfestival.
Meedoen aan het Eurovisie Songfestival vergt natuurlijk veel voorbereiding. Zo zien we onder meer repetities, fotoshoots, interviewsessies en haar bezoeken aan de stylist.
Kijk vanavond voorafgaand aan de halve finale van het Eurovisie Songfestival, om 20:30 uur naar Nederland 1.
[LIVE] Morgenavond 2e halve finale met Sieneke! Verzamelt u!quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:34 schreef Dirkh het volgende:
Gaan we nou het lijstje afkrakenOh en Ll dat zijn de deelnemers van dinsdag op de trends van nu.
Potverdorie, lijstjes afkraken.... het moet niet gekker worden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 09:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[LIVE] Morgenavond 2e halve finale met Sieneke! Verzamelt u!
We zitten ook beetje in het verkeerde topic voor lijstjes e.d.
Ja, het melodielijntje van haar allereerste zin kan je het al aan horenquote:Op donderdag 27 mei 2010 11:42 schreef Peter het volgende:
Is de melodie van shalalie nu iets aangepast tov het NSF?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef Ole het volgende:
Zoooo Riichard is ook lekker bezig geweest![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Oslo__.html?cid=rss
quote:En wat in hemelsnaam is er misgegaan met deze jongen? Me And My Guitar komt recht uit het hart, maar de zanger heeft het écht alleen maar over zijn gitaar. Ach ja, er zit een gat in…
Belachelijk stukje trouwens... bij Malta de opmerking maken om in hun eigen taal te zingen... volgens mij spreken ze daar gewoon al van nature Engelsquote:Op donderdag 27 mei 2010 12:06 schreef Ole het volgende:
Zoooo Riichard is ook lekker bezig geweest![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Oslo__.html?cid=rss
Ze is als 9e in de line-up. Ik gok dat ze zo rond 21.45 moet optreden, maar dat is slechts een ruwe schattig van mezelfquote:
Heb ff naar de uitzending gekeken, de nummer 9 van eergisteren begon op 38 minuten in de uitzending. Als je het niet wil missen zou ik dus rond 21:30/35 inschakelen.quote:
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik had het nooit verwacht. Maar na het zien van alle filmpjes hier (inc persconferentie) ben ik toch op haar gevallenWat een lief meisje is het ook.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 13:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze is als 9e in de line-up. Ik gok dat ze zo rond 21.45 moet optreden, maar dat is slechts een ruwe schattig van mezelf.
Morgenochtend bij de koffieautomaat moet je natuurlijk wel wat kunnen roepen over Sienquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh gut zeg, zijn er nou echt mensen die precies die 3 minuten gaan kijkenKijk dan de volgende dag het nieuws, komt het ook wel
Ja dat ja, vooral wekenlang zeiken maar dan tóch even het exacte tijdstip weten, gut zeg, zap dan gewoon voorbijquote:Op donderdag 27 mei 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Morgenochtend bij de koffieautomaat moet je natuurlijk wel wat kunnen roepen over Sien
Ik ben bang dat het waar is...quote:Ja hoor! Daar zijn ze weer, de berichten dat we als Nederland toch wel een kans maken op het Eurovisie Songfestival, nadat de Britse bookmakers ons zo ongeveer onderin de rankings plaatsten. Half Nederland roept het al maanden: met Ik Ben Verliefd (Shalalie) en Sieneke zijn we volkomen kansloos, maar toch wordt ons weer valse hoop gegeven door het Nederlands journaille in Oslo. Laat je er niet door misleiden, de afgelopen jaren gebeurde telkens hetzelfde.
De Toppers, Hind, Edsilia Rombley, Treble… telkens deden we het slecht in de polls en dan daags voor de halve finale doken er toch berichten op dat we het wel aardig deden. Dan was er een land dat ons toch wel leuk vond. Of maakte het nummer – na er in het gastland een week lang zo ongeveer dood mee te zijn gegooid – opeens toch wel indruk.
Datzelfde is nu met Sieneke aan de gang. Als we het kamp Holland mogen geloven, beginnen mensen in Oslo spontaan Shalalie te zingen als je zegt van Nederland te zijn. Daardoor ontstaat de indruk dat we dus een kansje maken op de finale.
Wat ik Vader Abraham moet nageven: Ik Ben Verliefd (Shalalie) is inderdaad kinderlijk eenvoudig mee te zingen – als je de Nederlandse taal machtig bent – en blijft ook hangen. Maar het gaat om de eerste indruk. Meer dan 90 procent van de kijkers (èn potentiële stemmers) ziet Sieneke donderdag voor het eerst. En we weten allemaal wat voor eerste indruk het liedje en Sieneke op ons maakte: beroerd, volkomen kansloos, hopeloos oubollig en misschien wel de slechtste inzending sinds jaren.
Helaas kunnen we niets anders doen dan ons neerleggen bij dit ondemocratische besluit van de Tros. En zouden we als één man achter Sieneke / Marianne Weber / Vader Abraham moeten gaan staan. Maar ik kan het niet, daarvoor is het echt te slecht. Sorry.
Waarheid als eenquote:
Herman Roggeveen (o die) op nlpop.blog.nl, ik zag het ergens anders gepost worden.quote:Op donderdag 27 mei 2010 15:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarheid als een![]()
Wie schreef dit?
NU WEL DANquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:41 schreef fransbreda het volgende:
VANAVOND!!!Sieneke!!
![]()
Da's stoeah! Schijnt!quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:56 schreef Urquhart het volgende:
Wat zit die Bridget Maasland de hele minachtend te doen over onze Sien
Dat viel mee iddquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:03 schreef Ole het volgende:
Maar ze denkt wel dat Sien hoge ogen gaat gooien
quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:41 schreef IHVK het volgende:
Hoewel ik niks heb met TROS/Boulevard/HvN publiek hoop ik toch dat Sieneke erdoor komt. Ze doet wel haar best.
Act nummer 1 van Litouwen is heel leuk!quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:
ook al denk ik dat het ook weer niet gaat lukken, ik gun het Sieneke wel! (alleen dan weer niet de TROS, vader abraham en marianne weber........) Dat kind heeft ZOVEEL over zich heen gehad, dat ik haar die plaats in de finale gewoon gun!
Ik heb in elk geval nu al zin in een avondje lachen om andere inzendingen, komen er deze keer ook weer lekker veel veren, folklore en andere rare acts voorbij naast ons draaiorgel?
Bron: RTLboulevardquote:Cornald Maas geeft draaiorgel de schuld
Songfestivalkenner Cornald Maas had aanvankelijk niet veel vertrouwen in Sieneke, maar begon in Oslo te geloven in de act. "Ze was zo zelfstandig, ontwapenend en zelfverzekerd", zegt Maas tegen Novum Nieuws. Volgens de Songfestivalkenner lag het stranden van Sieneke mede aan het draaiorgel. "Die gimmick werkte onvoldoende."
Sieneke stond met een nepdraaiorgel op het podium, met twee mimespelers. "Je hoopt dat je een grotere kans maakt doordat je iets afwijkends doet", verdedigt Tros-presentator Daniël Dekker de draaiorgelact. "Het is nu bewezen dat het dus niet altijd zo hoeft te zijn." Maas merkt dat de muzikaliteit weer belangrijker wordt. "Het is weer een Songfestival geworden, met echte liedjes."
De Songfestivalkenner ziet nog steeds graag een Volendamse inzending. "Ik denk dan aan een Nick & Simon, die heel erg goed in staat zijn om zwel een heel goed liedje te schrijven als internationaal de camera te bespelen."
De kans dat Nederland volgend jaar een Volendamse act naar het Songfestival stuurt, is klein. Zowel Nick & Simon als Jan Smit en de 3JS bedankten dit jaar voor het liedjesfestijn.
wut?quote:Op donderdag 27 mei 2010 22:13 schreef Urquhart het volgende:
Ze deed het uitstekend. Ook een van de weinige die gewoon netjes zuiver zong vanavond
Dat is zeker waar. Ze zingt zuiver, maar dan is dan ook alles gezegd. Bovendien heeft ze ook geen bijzondere stem zoals bijv. de zangeres van Oekraine of Ijsland 2009quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:25 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
wut?
Er zaten gisteravond een paar ijzersterke vocalen tussen. Wat..een paar? een heleboel! Stuk voor stuk velen malen getalenteerder dan Sieneke.
Ze heeft zuiver gezongen hoor, maar een talent is het allerminst. Prima voor folklore, maar ze legt het natuurlijk af tegen opgeleide zangers. Daarom ook een terechte afwijzing.
Bronquote:Sieneke trekt bijna 2,5 miljoen kijkers
Bijna 2,5 miljoen kijkers zaten donderdagavond aan de buis gekluisterd voor de tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival. Sieneke, die Nederland vertegenwoordigde met 'Ik Ben Verliefd (Shala Lie)', wist geen finaleplaats te veroveren.
De halve finale is het best bekeken programma van de donderdagavond. Sieneke komt twee keer voor in de top drie: 'Sieneke, De Weg Naar het Songfestival' staat met ruim 1,2 miljoen kijkers op de derde plek. Het achtuurjournaal staat met 1,7 miljoen kijkers op de tweede plek.
Sieneke strandde donderdagavond. De 18-jarige Nijmeegse haalde niet genoeg punten voor de finale. België wist tijdens de eerste halve finale van dinsdag wel een finaleplek in de wacht te slepen. Voor het eerst sinds 2004 doen onze zuiderburen weer een gooi naar de winst van het Eurovisie Songfestival. De finale wordt zaterdagavond uitgezonden.
quote:Op donderdag 27 mei 2010 23:06 schreef amaranta het volgende:
JAmmer
volgenD jaar marlous dan maar met Heule dikke tetters
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
Volgens Cornald is het allemaal de schuld van het draaiorgel
[..]
Bron: RTLboulevard
Waarom praat Cornald Maas overal doorheen?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Cornald loopt te mauwen, dan ook even mijn bijdrage; volgend jaar graag andere mensen met het commentaar. Dat gekneuter gister
Hij moet z'n bek houden. Gewoon echt, mond dicht. Dat commentaar van hem was al hoogst irritant en z'n inlikkerij toen hij in Oslo zat ook. En nu weer de eerste zijn om de boel af te kraken.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:22 schreef Greys het volgende:
Volgens Cornald is het allemaal de schuld van het draaiorgel
[..]
Bron: RTLboulevard
Ja, nu ligt het ineens weer allemaal aan het draaiorgelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij moet z'n bek houden. Gewoon echt, mond dicht. Dat commentaar van hem was al hoogst irritant en z'n inlikkerij toen hij in Oslo zat ook. En nu weer de eerste zijn om de boel af te kraken.
Ja ik vond het ook goed gedaan van haar, maar ook wel terecht dat ze niet door was. Het had leuk geweest maar vind het niet geheel onbegrijpelijk.quote:
Hij kraakt nu tenminste Sien niet meer af. Nu is het állemaal de schuld van het draaiorgelquote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik vond het ook goed gedaan van haar, maar ook wel terecht dat ze niet door was. Het had leuk geweest maar vind het niet geheel onbegrijpelijk.
Maar dat die Cornald Maas haar eerst affikt en zelfs nog in de TV-Kantine een gewaagd rolletje doet is tot daar aan toe. Maar dan deze week is het ineens zo leuk en word het wel wat, en the day after meteen weer ouwehoeren
Het is gewoon de schuld van de Tros, niet meer en niet minder.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij kraakt nu tenminste Sien niet meer af. Nu is het állemaal de schuld van het draaiorgel
Ja dat is het wel een beetje denk. Doet het ongetwijfeld heel goed bij de TROS / Sterren.nl (quote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is gewoon de schuld van de Tros, niet meer en niet minder.
Jammer dat ze niet inzien dat het Tros muziekfeest en het ESF twee totaal verschillende dingen zijn.
Sieneke heeft gewoon haar ding gedaan en dat deed ze netjes, hoewel ik niet echt warm wordt van haar stem. Maar het was in ieder geval zuiver en ze keek heel lief
Balkenende de tweede is opgestaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Telegraaf.nlquote:Pierre Kartner: 'Ik had Sieneke's nummer niet'
AMSTERDAM - Pierre Kartner kon Sieneke niet bereiken omdat hij haar nummer niet had. "Marianne Weber wilde mij haar 06-nummer niet geven. Nu lijkt het alsof ik geen belangstelling heb."
Pierre: "Het leek Marianne beter zo. Ik heb vanochtend de TROS gebeld en ik heb het gekregen. Ik heb Sieneke inmiddels gesproken."
Vervolgt: "Sieneke is opgelucht dat het voorbij is. Ik heb haar gezegd dat ze trots kan zijn op haar optreden. Haar carrière zal voortaan worden gekenmerkt door Sha-la-lie en ze zal dit nummer over twintig jaar nog zingen bij optredens zoals ik De haven zing, en Jacques Herb zijn Manuela heeft. Ik ben trots op haar. Ze had als volleerd artiest haar babbeltje klaar. En ik zeg niet dat haar repertoire nu alleen maar uit Nederlandse smartlappen zal bestaan, want zij is een modern typetje.”
quote:Op vrijdag 28 mei 2010 11:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij moet z'n bek houden. Gewoon echt, mond dicht. Dat commentaar van hem was al hoogst irritant en z'n inlikkerij toen hij in Oslo zat ook. En nu weer de eerste zijn om de boel af te kraken.
Het mocht niet van zijn arts, hij heeft een hernia.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 12:40 schreef Phoenixbirdy het volgende:
Waarom is Pierre eigenlijk niet meegegaan? Ik snap daar niets van.
Het blijft een pauper inzending, maar Sieneke had echt duizend keer de authenticiteit en liefhad dan Lena met haar wannabe Amerikaanse 'ik ben cute' act. En dan ook nog dat overdreven 'Britse' 3 HAVO Engels van d'r.quote:
Ach, onze Sien zou ech niet de slechtste zijn geweest als ik sommige inzendingen in de finale zo zag.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kan niet geloven dat mensen werkelijk dachten dat dit nummer ooit door zou gaan![]()
Je voorziet toch meteen dat dit gaat floppen, kom op.
Wel 'goed gebracht' voor dat gernre althans
quote:Op zondag 30 mei 2010 10:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Het blijft een pauper inzending, maar Sieneke had echt duizend keer de authenticiteit en liefhad dan Lena met haar wannabe Amerikaanse 'ik ben cute' act. En dan ook nog dat overdreven 'Britse' 3 HAVO Engels van d'r.
De afgunstquote:Op zondag 30 mei 2010 10:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Het blijft een pauper inzending, maar Sieneke had echt duizend keer de authenticiteit en liefhad dan Lena met haar wannabe Amerikaanse 'ik ben cute' act. En dan ook nog dat overdreven 'Britse' 3 HAVO Engels van d'r.
Oh mY g0dD, itz Liek AWESoM@!@1!
Dat ze die microfoon niet dicht hebben gedraaid zodra het nummer klaar was na de aftiteling..
Zo blij ben ik daar niet om. Ik vind 29 punten er ongeveer 29 te veel. En ik vond "Shine" vele malen beter dan de inzending van dit jaar. Helaas werkten de lichtgevende pakken toen niet, anders hadden ze een veel betere act gehad en was er minder aandacht geweest voor het opa-gehalte van de Toppers.quote:Op zondag 30 mei 2010 00:14 schreef marcodej het volgende:
14e van de 17. Toch beter dan Gordon en zijn Toppers.![]()
Mensen gingen twijfelen toen ze zagen welke BAGGER er vanuit de eerste halve finale doorging naar de finale. Als je ziet dat meuk zoals Rusland, Wit-Rusland en Servië doorgaat, begin je zowaar te vrezen dat Sieneke het dan ook wel moet redden.quote:Op zondag 30 mei 2010 09:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Kan niet geloven dat mensen werkelijk dachten dat dit nummer ooit door zou gaan![]()
Je voorziet toch meteen dat dit gaat floppen, kom op.
quote:Op zondag 30 mei 2010 15:32 schreef Boldface het volgende:
[..]
Zo blij ben ik daar niet om. Ik vind 29 punten er ongeveer 29 te veel. En ik vond "Shine" vele malen beter dan de inzending van dit jaar. Helaas werkten de lichtgevende pakken toen niet, anders hadden ze een veel betere act gehad en was er minder aandacht geweest voor het opa-gehalte van de Toppers.
Zoveel indruk hebben ze dus gemaakt blijkbaar: ze waren laatste, dus de volgende act was de intervalactquote:Op maandag 31 mei 2010 13:33 schreef marcodej het volgende:
[..]Volgens Gordon himself zou het iets worden wat nog nooit vertoond was en toen kwamen ze met dit... Compleet weggevaagd door de act voor en na hen.
En ook met die paar lichtjes in de pakken zou het niet werken.
Linkje?quote:Op maandag 31 mei 2010 13:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie net het scorebord... we hebben nog best veel punten gekregen... met name uit de traditionele Songfestivallanden
Op Eurovision.tv... kun je de scorecards vindenquote:
Dank uquote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op Eurovision.tv... kun je de scorecards vinden
quote:Op maandag 31 mei 2010 14:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Op Eurovision.tv... kun je de scorecards vinden
http://www.sieneke.com/agenda.phpquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:35 schreef APK het volgende:
Bijna in de vergetelheid.
Wat doet ze eigenlijk tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |