Zie de lapo van het vorige topicquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:11 schreef tombolafan het volgende:
Hey!
Lapo-er maakt een nieuw topic he!![]()
http://www.fok.nl/danny/yt.php?iframesrc=UrkxEtjNARo
Dinsdag 1e halve finale, donderdag 2e halve finale (met Sieneke), zaterdag finale.quote:
quote:
Ja, eh, door een slotje heen posten telt nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de lapo van het vorige topic![]()
En ik had geroepen dat ik al aan het knutselen was.
En anders maar wel![]()
SHALALIE!
Dat vroeg ik me ook afquote:
Bekijk hier het filmpje!quote:Sieneke donderdag 20 mei
In deze aflevering vertelt Sieneke over haar belevenissen van donderdag 20 mei.
Ze geeft een rondleiding in haar hotelkamer en ze laat haar outfit voor de halve finale zien! Daarnaast vertelt ze dat ze naar de Koninklijke familie is geweest, daar is ze geinterviewd door de pers tevens zie je beelden van de fotoshoot en vertelt ze over de gezelligheid met Marianne Weber.
Ah welnee, je smult ervanquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:19 schreef Paul het volgende:
Greys je Sieneke gekheid begint eng te worden
Das waarquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah welnee, je smult ervan
En ik zou gekker zijn als ik het in ESF níet over Sieneke had, right?
Nou, dan léért Europa dat maar eens.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:40 schreef Helly het volgende:
En Europa snapt toch helemaal niet dat dat een orgel is en dat daar normaal van die mannetjes op staan.
Ik denk dat de combinatie Nederland <-> draaiorgel verrassend bekend isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:45 schreef Greys het volgende:
Zit er een echt draaiorgel in het beginfilmpje, het introfilmpje voordat ze op moet?
Nee he?
En anders leggen de commentatoren van de betreffende landen het wel uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik denk dat de combinatie Nederland <-> draaiorgel verrassend bekend is
Ik kan me niet voorstellen dat er niks over gezegd wordt in ieder geval.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
En anders leggen de commentatoren van de betreffende landen het wel uit![]()
Ja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat er niks over gezegd wordt in ieder geval.
Wij horen toch altijd allerlei "weetjes"?
Mwah, stukken minder ouwelijk dan tijdens het NSF in die Weber-kleding, vind ikquote:
Nou ik zie een pensionado die naar de bingoavond in Torremolinos gaat, ook zo dit truitje uit het rek pakken hoorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, stukken minder ouwelijk dan tijdens het NSF in die Weber-kleding, vind ik
True, truequote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:04 schreef Helly het volgende:
[..]
Nou ik zie een pesionado die naar de bingoavond in Torremolinos gaat ook zo dit truitje uit het rek pakken hoor![]()
Die mensen moeten ze ook gewoon slaan vind ikquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:04 schreef Helly het volgende:
[..]
Nou ik zie een pensionado die naar de bingoavond in Torremolinos gaat, ook zo dit truitje uit het rek pakken hoor![]()
Hoezo? Men moet daar toch ook van alle deelnemers alle camerastandpunten enzo repeteren?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:28 schreef Paul het volgende:
Waarom is Sieneke al zo vroeg daar en waarom repeteren ze zoveel, wel wat overdreven
Sieneke vandaag 18 jaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:22 schreef lezzer het volgende:
Rijdt zij nou zelf ?![]()
Ik dacht dat zij nog helemaal geen 18 was?
Bron: songfestival.nlquote:Sieneke trekt veel bekijks bij tweede repetitie
Sieneke heeft zaterdagmiddag voor de tweede keer gerepeteerd op het podium van de Telenor Arena in Oslo. Ook deze repetitie is weer uiterst soepel verlopen en Sieneke heeft er dan ook een goed gevoel over. “Ik weet natuurlijk niet wat de mensen thuis er van zullen vinden, maar ik denk dat wij er alles aan hebben gedaan om het goed over te laten komen. Woensdag staan er nog twee dress rehearsels op het programma en donderdag moet het dan echt gaan gebeuren”, aldus Sieneke.
Tijdens de tweede repetitie waren zowel Sieneke, de backing vocals en de twee mimespelers ‘in vol ornaat’. Tijdens de aansluitende persconferentie stond Sieneke de massaal toegestroomde pers zowel in het Nederlands als in het Engels te woord. Sieneke baarde voorafgaand aan haar persconferentie veel opzien door te arriveren in de inmiddels omgedoopte ‘Sieneke mobiel’, eenzelfde auto waarmee zij ook bij het vertrek vanaf Schiphol verscheen.
quote:Een warm welkom voor Sieneke bij de ambassadeur
Sieneke werd vanmiddag hoogstpersoonlijk bij de Nederlandse ambassadeur, Richard van Rijssen, thuis in Oslo ontvangen.
Een bijzondere ontmoeting waarbij de ambassadeur uitsprak veel vertrouwen in Sieneke te hebben, was het alleen al niet dat de cijfers erop wijzen dat Sieneke een grote kans heeft om te winnen.
Sieneke bedankte de ambassadeur daarop voor zijn gastvrijheid en vertelde dat ze Noorwegen een erg mooi land vindt. Tot slot Sieneke gaf hem een aantal cadeautjes voor hem en zijn medewerkers.
Oh ik ben echt helemaal in m'n sas met dat orgel en die 2 in het blauw erbijquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |